דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ניצול זמן 

מאת    [ 13/07/2011 ]

מילים במאמר: 407   [ נצפה 4243 פעמים ]

אני לא מאמין, השעה שמונה וחצי בערב, כל הילדים ישנים, האישה יצאה למפגש בטבעון, אין כלים מלוכלכים בכיור ואני אפילו לא עייף. ערב חופשי בבית, הזדמנות מעולה לעשות את כל הדברים שאני דוחה כבר הרבה זמן.
טוב, נעשה רשימה: לסדר את שולחן העבודה שלי ולתייק את כל הניירת (חצי שעה), לכתוב את הטור הכמעט דו-שבועי שלי (שעה), לעשות טיפה כושר (רבע שעה), להתרחץ (10 דקות) להיכנס למיטה ולקרוא ספר עד שאירדם. לפי התכנון הזה בסביבות עשר וחצי אני אמור להיות נקי ומאושר מתחת לשמיכה כשבידי הספר האחרון של הרלן קובן. יאללה לעסק.
איזה שולחן מבולגן יש לי, פשוט קטסטרופה, איך אני מעז לבקש מהילדות לסדר את השולחן שלהן כאשר שלי נראה כאילו שטורנדו ביקר אצלנו בבית. יש לי רעיון, אני אסדר את השולחן בסוף כי עכשיו יש לי את הכוח המנטאלי לכתוב וסידור שולחן זאת פעולה שלא דורשת יותר מדי מחשבה.
המחשב דולק, נפתח את Word, השבוע אני אכתוב על איך בגלל שנדב היה חולה הוא התחיל לישון לבד והפסיק לשתות מהבקבוק, אני אקרא לזה תופעות לוואי חיוביות. אבל לפני שאני מתחיל חשוב שאבדוק אם יש לי e-mail.
הנה מכתב מגיא, בוא נראה מה חדש אצלו, מגניב הבריתה של הילדה שלו ביום שישי בעוד שבועיים בתל אביב. Reply, "אחי אנחנו נהיה שם!", Send. אבל איך מגיעים לאירוע? חשוב לבדוק את זה עכשיו כדי לתכנן את הלוח הזמנים: http://www.mapa.co.il, מפות, הכנס כתובת מוצא, הכנס כתובת יעד, Enter, יפה זה קל להגיע.
אוקי אם אני כבר באתר הזה אני אבדוק מה יש באזור של האירוע, אולי אמצא אטרקציה מעניינת לילדים. וואו, כמה דברים יש לעשות, פשוט מדהים. נראה שמוזיאון הילדים הישראלי בחולון מאד מומלץ, הנה הלינק לאתר, בוא נלחץ, נראה מקום מגניב ואני רואה שיש גם הצגה "המפוזר מכפר אז"ר פוגש את דודי שמחה", מעניין מתי נפטר ע.הלל שכתב את דודי שמחה.
Google, ע.הלל, Enter, יופי יש תשובה 1990, יש פה גם לינק לאתר אגודת המאיירים בישראל. איזה מאייר אני מכיר? אורי פינק זה שאחראי על "זבנג" אני זוכר שגם פעם פגשתי אותו והוא אמר לי שיש לי כשרון, אולי כדאי שאלמד ציור.
לפני שאני מוציא כסף על קורס אני אקנה ספר על איך מציירים קומיקס. http://www.amazon.com בטוח שיש פה ספר טוב. Draw Comics, Enter, יש הרבה אפשריות אבל זה לא זול אני אנסה ב http://www.ebay.com. רגע החודש יש לבנות שלי יום הולדת אולי אני אמצא משהו מיוחד, הן אוהבות את הסדרה דורה, Dora, Enter, כמה אפשרויות.
מי זה דופק בדלת? "נעמה מה את עושה פה כל כך מוקדם?", "מה כבר 10:00, אני אף פעם לא מספיק כלום מעניין למה."

ניר כץ - הומוריסטן




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב