דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איפה לחגוג אירועי יוקרה? 

מאת    [ 17/07/2011 ]

מילים במאמר: 453   [ נצפה 2672 פעמים ]

רוצים את האירוע המושלם? הפנטזיה של כולם היא אירוע שתמיד ידברו, אך מה בעצם מוזמנים זוכרים? שמלה, יחודיות המתאבנים, האפקטים המיוחדים, ובמיוחד את העיצוב. יש מצב שתופתעו מהתוצאות, אולם לרוב המכובדים אותם אספקטים חשובים, וכמובן על המורכבים נשתדל להתייחס פרטנית.

איפה חוגגים?


המיקום שבחרתם עתיד לשקף אתכם ואת מה שחשוב לכם. וילה ביער תקרין יחודיות , חתונה בפארק מים תקרין אופי שובב, אולם אירועים מרהיב ירמוז על עושרכם בעוד גן קטן ירמוז על משפחתיות.

זכרו שהכי קל לחלום על טקס בר מצווה אקסקלוסבי ומופצץ, אך לעיתים אחרי התחלת התכנון קולטים בעלי הארוע לדאבונם שזה לא באמת מה שהם דמיינו. אז לפני ששוכרים גן או אולם תחשבו מחוץ לקופסא אם המקום הזה מתאים לכם .

בחירת התפריט לאירוע

הסתיים העיסוק עם אולם אירועים בשרון? חד משמעית אחד הרכיבים שחייבים לשקול בכובד ראש הוא התפריט שיוגש בארוע. לחלקכם זה אולי ישמע קצת מוגזם, אבל רוב המוזמנים מרגישים צורך עז ליהנות ומה שחושב להם הוא התפריט שיוגש בארוע.

לפני בחירת האוכל תבדקו בקפידה מי המוזמנים שיהוו את החלק הגדול ביותר באירוע שלכם. היה ומדובר בחבר'ה מהמעמד הבינוני, חסידי האוכל הביתי, אז כנראה כדי שתלכו על תפריט יותר עממי. אם מדובר בצעירים מיוחדים מהדור החדש מומלץ לשקול אוכל יותר אקסקלוסיבי , אם זאת יום הולדת ומרבית המוזמנים יהיו בה נערות ונערים אז ניתן לבחור במנות צעיר הכולל בתוכו ההמבורגר, פיצה ועוד.

אל תשכחו שזה קשה לרצות את כל האנשים, בגלל זה רצוי לקבוע אוכל מורכב ופשוט, מסחרי ויחודי. כך יהיו לכלל האנשים מספר אפשריות לבחור . לסיכומו של עניין, רצוי שיהיו חלופות רבות במקום מספר מנות בודדות.

עיצוב האולם

אם נשאר לכם מעט זמן ואתם באמת רוצים ליצור רושם על המוזמנים שלכם, תחלמו על רעיון מקורי, משהו גרנדיוזי ובמיוחד מסר שאולי חשוב לכם שכל המוזמנים יבינו. כשם שבחירת מיקום האירוע, גם העיצוב היחודי משחק תפקיד מרכזי.

בנושא העיצוב לאמיתו של דבר הכל לגיטימי; אפשר לתכנן הכל, או, למשל, לשים דגש על דברים מסוימים; הצבעים (חתונה בכתום, עיצוב רק בצבע מסוים), נוף מלאכותי (חול-ים,עצים) עיצוב החופה וכו', רק תיתנו לעצמכם להמריא בדמיון. לעיתים קורה שארוע פרטי הופך להיות גם האירוע שלההורים של בעל השמחה, לכן במיוחד בנושא זה, זה המקום המתאים לתת ביטוי למה שקריטי עבורכם.

עדיין מתעניינים לגבי אולמות אירועים בנתניה?

ידוע שהכי פשוט זנ לרצות את כולם, אך אל תשכחו לרגע שאחרי הכל זה הארוע שלכם. היה ויש משהו שאין מצב שאתם מוכנים לוותר עליו בגלל שהוא לפעמים, לא מקובל על חלק ממשפחתך, אל תסכימו להתפשר עליו. תסבירו לכל מי שזה מפריע בצורה הכי פשוטה שאפשר שבסוף מדובר ההחלטה שלכם. שימו לב לתחושות ותנו מקום לדבר שהכי מעיד על אישיותכם.

אם אתם עדין צריכים יותר מידע לגבי אירועים המשיכו לקרוא ושיהיה לכם אירוע מדהים!




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב