דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


7 מחשבות על בחירת בעלי מקצוע 

מאת    [ 12/07/2011 ]

מילים במאמר: 469   [ נצפה 1755 פעמים ]

כולנו נתקלים מעת לעת בשכנה שמספרת לנו על שיפוץ שהיא עשתה בחדר האמבטיה והיא כל כך מרוצה מבעל המקצוע אשר לקחה לצורך העבודה הזו, כולה קורנת אושר ואומרת שבחים על בעל המקצוע שהחליף לה את המקלחון. חצי שעה אחריה אנחנו פוגשים את השכנה מהצד השני של הקומה והיא מספרת לנו על בעל מקצוע שהגיע כדי לתקן לה מכונת כביסה ולקח ממנה המון כסף ולא פתר את הבעיה.

כאשר בוחרים בעל מקצוע יש הרבה שיקולים. זה נשמע אולי מוגזם, כאילו – מה כבר יכול להיות? אבל האמת היא שיש לא מעט פרמטרים ודברים שכדאי לקחת בחשבון לפני שבחורים בעל מקצוע. אז מה הם? הנה לפניכם 7 מחשבות שריכזנו עבורכם בנוגע לבחירת בעלי מקצוע, ממה ששמענו ומהניסיון האישי שלנו:

1. אמינות – נראה לנו שזה התנאי הראשון. אתם מזמינים בעל מקצוע הביתה, הוא נכנס אליכם הביתה ונמצא קרוב לכל הדברים והאנשים הכי חשובים לכם. חשוב שבעל המקצוע יהיה אמין ואפשר יהיה לסמוך עליו. איך יודעים שאפשר לסמוך על בעל המקצוע? בסעיפים הבאים אפשרויות להגדיל את האמינות של בעל המקצוע, ואם הם לא רלוונטיים עבורכם, הזמינו בעל מקצוע מוכר ששמו מפורסם ורצוי שישתייך לחברה או גוף אחר שמרכז בעלי מקצוע.

2. המלצות – זו בעצם הדרך הטובה ביותר לדעת על אמינות בעל המקצוע, ועל כל הסעיפים הבאים שיהיו בהמשך. כאשר אתם מקבלים המלצה מאותה שכנה מתחילת הכתבה, אשר בעל המקצוע אשר הא המליצה עליו עבר איתה ועשה להם את שיפוץ הדירה, אתם יכולים להיות הרבה יותר שקטים ורגועים.

3. מקצועיות – גם כאן ההמלצות יבואו לעזרתכם, ואם אין המלצות (או גם אם יש) – בקשו מבעל המקצוע לראות עבודות קודמות שלו אם מדובר בעבודות גדולות ויקרות שאתם רוצים לראות  האם שיטת העבודה שלו מוצאת חן בעיניכם ולשביעות רצונכם.

4. וותק – גם עניין הוותק חשוב ואל תתביישו לשאול את בעל המקצוע כמה שנים הוא עוסק במקצוע. כמובן שישנם גם בעלי מקצוע צעירים וטובים, אך בעל מקצוע ותיק בדרך כלל יודע את העבודה טוב יותר.

5. מחירים – כמובן, חשוב. אין הרבה מה להגיד על המחירים – אנחנו תמיד מנסים לקבל את מקסימום השירות והעבודה בסכום המינימאלי, וזה לגיטימי. כן חשוב שתזכרו שני דברים – אחד, שלא תמיד הכי יקר הוא הכי טוב והכי זול הוא הכי גרוע. לפעמים יש הפתעות לכאן ולכאן, אז שהמחיר לא יהיה החלק היחיד בהחלטה שלכם. בנוסף, תמיד תזמינו בעל מקצוע בהתאם לתקציב שלכם. זה נשמע לכם ברור, תאמינו לנו – יש כאלו ששוכחים את זה.

6. כימיה – כן, כמו עם בני זוג או חברים – חשוב שגם עם בעל המקצוע תהיה כימיה, שתבינו אחד את השני ושתרגישו נוח עם האדם שמסתובב לכם בבית.

7. סקר שוק – כמו בכל תחום אחר, גם בבחירת בעל מקצוע, אל תלכו על בעל המקצוע הראשון (כן, גם לא על טכנאי מכונות הכביסה של השכנה השלישית שדווקא הייתה מאוד מרוצה, בניגוד לשכנה השנייה), אלא תעצרו לרגע, תסתכלו שוב על ששת הסעיפים הקודמים, תבדקו קצת, ואז תחליטו. בהצלחה!

המוקד לדייר מבית פורטל בית משותף הינה מערכת המספקת בעלי מקצוע אמינים ומקצועיים מקצוע עבור דיירים בבתים משותפים וועדי בתים משותפים בכל הארץ. המוקד לדייר מספק לדיירים ולוועדי הבתים בעלי מקצוע במגוון תחומי הבית והבית המשותף.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב