דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מתלבטים בין אולמות אירועים במרכז ? 

מאת    [ 12/07/2011 ]

מילים במאמר: 608   [ נצפה 1840 פעמים ]

תמיד רציתם חתונה גדולה? לא מבדילים בין אולם אירועים לגן אירועים? צריך להבין לעומק את הדברים החשובים בנושא אירועים גדולים מהחיים... בואו להכיר טוב יותר את העולם הגדול של האירועים והחתונות: גני ארועים, עיצוב אירועים ושירותי קייטרינג!

מצאתם כבר אולם ארועים?

החלק הראשון שיש לקחת בחשבון, הוא האולם שבו תתחתנו. זה יכול להיות אולם אירועים, ויכול להיות חוף הים. רק בתום קביעת מקום החתונה, זה אפשרי לתכנן ברצינות את מועד האירוע, סוג הארוע ואף לבחור את כל אותם הדברים הרבים שיעזרו להפוך את ערב החתונה לחוויה בלתי נשכחת. חושבים שאתם מוכנים להפוך חלום למציאות?

כיצד להחליט על גן אירועים? מחפשים בדחיפות אולם חתונות?

הרבה זוגות שמתחתנים מתלבטים שבועות ארוכים טרם מצליחים להחליט, וזאת בשל סיבות רבות. אולמות אירועים נבדלים בכל מיני דברים; כמות המוזמנים שאפשר להכניס, התאורה, אופן הגשת האוכל וגם המיקום הגיאוגרפי. תמיד עדיף לדעת מראש מה אתם חולמים להרים, זה יקל עליכם כאשר תחפשו את גן האירועים המושלם…

כשמגיעים לגני אירועים בכדי להתרשם, מומלץ לשים לב לדברים מסוימים: האם השטח עושה רושם של נקי ומצוחצח? האם הגודל יתאים לכל המוזמנים? כמה בערך מגישים נמצאים במקום? איש אינו מעריך מקום שממחזר את המזון או, למשל, שירות רע... במטרה למנוע פאדיחות של הרגע האחרון, רצוי לשים לב שאתם מקבלים תשובות לשאלות הרציניות!

לא תרצו אירוע מושלם?

את טקס החתונה תחגגו פעם בחיים (אנו מקווים...), בדיוק בגלל זה אין כאן ממש מקום לטעויות. איך מתכננים את זה בלי בעיה? הדרך הטובה ביותר היא לא להסכים להתפשר על הפרטים החשובים לכם! במילים אחרות, אם אתם חולמים על גן אירועים עם בלונים מתעופפים, אז אתם צריכים לקבל זאת…

אז מה הלאה?

בהנחה וכבר יש ברשותכם אולם חתונה - מומלץ להתחיל לחשוב על הפרטים הקטנים. למשל, סוג של עיצוב ארועים מקצועי... אם עוד לא שמעתם שדבר כזה קיים, אז שתדעו לכם שזו אמנות אמיתית. באמצעות אנשי מקצוע אמיתיים שמבינים בעיצובים וחן, ניתן להביא לכך שהארוע שלכם יהיה מרהיב ואוריגינלי. באמצעות שימוש בשולחנות מעוצבים, רק כדוגמה, אתם יכולים לשדרג בקלות את הרקע של הארוע. המוזמנים שלכם שיגיעו לאירוע ירגישו ממש מהרגע הראשון שהדיבור הוא על איזשהו ארוע ייחודי לגמרי והם יהנו כפי שעוד לא יצא להם בחייהם... אולי זו תהיה החתונה שלכם!

רק אם כבר גמרתם לעצב ולעטר, באפשרותכם לטפל בדברים אחרים…

לרוב האנשים יצא בטח מתישהו לרקוד בחתונה כלשהי. אירועים מהסוג הזה נראים תמיד מאוד דומים - פיסות מזון חשודות, שמפניה זולה ופטנטים מאוסים. על מנת להרים מסיבה מסוג שונה, קיים צורך בקצת השקעת משאבים ואפילו חדשנות. כך בטוח ימשיכו לרכל על האירוע שערכתם גם עוד שנים רבות מעכשיו... עדיין לא יודעים מה זה הכול לאירוע?

איזה אוכל מגישים?

בעבור האורחים שלכם החלק המעניין באמת הוא הקייטרינג. ההחלטה על הקייטרינג שלכם יש לה השפעה רבה על הזכרונות מהחגיגה הזו, בגלל הסיבה הזאת אי אפשר להתפשר בבחירה הזו. אז באמת כדאי לבחור קיטרינג איכותי וצלחות בגודל סביר. אף אדם לא מעריך איזשהו אוכל זול או כזה שנמצא על צלוחיות זערוריות. העצה שלנו היא שכדאי להוציא כמה שקלים נוספים כדי לדעת שהאוכל שהאורחים יקבלו יהיה עשוי טוב ומשביע!

צריכים להשיג אולמות אירועים במרכז? דיג'יי עוד לא הצלחתם למצוא?

אחרי שהאבסתם את האורחים, אפשר לשמח אותם, ולא חסרות שיטות להשגת מטרה זו. ממה מתחילים? אי אפשר באמת לדבר על חתונה טובה בלי בכלל לדבר על תקליטן. לא בא לכם להביא איזשהו דיג'י מומחה? עם אחד כזה תוכלו לשמח ולהקפיץ את המוזמנים לאורך כל האירוע... עליכם רק לבחור מראש ז'אנר מוזיקה שאתם מעדיפים, ואת שאר העבודה יבצעו בשבילכם.

אחרי שקראתם את המאמר, ארגון ותכנון ארוע מוצלח מעולם לא היה פשוט יותר… לטיפים, עצות ואינפורמציה נוספת - קראו כאן לכל המאמרים, לשמחה שלכם.קריאה נעימה!



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב