דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בטיחות בעבודה בעידן התעשייה המתקדמת 

מאת    [ 13/07/2011 ]

מילים במאמר: 357   [ נצפה 3926 פעמים ]

היום בעידן של תעשייה מתקדמת שבה אנו משתמשים במכשירים מסוכנים, ובחומרים מסוכנים כך גם יש לנו יותר סיכונים, אנו עלולים להיפצע ממכשירים מסוכנים, או מחומרים מסוכנים, ואנו עלולים ליפול ממקומות מסוכנים ולכן בעידן של תעשיה מתקדמת אנו משתמשים היום בציודים שונים שנועדו להגן עלינו ולשמור על רמה גבוהה של בטיחות בעבודה.

יש כמובן סוגים שונים של עבודות ולכל עבודה היש סוגים שונים של ציודים מגנים. יש מקומות עבודה שבהם אין סכנה לפגיעה ביכולת השמיעה של עובד אך יש סכנה לפגיעה בעור הידיים של העובד ולכן יש צורך להשתמש בציוד המגן על כפות הידיים של העובד, ויש מקומות עבודה, שבהם יש סכנה לפגיעה בחוש הראייה של העובד ולכן חובתו של המעביד לספק לעובד משקפים או ציוד מגן אחר שנועד להגן על עיניו של העובד.

התקנות הקשורות לציוד מגן בעבודה הן תקנות בטיחות בעבודה שתוקנו בשנת 1997 ובהן יש פירוט מלא לגבי כל הציוד הנועד להגנה על העובדים בתעשיות השונות. ועל החובות השונות של המעביד כלפי העובד במטרה לשמור על בטיחות במקום העבודה. התקנות הללו משתנות כל הזמן ומתעדכנות בהתאם לשנויים שחלים בעולם התעשייה ומחייבות לקיים פעם בתקופה מוגדרת מראש של הדרכות בטיחות במקום העבודה.

מהו הציוד שנועד למשור על בטיחות בעבודה ועל ביטחונם של העובדים

יש סוגים שונים של ציודים שנועדו להגן על איברים שונים בגופו של העובד ועל אזורים שונים בגופו של העובד. כך למשל עובדים שעובדים בקרבת אש או מכשירים חמים ישתמשו בכפפות ובמשקפיים מיוחדות ובמסכות מיוחדות שנועדו להגן על דרכי הנשימה שלהם, ואילו עובדים שעומדים לעבוד בקרבת חומרים כימיים שונים יצטרכו ציודים שונים שיגנו על העיניים שלהם, על העור שלהם, על הפנים שלהם, על איברי הנשימה שלהם, ועוד.

בטיחות בעבודה הפכה היום לעניין שהמעבידים כבר לא מזלזלים בו, המעבידים מבינים היום שהעובדים לא ירצו לעבוד במקומות שבהם אין תנאי עבודה מינימאליים ואין שמירה על בטיחות בעבודה ומחויבים במינוי ממונה בטיחות במקום העבודה.

המעבידים מבינים היום כי ייצא להם שם רע בתור מעבידים והשמועה תעבור מפה לאוזן, וגם העובדים שלהם עצמם יהיו חסרי מוטיבציה, ותהיה להם הזדהות ברמה נמוכה עם העסק ולכן ההספק שלהם יהיה נמוך והדבר יפגום ברמת הייצור של העסק.

בסופו של דבר בטיחות בעבודה עבור העובדים משמעותה עלייה בהספק בעבודה של העובדים כך שהדבר משתלם ביותר למעבידים.

 

חברת דרונט בניית אתרים, הוקמה בשנת 1999 ע"י צוות מקצועני בתחום האינטרנט, במטרה לספק לקהל יעד רחב, שרותי בניית אתרים, עיצוב, שיווק וקידום אתרים במנועי חיפוש בהתאמה מלאה לצורכי הלקוח. בחברה מועסקים כ-120 אנשי מקצוע ובינהם מתכנתים, מנהלי פרויקטים, אנשי תמיכה ומעצבים, כך שכל הפתרונות ללקוחותינו ניתנים במסגרת החברה. אודות לפלטפורמה ייחודית, פרי פיתוח של דרונט, ביכולתנו לספק פתרונות איכותיים, במחירים הנותנים את הערך הגבוה ביותר עבור השקל וכל זאת בזמני שיא.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב