דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קורס ברמנים מקצועי 

מאת    [ 13/07/2011 ]

מילים במאמר: 507   [ נצפה 2093 פעמים ]

מי שמעוניין להיכנס לעולם חיי הלילה ולעבודה שהיא גם בילוי, מומלץ לו לעבור קורס ברמנים מקצועי.  מקצוע הברמן מתאים מאוד לצעירים. גם מרווחים כסף וגם נהנים מחיי חברה ועבודה בסביבה תוססת וצעירה!

בקורס ברמנים מקבלים ידע תיאורטי ובמקביל מתנסים גם בהכנת משקאות,  טעימת כל סוגי האלכוהול ותרגול בעבודה אמיתית בבר.

קורס ברמנים מקצועי ומקיף עוסק בתרבות השתייה והאלכוהול, לכן בנוסף להכרות העיונית והמעשית עם מגוון המשקאות והקוקטיילים הקיימים, הכנתם והגשתם בדרך הטובה והאיכותית ביותר, ברמן מקצועי ואיכותי, צריך להכיר מעבר מגוון תפקידים בעולם הבר, את תחום השיווק והניהול, ובעיקר מעבר למקצועיות בעבודה - להיות בעל תכונות של כישרון ביחסי אנוש.

במסלולי הלימוד הקצרים -  קיימים קורסים הכוללים כ- 55 שעות לימוד המכשירים את בוגריהם לעבודה בברים תוך אימוני בר בברים שונים. בקורס מוכר מקבל המסיים תעודת ברמן מוסמך בינלאומית המוכרת ע"י 57 מדינות איגוד הברמנים העולמי IBA.

בקורסים המורחבים יותר הכוללים כ-168 שעות  נושאי הלימוד בחלק העיוני בקורס ברמנים מקצועי- כוללים הכרת סוגי משקאות האלכוהול ודרך יצורם, כגון: וודקה, ג'ין, רום, טקילה, משקאות האניס, סדנת וויסקי ובירה סדנת יין , קפה, וקוקטיילים, ליקרים,  וכן כוללים שיעורים בתודעת שירות, צורות הגשת משקאות ועוד, וגם התמקדות בלקוח, ומלמדים את השיטות לקבלת טיפים רבים יותר, התמקדות בתקשורת בינאישית, אפיון לקוח ותודעת שירות ומכירות, וכן עבודה בצוות.

קורס ברמנים  מוצע על ידי מספר לא מועט של בתי ספר לברמנים שונים הקיימים בשוק. בתי הספר השונים מקבלים בברכה גם חיילים משוחררים ע"ח פיקדון.

חלק מבתי הספר הללו מציעים גם תחומים נוספים כמו בישול עם אלכוהול, קורס להכנת אלכוהול ביתי וקורסים להכנת קפה איכותי, וכן סדנאות יין וקפה וכן הלימודים להטוטנות בר (פליירינג).

מאחר וברמן עובד עם אנשים, ידוע שברמן טוב הוא גם לעיתים גם קצת פסיכולוג עבור הלקוחות שלו, לכן עליו צריך להיות בעל תכונות אופי מתאימות וסבלני , בעל יכולת לנהל שיחה ולהגיע לכל אחד שזקוק לחיוך או למבט של הזדהות. בנוסף, עליו להיות בעל יכולת להתמודד ולאלתר במצבים שונים ולחוש את האוירה במקום כדי לתת שירות טוב על הבר, כלומר: טיפול בהזמנות במהירות ובדייקנות, לחוש ולהרגיש את הלקוחות שלו, לדעת מתי להגיש עוד כוסית, מתי לפטפט ומתי לשמור מרחק.

מומלץ לבחור בית ספר לברמנים מוכר וידוע וכזה שמחולק לכמה סניפים בארץ, כדי  לעבור קורס לברמנים בקרבת מקום המגורים. כמו כן פאבים ומועדונים איכותיים ירצו לדעת היכן למדתם ויתייחסו אליכם בהתאם. ישנם גם בתי ספר לברמנים שמסייעים ומפנים למקומות עבודה לאחר ראיון אישי על פי העדפתם והתאמתם כברמנים.

אז אם אתם מחפשים עבודה באווירה צעירה בה גם מרוויחים כסף טוב וגם נהנים מאווירה תוססת בחברה צעירה  קורס ברמנים הוא בשבילכם.

 

חולמים להיות ברמנים? מחפשים מידע ומבצעים אודות קורס ברמנים,  הפורטל המקיף ביותר לקורס ברמנים נותן לכם את כל המידע  http://www.bartenders.co.il/




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב