דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חומרי גלם להכנת מזרוני איכות 

מאת    [ 13/07/2011 ]

מילים במאמר: 331   [ נצפה 2618 פעמים ]

בעבר הלא כול כך רחוק היו משתמשים בספוגים פשוטים ביותר ובמערכות קפיצים לא משוכללות לייצור כלל מזרנים. לא היה טווח רחב של מחירים וסוגים כמו שהלקוח מקבל כיום אך גם המזרנים לא היו בהתאמה אישית וכולם קיבלו פחות או יותר אותו מזרן. כיום  המצב שונה בתכלית. המבחר הוא עצום וישנם מזרני איכות רבים.

אנו נבדלים בדברים רבים וקשה למצוא אנשים בעלי אותו מבנה גב, אזורי מתח וכאב וצרכים גופניים ונפשיים אחרים. לכן, מן הסתם, הבחירה במזרן בריא ונוח תהיה שונה מאדם לאדם וזה מחייב את הקונה להכיר את צרכיו, להכיר היטב את שוק המזרנים ובין היתר את החומרים מהם עשויים מזרונים איכותיים עליהם הוא מתעתד להוציא מיטב כספו.

לישון כמו בחלל

המצאה של העשורים האחרונים הינה מזרן ספוג בעל זיכרון. המזרן עשוי מחומר הנקרא ויסקו או ויסקו ג'ל, חומר שפותח ע"י מעבדות נאס"א. זהו ספוג מוקצף שנחשב לבריא ביותר לתמיכה בגב וחברות רבות משתמשות בו על מנת לייצר מזרנים המאפשרים את השינה האיכותית ביותר. המזרנים נבדלים בכמות הויסקו שבמזרן היוצרים את עובי המזרן ובמידת הקשיות שלו.

מזרן הזיכרון משלב לעיתים ספוגים שונים וכן מערכות קפיצים מבודדים המונעים מעבר של תנועה מצד לצד של המזרן. חומר נוסף המשמש למזרני איכות הינו הלטקס. זהו גומי טבעי המאפשר גמישות רבה של המזרן. בד"כ נמצא שתי שכבות חיצוניות של חומר זה ובמרכז שכבת פוליאוריתן רכה. כמו כן נמצא פולימרים להקשחה, נוחות, ריכוך ופינוק.

מזרני קפיצים ושאר פריטים

מזרן קפיצים הוא הנמכר ביותר בשוק הישראלי. הוא נחלק בגסות לשניים: מזרן קפיצים משולבים, מזרן קלאסי, פשוט וזול יחסית ומזרן הקפיצים המופרדים. במזרן זה שנחשב לאיכותי ויקר הרבה יותר, כול קפיץ מצוי בתוך כיס נפרד משלו. במזרנים רבים נמצא מערכות קפיצים משולבים עם קפיצים מבודדים וקפיצי מולטי סיסטם.

חומרי איכות נוספים המשתתפים בחגיגת המזרנים שייכים למגנים למיניהם. מגני מזרנים עשויים בד"כ מבדי כותנה אטומים אך נושמים הניתנים לכיבוס ושומרים על היגיינת המזרן ומניעת התפתחות חיידקית ופטרייתית. ישנם חומרים מיוחדים המאפשרים למנוע את התפתחות קרדית אבק הבית.

בית אלי מציע מגוון של מזרנים המיועדים לחדרי שינה של מבוגרים ושל ילדים.מזרן איכותי משפיע על איכות השינה ועל התפקוד במהלך היום כולו ולכן קיימת חשיבות רבה לבחירת מזרנים אורתופדים ואיכותיים שיוכלו להעניק לכם שינה רגועה. הבחירה של המזרן צריכה להיעשות בצורה חכמה ונבונה להנאה מושלמת.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב