דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כיצד תעצבו את הבית שלכם בעזרת דלתות מעוצבות? 

מאת    [ 12/07/2011 ]

מילים במאמר: 454   [ נצפה 3341 פעמים ]

אם אתם משפצים את הבית שלכם או שאתם בונים בית חדש אתם וודאי מנסים להפוך אותו בדימיונכם ל"בית המושלם" או ל"בית החלומות" שתמיד חלמתם עליו. אתם וודאי שמים לב שעל מנת ליצור לעצמכם את הבית המושלם שלכם אתם צריכים לשים לב לפרטים הקטנים: החל מהרצפה, דרך הקירות והאמבטיה ועד אל דלתות מעוצבות בכניסה אל הבית.

אין זה מספיק רק לבחור את הריצוף היפה ביותר, את הריהוט היפה ביותר, את האסלה, הכיורים והמקלחונים היפים ביותר והמעוצבים ביותר על מנת ליצור בית עם עיצוב מושלם. החוכמה היא לשלב את כל האלמנטים האלה יחד עד למצב בו הם לא מתנגשים אלא יוצרים הרמוניה עיצובית מושלמת. דהיינו, משתלבים יחד היטב.

כדי לשאוב רעיונות לבית שמעוצב בצורה הומוגנית והרמונית אתם יכולים להסתכל על קטלוגים של עיצוב הבית, הזמינים בדרך כלל גם ברשת האינטרנט, ולהתרשם מחדרי תצוגה של חנויות רהיטים ותצוגות בחנויות המתמחות בעיצוב הבית. שם גם תוכלו להתרשם כיצד דלתות מעוצבות משתלבות עם שאר האלמנטים בבית.

אם כן, דלתות אשר מעוצבות בטוב טעם או מעוצבות בעיצובים מיוחדים הן בהחלט חלק בלתי נפרד מהבית והן אף יכולות לעזור לשדרג חדרים רבים בבית. עם זאת, יש לדאוג שהדלת תתאים בצורה הטובה ביותר לכל הסובב אותה:


    • קירות החדר
    • ריצוף החדר החלונות
    • הדלתות הנמצאות בחדרים אחרים
    • צבע המשקופים
    • עיצוב הבית הכללי

איך בוחרים דלתות מעוצבות?

דלתות מעוצבות הינן דלתות שאמורות להיות יפות מאוד או ייחודיות מאוד. עם זאת, יש לזכור שהקריטריון הראשון שעל פיו יש לבחור כל דלת, מעוצבת או לא מעוצבות, הוא לפי הפונקציונאליות שלה ולפי מידת הנוחות שלה. זאת אומרת, לבחור דלת לפי הקריטריון של כמה היא נוחה לשימוש וכמה נוח לפתוח ולסגור אותה.

כמו כן, כאשר בוחרים דלתות, בין אם הן דלתות פנים או דלתות כניסה, יש להתייחס לעמידות שלהן. אם אתם משקיעים סכום כסף לא מבוטל בקנייה ובהתקנה של דלת וודאי תרצו לרכוש דלת שהיא עמידה לאורך שנים רבות. העמידות של הדלת תלויה גם בחומרים ובאיכות החומרים מהם הדלת עשויה.

כמובן שאתם צריכים לבחור האם אתם מעדיפים דלתות אשר עשויות מפלדה, דלתות שיש בהן זכוכית או דלתות אשר עשויות סוגים שונים של עץ. ישנן דלתות העשויות פלדה שהינן מעוצבות בצורות מרהיבות וישנן דלתות עץ אשר נראות משעממות וחסרות חן, כך שיש להתחשב גם בעיצוב ולא רק בחומר ממנו הדלת עשויה.

עיצוב הבית בעזרת דלתות מעוצבות

אם אתם דואגים להקפיד על העיצוב של הבית כולו ועל העיצוב של כל האלמנטים בבית אתם וודאי רוצים למצוא דלת מרהיבה שתשמש בתור דלת הכניסה שלכם. חנויות רבות המייצרות או מוכרות דלתות המיועדות להרשים מייד את כל מי שנכנס בפתח הבית. אין ספק כי דלת כניסה מרשימה יוצרת רושם ראשוני עז.

גם את הדלתות בתוך הבית עצמו לא כדאי להזניח. כאמור לעיל, דאגו לכך שדלתות פנים יתאימו בצורה המירבית לחדר בו הן מותקנות על מנת ליצור מראה "חלק". יש לציין כי כל הנאמר במאמר זה הינו בגדר של המלצה בלבד.

חברת רשפים יצרנית דלתות פלדה: דלתות מוסדיות, דלתות חסינות אש, משקופים, דלתות כניסה מעוצבות, דלתות ביטחון ועוד.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב