דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חמישה אתרי בילוי ותרבות קיציים לכל המשפחה 

מאת    [ 14/07/2011 ]

מילים במאמר: 434   [ נצפה 2167 פעמים ]


 הבעיה היא שמידי שנה, עם בוא החופש הגדול הילד הפעיל והתזזיתי שלכם שהיה כל כך נרגש לקראת כל הדברים המסעירים שהוא עומד לעשות בחופש, הופך לבטטת כורסה מצויה ונתקע כל היום מול בובספוג, דורה או כל תכנית מצוירת אחרת המשודרת בערוץ הילדים.
הנה מספר רעיונות  מצוינים לפעילויות שאתם מבלים לילה בצימר בירושלים לעשות עם הילדים המשלבות הנאה, עניין, דמיון ויצירתיות ביחד עם העשרה, חשיבה ואתגר לתמהיל מושלם שמתאים במיוחד לחופש הגדול -

- מוזיאון הילדים הישראלי –
מוזיאון הילדים הישראלי הנמצא בחולון מציע חוויה יוצאת דופן ומיוחד במינה המיועדת לילדים בין הגילאים שנתיים וחצי ועד 12.  במהלך הביקור במוזיאון יוצאים הילדים להרפתקאות מרתקות ודמיוניות בעלות ערך חינוכי. מסלולי המוזיאון השונים הם בעצם סיפור שהילד לוקח בו חלק פעיל. במוזיאון הילדים מותר ואף רצוי לגעת במוצגים, להיכנס לתוכם ולחוש אותם מכל הכיוונים.  בין המסלולים המוצעים במוזיאון תוכלו למצוא את היער הקסום, עיר החייזרים הנטושה ועוד.  מדובר בחוויה המשלבת קסם של ילדות, משחק והנאה עם ערך חינוכי מעשיר.

- מבוך בעמק –
 במבוך בעמק תוכלו לטייל עם הילדים במבוך ענק המשתרע על כשני קילומטרים של שבילים מפותלים ומסובכים לחוויה יוצאת דופן במיוחד. המבוך משלב בין חוויה יצירתית ודינאמית לבין חשיבה אסטרטגית ועבודת צוות מאתגרת במיוחד.  במבוך יש רק דרך אחת נכונה ואילו כל שאר השבילים מטעים ומשטים. לאורך המסלולים פזורות שמונה תחנות ינחו את ההולכים לכיוון הנכון בעזרת פתרון כתב חידה הניתן לכל קבוצה.  בצמוד למבוך תוכלו למצוא פינת ישיבה מוצלת ובה מדשאה ענקית ומשחקים של פעם. ניתן לעשות טיולים במבוך ולקיים בו אירועים כגון ימי הולדת, מסיבות ועוד בכל שעות היום והלילה, למעט שבת, בתיאום מראש . במקום תמצאו את כל השירותים כגון מים, תאורה, חניה מסודרת וקיוסק.

- מעלית הזמן –
 במעלית הזמן שבירושלים תזכו לחוויה אינטראקטיבית הפועלת על כל החושים שתיקח אתכם ואת הילדים הנלהבים למסע מרגש למסעות יוצאי דופן. המושבים במעלית הזמן נעים  בחלל האולם הייחודי בליווי אפקטים וגורמים לצופים לחוש כחלק מהחוויה. במעלית הזמן ארבעה מסעות עיקריים: מעלית הזמן ירושלים, הודו המדהימה, מסע אל גוף האדם ומסע ביקום.



- דבורת התבור –

 דבורת התבור שבשדמות דבורה מציעה אטרקציה מעניינת, לימודית ומעשירה מלאה בכיף ובחוויה. מדובר במרכז מבקרים בו תוכלו להשתתף בסיורים מודרכים בבתי הגידול של פרפר המשי ושל דבורת הדבש. כחלק מהסיורים תוכלו לקחת חלק בתהליכי הפקת המשי והדבש ובפעילויות יצירה שונות  ומיוחדות העוסקות בחומרים אלו.

-    הפלנטאריום –
-     בפלנטאריום שבמוזיאון ארץ ישראל בתל אביב תוכלו לצפות ביחד עם הילדים באמצעות טכנולוגיה חדישה בסרטים הייחודיים המוקרנים על פני כיפת מבנה הפלנטריום. השמיים מלאי הכוכבים, מטחי המטאורים והחלליות שתפגשו במסעותיכם ללא ספק יגרמו לילד להיות בטוח יותר מאי פעם בכוונתו להיות אסטרונאוט. לפחות עד האטרקציה הבאה..




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב