דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בסיס עבודתו של מעצב גרפי 

מאת    [ 12/07/2011 ]

מילים במאמר: 340   [ נצפה 1559 פעמים ]


הפרט הראשון בו מתחשב מעצב גרפי הוא החברה בה הוא מועסק. בין אם מדובר בעסק גדול ובין אם מדובר בעסק בתחילת דרכו, חלקו של המעצב גרפי חשוב ויכול לתרום רבות. במידה ומדובר בחברה מפורסמת, שקהל לקוחותיה מאורה בסמליה ובתדמיתה, מעצב גרפי יכול להשתמש רבות בעיצובו בפרטים אלו, על מנת לבסס את מעמד החברה ופרסום.
במידה ומדובר בחברה צעירה, מעצב גרפי יכול להיות זה שיתווה לחברה את אופייה הפרסומי, את סגנונה האישי וסמליה ובכך ליצור תדמית חדשה שעשויה למנף את החברה מאוד.


הפרט השני בו יש להתחשב הוא תמונות. בחירת תמונה על ידי מעצב גרפי צריכה להיות כמה שיותר קרובה למסר שהחברה רוצה להעביר, כך הקהל הלקוחות לא יתבלבל ויבין תוך התבוננות בתמונה, מהר מאוד את הקונוטציה המתבקשת.
בנוסף יש להחליט על פונט נכון. ישנם מקרים בהם יהיה צורך לבחור בפונט מיוחד, אשר משתנה לאורך העמוד, ולפעמים, כדי לבחור בפונט אחיד יותר. גודל הפונט גם הוא חשוב, עליו להיות גדול, וברור במקומות בהם נדרשת משיכת תשומת לב, ומאידך קטן, כאשר מדובר בפרטים הנדרשים להיות על העמוד, אך פחות חשובים או רלוונטיים למסר כמו למשל תקנון החברה.


בחירת הצבעים גם היא חלק חשוב מאוד. למרות שמעצב גרפי לרוב יבחר בסכימת צבעים צבעונית ומגוונת, אשר מבטיחה את תשומת לב הקורא, לפעמים בחירת צבעים שחור-לבן, מקנה מראה מרשים מאוד, שמספיק ואף עולה על הציפיות הנדרשות. שילוב הצבעים בין אם שחור לבן ובין אם צבעוני הוא הכרחי, על מנת שתיווצר הרמוניה על עמוד. על כן מעצב גרפי צריך לקבל החלטות אלו בקפידה וזהירות, שילוב לא נכון של צבעים יכול להראות זול ובוודאי לא להעביר את המסר המתבקש.


הדרך בה האלמנטים מסודרים על הדף צריכה להיות מסודרת, ברורה ולאחר מחשבת תחילה וסיבה. יש לדעת למה הטקסט מופיע באמצע והתמונה מעל, ולא אחרת. המחשבה  המוקדמת על הדרך בה הדברים מסודרים על הצד הטוב ביותר, תעלה את העמוד המעוצב לרמה גבוהה עוד יותר.


לסיכום, כל עבודה של מעצב גרפי דורשת עבודה מדויקת ונכונה על הפרמטרים שדוברו מעל. קבלת החלטות נכונות בעיצוב, הם שיביאו להצלחה ולהגעה של לקוחות חדשים שרוצים את הסגנון וראייתך כמעצב גרפי. 

רפי שלום




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב