דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


גגונים לכל רכב 

מאת    [ 17/07/2011 ]

מילים במאמר: 517   [ נצפה 4059 פעמים ]

גגונים לרכב

כמה פעמים תכננתם פיקניק משפחתי, ארזתם את כל הפקלאות, האוכל וציוד הקמפינג רק כדי לגלות שאין ברכב המשפחתי מספיק מקום לכל בני המשפחה ולציוד שלכם? כמה פעמים רציתם לנסוע לשדה התעופה, בדרך לחופשה המשפחתית בחו"ל, אך גיליתם שברכב הפרטי שלכם אין מספיק מקום לכל המזוודות? אם התרחישים הללו מוכרים לכם, סימן שאין לכם גגונים לרכב. כי לו היה ברשותכם גגון לרכב, הייתם יכולים לנסוע לכל מקום, עם כל בני המשפחה ועם כמויות רבות של תיקים וציוד.

גגונים לרכב – לא רק לרכבים מסחריים ולמוניות

רובנו מכירים את הגגונים לרכב מהרכבים המסחריים, מהמוניות ומרכבי ההסעות שפועלים ברחבי הארץ. ואכן, קהל היעד העיקרי של גגונים לרכב הוא נוסעים אשר זקוקים להובלת מטען חריג וגדול יותר: מטיילים ותיירים בעלי מזוודות וציוד קמפינג, גולשי סקי וגולשי גלים בעלי ציוד גלישה גדול וארוך, בעלי מקצוע המובילים סולמות ושאר חפצים גדולים וכו'. מרביתנו לא נדרשים להסיע משאות חריגים מנקודה לנקודה באמצעות רכבנו הפרטי, ולכן רובנו לא מוצאים כל טעם או צורך בהתקנת גגונים לרכב. עד שמגיע מועד החופשה השנתית / הפיקניק המסורתי.

כמה מעצבן לגלות שהרכב המשפחתי שלנו לא מספיק גדול כדי להכיל את כל בני המשפחה ותיקיהם. הרי לשם מה קנינו רכב משפחתי אם לא כדי שכל המשפחה תוכל לנסוע בו? כמה מעצבן לגלות שלא נוכל להעמיס את כל התיקים והציוד שרצינו באותו, או לחלופין שניאלץ לנסוע במספר רכבים או אפילו להזמין מונית / רכב הסעות. לכן, גם אם אנו לא נוסעים בהרכב מלא ועם שלל תיקים ופקלאות בתדירות גבוהה, הרי שגגונים לרכב המשפחתי הם בבחינת השקעה משתלמת.

גגונים לרכב – חוסכים ונהנים

עם גגונים לרכב תוכלו גם אתם ליהנות משלל יתרונות:

·         חיסכון בזמן – במקום לבזבז זמן יקר לשווא, על ניסיונות חוזרים ונשנים לדחוס את כל הציוד והתיקים בתא המטען, אפשר פשוט להעמיס את הציוד הגדול על גג הרכב, לקשור אותו לגגון בזריזות ולצאת לדרך.

·         חיסכון בכסף – במקום להתפצל לשני רכבים ולשלם הוצאות דלק וחניה כפולות, ובמקום להזמין מונית או שירותי הסעות רק בגלל שאין לנו מספיק מקום לכל הציוד שלנו, גגונים לרכב יאפשרו לנו לנסוע לכל מקום בהוצאה כספית מינימלית.

·         נסיעה נוחה ונעימה – במקום להידחק ברכב המשפחתי יחד עם כל התיקים והציוד, ולנסוע בצפיפות ובחוסר נוחות משווע, עם גגונים לרכב נוכל לנסוע בנוחות וליהנות ממקום מרווח לכל בני המשפחה.

·         בטיחות – במקום לאלתר פתרונות פרוביזוריים להובלת חפצים גדולים וכבדים, שגם לא יהיו נוחים במיוחד וגם יסכנו את שלומנו במהלך הנסיעה (כמו קשירת תא מטען שלא נסגר באמצעות חבל, או אחסון חפצים גדולים וארוכים בפנים הרכב, עם הוצאת קצותיהם דרך החלונות הפתוחים), גגונים לרכב יאפשרו לנו לנסוע בבטחה עם כל מטען, בכל גודל ובכל משקל.

 

אנו מזמינים גם אתכם ליהנות משלל היתרונות שיש לגגונים לרכב להציע. למידע נוסף – צרו קשר עם חברת אריה וייס ונשמח לעמוד לשירותכם בכל עת.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב