דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בטיחות בעבודה- שמירה על תנאי עבודה בטוחים ובריאים 

מאת    [ 13/07/2011 ]

מילים במאמר: 362   [ נצפה 5100 פעמים ]

כולנו מכירים את הסרטים בהם מתוארים הימים הראשונים שלאחר המהפכה התעשייתית הימים של תחילת התעשייה המודרנית, ימים שבהם אנשים עובדים ליד ארובות עתירות עשן, ימים שבהם אנשים עובדים עם מגהצים חמים שמוציאים עשן רב, ימים שבהם אנשים עובדים עם מכונות ייצור גדולות ומרעישות, וכך הלאה והלאה.

ימים אלו היו ימים שמושגים כמו בטיחות בעבודה, או תנאי עבודה נאותים עדיין עוד לא נכנסו ללקסיקון .

היום בעידן המודרני אנו חיים בעידן שבו מעבידים רבים בעולם המערבי מבינים כי עליהם להתייחס גם לזכויותיהם של העובדים ולהקפיד על תנאי עבודה מינימאליים.

המעבידים הללו מקפידים לדאוג לנושאים שונים כמו תנאי שכר ופנסיה הוגנים וראויים, בטיחות בעבודה לעובדים, תנאי בריאות והיגיינה שימנעו התפתחות תחלואים שונים אצל העובדים.

התעשייה של המאה ה-20 היא הרבה יותר מפותחת ומתקדמת ויש היום שימוש במכונות תעשיה מתקדמות וטכנולוגיות תעשייה מתקדמות שיכולות להיות גם מסוכנות (כמו למשל טכנולוגית הלייזר) , ולכן חשוב היום להקפיד על בטיחות בעבודה ברמה יותר חמורה. הנה כמה דוגמאות לנהלים ותקנות העוסקים בבטיחות בעבודה.


    • תקנות לבטיחות בעבודה מפני סכנות של זיהומים - תעשייה מתקדמת היא תעשייה מזהמת זאת כבר כולם יודעים, כעת הגיע השלב הבא שהוא השלב שבו מקומות העבודה צריכים לדעת לספק לעובדים הנמצאים בקרבת האוויר המזהם, והחומרים המזהמים , אמצעים שונים המונעים את חדירת החומרים המזהמים לדרכי הנשימה של העובדים, או לעור של העובדים, כך למשל כל מפעל שיש בו חומרים מזהמים חייב לספק לעובדים מסיכות מיוחדות המסננות את החומרים המזהמים ומונעות חדירה של חומרים מזהמים לדרכי הנשימה של העובדים או חליפות כיסוי מיוחדות שימנעו חדירה של חומרים מזהמים לעורו של העובד.
    • תקנות לבטיחות בעבודה מפני  סכנות של שימוש בחומרים מסוכנים - בעידן של תעשייה מתקדמת יש שימוש בחומרים מסוכנים שיכולים לגרום לנזק בלתי הפיך לגופם של העובדים ולבריאותם של העובדים, ולכן מקומות עבודה שיש בהם עבודה עם חומרים מסוכנים מחויבים להעביר לעובדים שלהם הדרכות בטיחות בכל מה שנוגע לשימוש בחומרים מסוכנים וכמובן צריכים לספק לעובדים את הציוד המתאים לעבודה עם חומרים מסוכנים.
    • תקנות לבטיחות בעבודה מפני סכנות של רעש - היום יש לא מעט מקומות עבודה עם מכשירים ומתקנים מרעישים ולשם כך תוקנו היום תקנות בטיחות בעבודה שמחייבות את מקומות העבודה הללו לספק לעובדיהם, אטמי אוזניים, ושאר אמצעים שתפקידם למנוע נזק שמיעתי לעובדים שנמצאים בקרבת המכונות והמכשירים המרעישים.

חברת דרונט בניית אתרים, הוקמה בשנת 1999 ע"י צוות מקצועני בתחום האינטרנט, במטרה לספק לקהל יעד רחב, שרותי בניית אתרים, עיצוב, שיווק וקידום אתרים במנועי חיפוש בהתאמה מלאה לצורכי הלקוח. בחברה מועסקים כ-120 אנשי מקצוע ובינהם מתכנתים, מנהלי פרויקטים, אנשי תמיכה ומעצבים, כך שכל הפתרונות ללקוחותינו ניתנים במסגרת החברה. אודות לפלטפורמה ייחודית, פרי פיתוח של דרונט, ביכולתנו לספק פתרונות איכותיים, במחירים הנותנים את הערך הגבוה ביותר עבור השקל וכל זאת בזמני שיא.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב