דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פקמן סוגר שטחים - עובר מתיחות פנים 

מאת    [ 17/07/2011 ]

מילים במאמר: 426   [ נצפה 2563 פעמים ]

פקמן עבר בשנים האחרונות המון מתיחות פנים. מה זה בשנים האחרונות? בשלושים שנה האחרונות. אבל לזכותו יאמר, שלמרות כל מתיחות הפנים, פקמן עדיין נראה כמו פקמן. לפעמים הוא צבעוני יותר, לפעמים הוא מהיר יותר, לפעמים הוא כבר לא אוכל גולות ודובדבנים ומתחמק מרוחות אלא אוכל המבורגרים ובורח מאחיות חורגות. אבל פקמן אף פעם לא התמייר להיות משהו שהוא לא והמטרה שלו תמיד נשארה אותה מטרה.

 

את משחקי פקמן ברשת לא צריך להוריד. אפשר לשחק בהם אונליין, ללא המתנה, ללא תשלום, ללא עיכובים, ללא התקנות. קליק אחד, ומשחקים. לא מסובך. פשוט. המקום בו אולי כן תתקלו בבעיה היא באיזה משחק פקמן לבחור לשחק קודם. אבל זו בעיה שבעצם איננה בעיה בכלל. כי אף משחק של פקמן לא יאכזב אתכם.

 

גרסת הפקמן האהובה עלי היא פקמן סוגר שטחים. אני מזיזה את פקמן הנה והנה, כמה שיותר רחוק, ומחשבת עד כמה הוא יכול להמשיך "ללכת" מבלי שיפגעו בו הרוחות המתעופפות. כשאני מצליחה לסגור שטח גדול מהמסך והוא הופך לכחול...אה, זאת הרגשה נהדרת. כל שלב שאני עוברת נהיה עמוס יותר ויותר ברוחות שמנסות להקשות עלי לצבוע בכחול את המסך, אבל הן אף פעם לא גורמות לי להתייאש.

 

אני חושבת שזה סוד ההצלחה של פקמן. פקמן הוא לא משחק שאפשר לשחק בעיניים עצומות. את השלבים לא עוברים בקלות כל כך. ובטח יש טיפים על איך להצליח במשחק, אבל פקמן הוא כזה שאף פעם לא יגרום לנו להתייאש ולהפסיק לשחק, לא משנה כמה פעמים נצטרך לשחק את אותו השלב עד שנעבור אותו.

 

וזה נכון לכל גרסאות המשחק- גם פקמן שנמצא בעולם המקורי שלו, וגם פקמן שנמצא בעולמות חדשים כמו פקמן סקיצה שנמצא כאילו בתוך דף ממחברת, פקמן משוגע שנמצא בחלל, או פקמן במים. ישנן גרסאות פקמן שאפילו הרחיקו לכת בכך שהדמות עצמה אינה נראית כמו העיגול הצהוב אלא כמו דמויות משעשעות אחרות כגון דמויות מסרטים, נסיכות, או סתם דמות חסרת רגליים מצחיקה כמו שאפשר למצוא בפקמן גלגלי שיניים.

 

יש מעט מאוד דברים במציאות שלנו שמצליחים לשמור על אמינותם ומקוריותם לאורך שנים. משחק הפקמן הוא גבוה ברשימה של הדברים שכן הצילחו, ויש לי הרגשה שגם הנכדים שלי יכירו וישחקו במשחק הנהדר הזה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב