דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עבודה לסטודנטים 

מאת    [ 13/07/2011 ]

מילים במאמר: 459   [ נצפה 3580 פעמים ]

מעטים הסטודנטים שיכולים להרשות לעצמם קיום עצמאי בתקופת הלימודים ללא מקור פרנסה. עבודה לסטודנטים מהווה כוח משמעותי בשוק העבודה בתחומים שונים ומייצרת כוח עבודה איכותי במקומות תעסוקה רבים. למקומות עבודה רבים דרושים סטודנטים,  הידועים באיכויות העבודה הגבוהות לצד משמעת עצמית. מקומות עבודה אלו מאתרים סטודנטים לצרכי עבודות סטודנטים שונות.

עבודות סטודנטים הן לרוב עבודות במשמרות הניתנות לפיצול ערב או בוקר על פי העדפת הסטודנט וצרכי מקום העבודה,  אך ישנן משרות רבות המיואשות על ידי סטודנטים באופן קבע ומסגרת משרה מלאה. מקומות אלו בדרך כלל באים לקראת העובד ומעניקים לו ימי חופשה בתקופת מבחנים וכדומה מתוך ידיעה שעובד משכיל טוב יותר לצרכי הארגון, החברה או העסק.

דרושים סטודנטים למשרה חלקית...

רוב משרות הסטודנטים מיועדים למשרות חלקיות בהן יוכל הסטודנט גם ללמוד כמו שצריך וגם להתפרנס בכבוד. לחברות רבות דרושים סטודנטים לאיוש מרכזי שירות ומוקדים שונים. מקומות אלו מעדיפים להעסיק סטודנטים במשמרות או במשרות חלקיות מתוך הכרה ביכולות האיכותיות של הסטודנטים לביצוע העבודות השונות. סטודנטים רבים העובדים בחברות גדולות מתקדמים עם הזמן והופכים לחלק משמעותי במערכי החברה השונים. סטודנטים אלו יכולים להתחיל קריירה בזמן הלימודים וליהנות מכל העולמות.

על מנת לעבור את תקופת הלימודים בהצלחה סטודנטים רבים מעדיפים עבודות מזדמנות שאינן דורשות מהן מחויבות גדולה מעבר לשעות העבודה המקובלות. סטודנטים מסוימים נקלטים למקומות עבודה רבים ומזדמנים במהלך תקופת הלימודים ורוכשים ניסיון תעסוקתי בתחומים שונים. סטודנטים אחרים מעדיפים להיקלט למקומות עבודה בהם יכולת הקידום שלהם היא מעשית עוד בזמן הלימודים. סטודנטים אלו משקיעים יותר במקום העבודה מתוך מגמה להשתלב בדרגים בכירים יותר עם קבלת התואר או הדיפלומה.

סטודנט לכל מטרה!

סטודנטים רבים יעשו הכול על מנת לעבוד ולהתפרנס בכבוד בזמן לימודיהם. אין זה משנה אם הם בעלי מלגת לימודים או עזרה מההורים הם עדיין צריכים לתחזק את עצמם באופן שוטף ביומיום. מצב זה מוביל סטודנטים רבים לעסוק בכל תחום תעסוקה אפשרי ונדרש המאפשר להם גם לעבוד ובעיקר גם ללמוד. 

במודעות דרושים באינטרנט וכן בלוחות המוצגים במכללות ומסודות חינוך רבים תמצאו שלטים הצועקים: דרושים סטודנטים לעבודה .עיון באותם שלטים מגלה הצעות לעבודה לסטודנטים בתחומים נרחבים,  בהם נכללים:


    • שטיפת חדרי מדרגות
    • עבודה במשמרות במוקדי שירות וטלמרקטינג
    • עבודות באבטחה ועוד

אצל מרבית המעסיקים סטודנטים נחשבים לכוח עבודה אמין ואיכותי שאם רק יעניקו להם את הזמן לו הם זקוקים בתקופות לחוצות של מבחנים והגשת עבודות, הם יחזירו למעסיקיהם בעבודה יסודית ואיכותית יותר. שילוב הסטודנטים במשק הישראלי הינו תופעה המאפשרת השגת כוח עבודה רציני  ואיכותי בעלויות סבירות ומשתלמות לשני הצדדים. 

להתחיל קריירה במהלך הלימודים

מקומות עבודה שונים מחפשים סטודנטים לתעסוקה לאורך כל תקופת הלימודים. מקומות אלו מבטיחים בדרך כלל לסטודנט מסלול פיתוח קריירה במהלך תקופת הלימודים מתוך מגמה לשלב את הסטודנט כחלק מן הארגון בתום הלימודים. מקומות אלו בדרך כלל מעדיפים להעסיק אקדמאיים מתוך הכרת ההון האנושי. אפשרות זו מעניקה לסטודנטים רבים שקט נפשי בכל הקשור לאיתור מקומות עבודה במהלך תקופת הלימודים ומאפשרת להם ללמוד בראש שקט יותר....



לוח דרושים חינם, לחיפוש עבודה חכם ואפקטיבי.






מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב