דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ניתוק כבלים אנרגטיים באמצעות התטא הילינג 

מאת    [ 15/07/2011 ]

מילים במאמר: 577   [ נצפה 3444 פעמים ]

חלק מהעבודה שלי עם אנשים סובבת סביב עבודה אנרגטית של ניתוק כבלים דרך תטא הילינג.

ואני אסביר: מערכות יחסים הן דבר שלכולנו יש, חלקן בריאות וחלקן, מה לעשות, חולות. עם כל האנשים שאיתם אנחנו מנהלים מערכות יחסים אינטימיות וקרובות, כולל עם ההורים שלנו, אחים ואחיות וכלה עם בני זוג מהעבר ובהווה, חברויות אישיות ועיסקיות, אנחנו באופן לא מודע יוצרים התקשרויות וכבלים. אותם הכבלים בעצם מחלישים אותנו ובמקרים רבים בולמים ואף מחניקים את האנרגיה שלנו. לעיתים אנחנו אף 'חותמים חוזים' אנרגטיים (או נדרים) עם נשמות באופן מודע או לא מודע.

אתן דוגמאות והנה דוגמא למקרה של מטופלת שלי, דורית (שם בדוי) שהגיעה אליי על סף התמוטטות עצבית, כולה במתח גבוה ופחדים. היא בדיוק היתה על סף פרידה מחברה לחיים, הם גרו יחד תקופה דיי ארוכה. עכשיו, עם הפרידה, החבר עזב את הבית והיא חשה את האנרגיה שלו סביבה, על אף שהוא עבר לגור בחלק אחר של העיר.  תחושת הנוכחות שלו הכניסה אותה למתחים וחרדות. חששותיה התגלו כמבוססים, הוא אכן נהג לשוטט בשכונתה, זאת היא גילתה רק בדיעבד. קבענו פגישה לטיפול אשר במהלכו עליתי לגלי תטא ויכולתי לראות בוודאות את הכבלים שבהם דורית כבולה. בן זוגה לשעבר עמד שם כשומר סף והוא אמר שהתפקיד שלו בחיים האלה הוא לשמור על דורית. הוא סרב בתוקף לשחרר אותה ועמד על כך שהוא השומר שלה. כשהרגשתי את התקיפות, סיפרתי למטופלת שלי את מה שאני רואה ווידאתי איתה שהיא אכן רוצה ומוכנה לנתק כבלים עימו. היא ענתה ב'כן' חד משמעי ואנחנו התחלנו את תהליך הניתוק. חתכתי את הכבלים שהיו עבים ומסורבלים. בסוף התהליך, דורית הרגישה שהנשימה שלה (והיא אסמטית) הפכה קלה ומשוחררת יותר מאי פעם. כעבור שבוע, דורית נראתה אחרת. חזר האור לעיניה, היא היתה נמרצת ומלאה באנרגיה. היא סיפרה לי בהתרגשות שהיא כבר לא מרגישה אותו סביבה, שהוא נעלם.

מאוד חשוב לעשות ניתוק כבלים מההורים שלנו. גם אם לכאורה מערכת היחסים שלנו עם ההורים שלנו מרגישה תקינה, לפעמים חרדות, אמונות מעכבות ואף מחלות יכולות לשבת על אותם כבלים לא בריאים: שני (שם בדוי) באה אליי לטיפול כדי לשפר את הזרימה בחיים וקריירה שלה. שני גם סובלת ממחלה כרונית. במהלך הפגישות שלנו, עשינו טיפול של ניתוק כבלים מהוריה, שעדיין תמכו בה פיננסית. כשניתקתי את הכבלים שהיו לה עם אמא, ראיתי שמערכת שלמה של כבלים בין שתיהן קשורה לנדר שהבת נדרה לאמא, בו היא נדרה נדר לייצר מחלה בגופה כדי שאמא תוכל לדאוג לה ולטפל בה כל החיים. זה היה נדר של תלות בשם האהבה. נדר, כמובן לא מודע, בין שתי נשמות שרצו לשמור על קירבה ויחסי תלות. תהליך ניתוק הכבלים היה כרוך גם בהתרת הנדרים ששתי הנשים נדרו זו לזו. במהלך הטיפול שני מאוד בכתה ובסופו היא הרגישה הקלה גדולה, והתובנה הענקית הדהדה בגופה כל כך חזק שכבר כעבור כמה שבועות היא יכלה לספר לי שמערכת היחסים שלה עם אמא השתפרה פלאים. היא הרגישה טוב יותר בריאותית והקריירה שלה קיבלה תנופה חדשה.

ניתוק הכבלים אם כן, הוא תהליך פשוט ומיידי שניתן לעשות דרך כלי התטא הילינג אבל לא רק. ישנם תרגילי הדמייה (מדיטציה) שדרכם ניתן לעשות תהליכים דומים, ואז המטופל עושה את זה לעצמו ובזמן שמתאים לו. יש לקחת בחשבון שהתהליך עשוי להיות מעט יותר ארוך ואולי גם פחות מהיר ומרשים.

בכל מה שקשור להתנתקות, הבחירה תמיד בידינו. אם נבחר שלא להשתחרר ממערכת יחסים בגלל תחושת אחריות שמלווה אותנו, חשוב שנדע שכל כבילה מכל סוג שהוא מזיקה לשני הצדדים ומחלישה אנרגטית. יש להוסיף שלפי התטא אין לנתק כבלים מהילדים שלנו עד שהם מגיעים לגיל 18, אבל לאחר מכן נכון ורצוי לעשות זאת. הכבלים לא שומרים אנשים לצידנו מהסיבות הנכונות, ואף יותר מזה, ניתוק כבלים מאהובים יכולה לתת תחושה של אהבה מוגברת וחופשייה מנדרים ואשמה.

טליה רוזן - אימון לנשמה, מאמנת הוליסטית לנשים ולחד הוריות, יועצת לנומרולוגיה למען פתוח מודעות מאמנת מוסמכת http://www.Talyarosen.com




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב