דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אתרי קופונים 

מאת    [ 13/07/2011 ]

מילים במאמר: 307   [ נצפה 2948 פעמים ]

אחת המגמות המעניינות ביותר במסחר האלקטרוני בשנים האחרונות היא אתרי קופונים. התופעה החלה בארה"ב וסחפה אחריה צרכנים רבים ברחבי העולם אשר גילו את היתרונות הגלומים בקנייה באתרים הללו. הקנייה באתרי קופונים משתלמת מאוד עבור הצרכנים כיוון שהם יכולים לקנות מוצרים במחירים מוזלים מאוד ולממש את הקנייה שלהם בזמן הרצוי במסגרת מגבלות העסקה.

קנייה באמצעות אתרי קופונים נושאת בחובה יתרונות רבים ומביאה לחסכון רב בקניית מוצרים מסוימים. הצגת מוצרים באמצעות אתרי קופונים כדאית מאוד גם לסוחרים. הכדאיות הגדולה לסוחרים טמונה ביכולת שלהם למכור כמויות גדולות לציבור לקוחות חדש שלרוב אינו נמנה על קהל הלקוחות הקבוע שלהם. הגעה לקהלי יעד חדשים ואיכותיים מהווה יתרון אדיר לסוחרים המציגים את מרכולתם באמצעות אתרי קופונים.

לממש את הקנייה

במידה ואתם קונים באמצעות אתרי קופונים חשוב מאוד לממש את הקנייה . צרכנים רבים שוכחים לפעמים לממש את הקנייה שעשו באמצעות אתרי קופונים וכך להפסיד את המוצרים שרכשו  חשוב מאוד לא להתפתות לעסקאות זולות במיוחד הכוללות מוצרים שאינם באמת דרושים לנו. ניצול נכון של אתרי קופונים יכלול קנייה של מוצרים הדרושים לנו במחיר מוזל.

אם רכשתם מוצרים או זכאות למוצרים באמצעות אתרי קופונים חשוב מאוד שתזכרו לממש את העסקה בזמן, לפני שהתוקף שלה פוקע. קנייה באמצעות אתרי קופונים יכולה להוזיל לכם משמעותית מוצרים רבים, אך חושב לשמור על מיקוד ואיפוק ולקנות רק מוצרים הדרושים לנו.

לבנות אתר קופונים

כיוון מגמת אתרי קופונים נמצאת בצמיחה מתמדת, הצגת מוצרים באמצעות אתרי קופונים יכולה לתגמל אתכם בצורה טובה מאוד. גם אם יש לכם חנות וירטואלית באינטרנט תוכלו להיעזר באתרי קופונים על מנת להגדיל את המחירים שלכם. לרוב מתח הרווחים במכירות באמצעות אתרי קופונים נמוך יותר, אך אתר מצליח בעל תנועה רבה יכול להביא לכם לקוחות רבים.

אתרי קופונים מציגים אפשרויות רבות הן בפני הצרכנים והן בפני הסוחרים. מומלץ לנצל את היתרונות שמציעים האתרים הללו, אך יש להיזהר מהחסרונות. כמו בכל קנייה או מכירה, חשוב לשים לב לכדאיות העסקה.

קרן כהן - מתאמת פרויקטים ב Guru4rent - בית תוכנה בעל ניסיון רב באפיון ופיתוח מערכות אינטרנטיות מורכבות. מתמחה בעיקר בפיתוח אתרים יעודים, בניית אתרים בהתאמה אישית, קהילותWEB 2.0 , פורטלים ועיצוב ממשקי GUI.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב