דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שילוח בינלאומי עבור מעבר דירה 

מאת    [ 17/07/2011 ]

מילים במאמר: 476   [ נצפה 2373 פעמים ]

מעבר לחו"ל הוא כמעט תמיד נושא מורכב, גם אם עברתם דירה פעמים רבות בתוך ישראל. בכל מדינה קיימים חוקים שונים לגבי מה מותר לכם להכניס אל המדינה, וכמות התכנונים והתיאומים הנדרשת עבור שילוח בינלאומי של כל רכושכם היא מסובכת ומורכבת הרבה יותר מאשר כאשר מדובר על מעבר בתוך תחומי הארץ- גם אם עברתם פעם דירה מאילת למטולה. לכן, חשוב מאוד שכאשר אתם מתכננים שילוח בינלאומי לתכולת הבית שלכם, תבחרו בחברת שילוח בינלאומי שלא רק תטפל בהובלה שלכם באופן מקצועי, אלא גם תעזר לכם לעמוד בכל הדרישות שמעמידה הארץ אשר אליה אתם עוברים, כלומר מילוי המסמכים הנכונים, ונתינת עצות מועילות לגבי מניעת בעיות שעלולות לצוץ כאשר תגיעו לארץ החדשה.

כיצד תדעו במי לבחור? ובכן, כאשר אתם בוחרים חברת שילוח בינלאומי עליה להיות מקצועית ומנוסה, אשר יש לה יחסים טובים עם נקודות קשר אחרות אשר דרכן יעבור המשלוח שלכם, ושיכולה לספק לכם את כל הפתרונות המתאימים עבור השילוח שלכם, מההתחלה ועד הסוף. אם החברה לא תהיה מסוגלת לכך, יהיה לכם קשה לגבי מידע מדוייק לגבי השילוח שלכם במהלך ביצועו, ועלולים גם להתרחש עיכובים ארוכים, אשר יגרמו לכם דאגה וכעס רבים ולא הכרחיים.

מסיבות אלו ואחרות, כדאי לכם לערוך מחקר רב לגבי כל חברת שילוח בינלאומי שתבחרו, כדי לוודא שיש לה את היכולת לטפל בכל הפרטים, כמו גם את היכולת להיות מקור המידע היחיד שלכם לגבי השילוח לאחר יציאתו אל הים. השיגו פרטים לגבי 3- 5 חברות שילוח בינלאומי שהוכיחו שיש להן ניסיון בשילוח פריטים אל נקודת היעד אשר בה אתם מעוניינים, ובקשו מכל חברת שילוח בינלאומי כזו לקבוע עבורכם תקציב. וודאו שהם באים לביתכם כדי לראות בדיוק מה אתם מעוניינים לשלח, כדי שתוכלו לקבל הערכה מדוייקת. אחד הדברים החשובים ביותר שיש לוודא כאשר בוחרים חברת שילוח בינלאומי הוא האם יש לה ניסיון רלוונטי מהזמן האחרון לאזור המסויים בעולם אשר אליו אתם מעוניינים לשלח את רכושכם. הניסיון הקודם הזה, כמו גם תשובותיה של החברה לשאלותיכם לגבי הדרך בה השילוח שלכם יתבצע, יעזרו לכם להעריך את יכולותיה של החברה לערוך שילוח בינלאומי לשביעות רצונכם.

עלותו של מעבר לחו"ל נקבעת בין השאר בהתאם למספר האנשים המעורבים במעבר ובמרחק שהפריטים שלכם יעברו עד שיגיעו ליעדם. עליכם לדעת, שהחיובים השונים עבור הרכוש שלכם יעשו לפי המשקל של הרכוש שלכם, ושעל חברת שילוח בינלאומי להציג בפניכם את כלל העלויות הנוגעות לשילוח של הפריטים שלכם, כולל מיסי נמל, איחסון על האניה במהלך השילוח וכו'.

חשוב גם לדעת, שרב הארצות לא יאפשרו כניסה משלוחים אל הארץ, אם הם לא נארזו ונאטמו על ידי חברת שילוח בינלאומי מקצועית. זאת משום שחברת שילוח נצמדת לרשימה מפורטת ונוקשה של פריטים שאסור לשלח אותם בצורה ימית או שאסור להכניס אותם אל המדינה. בנוסף, חברת שילוח בינלאומי טובה אורזת את הפריטים שלכם תוך מעקב אחר מערך ארוך של כללים וחוקים הנוגעים לאיחסון פריטים מסוגים שונים.

זיכרו, חברת שילוח בינלאומי במהלך מעבר דירה שלכם לחו"ל, מטפלת בפריטים היקרים ביותר שלכם- בין אם הם יקרים לכיסכם או ללבכם, לכן- חשוב שתקפידו לבחור בחברה המתאימה ביותר עבורכם. 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב