דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


במבט קוסמי - תקשור מאת האינטליגנציה הקוסמית 

מאת    [ 12/07/2011 ]

מילים במאמר: 1089   [ נצפה 2704 פעמים ]

 

במבט קוסמי

במבט קוסמי, כדור הארץ הוא חלק משרשרת כוכבים, גלקסיות, מערכות שמש, פלנטות ויקומים. עולמות על גבי עולמות חיים זה עם זה, עולם מקביל לעולם, באינטראקציה מתמדת, מתוך שיתוף פעולה ובחיבור הרמוני.

במבט קוסמי, חיי האדם נמדדים בנצח ולא בשנות חיים של מסכת אחת מבין  מאות פעמים של ירידה לחיים על פני האדמה. זה אומר, שההתייחסות אל החיים ומהותם, שונה מהתפיסה של בן האדם את עצמו וחייו, מאחר והוא בוחן זאת ביחס לאורך גלגול חיים יחיד.

האדם תופס את חיים, על רצף של מספר עשרות שנים. הוא חושב שהוא חי שישים עד שמונים שנה. אין הוא רואה את השתלשלות הירידה לחיים של הנשמה. ניתן לדמות זאת לסרט בן מספר רב של פרקים. בכל התגשמות בגוף אדם, כמו מתקיים פרק מתוך הסרט המלא. כל פרק ממשיך את העלילה שהחלה בפרק שקדם לו. בנוסף, בכל פרק הנשמה עוברת התנסות חיים שונה, בכדי למלא את סך השיעורים, חוויות ותיקונים שהיא לקחה על עצמה בראשית התהוותה כנשמה היורדת לרובד הבחירה החופשית, מתוך מישורי החוויה. יש לומר, כי התיקונים למעשה מתווספים לאורך הדרך, אך הם מהווים חלק מהרשימה המקורית ולכן נכללים בתסריטים.

במבט קוסמי, לחיי האדם יש ערך חשוב ומהותי בבריאה. מאחר ואתם אלה שמיישמים את הרעיונות, המחשבות, הרצונות והמגמות המתהווים במישורי החוויה. התוצרים של החוויות שלכם עולים למישורים, ובהם נעזרת הבריאה כדי להשלים את ההתפתחות שהיא כיוונה לעצמה, לכל עידן ועידן ולכל בניין העידנים הבריאתי כולו.

במבט קוסמי, לנשמה של כל אחד ואחד מכם, יש זכות בחירה חופשית, האם לרדת לעולם העשייה, אם לאו. ובבחירתה לרדת, הנשמה בוחרת לעצמה את תסריטי החוויה, בהתאם לצורכי ההתפתחות, בהיותה חלק תודעתי חווה בתלת ממד, ואין כוח שכופה עליה דבר זה או אחר, אלא היא שותפה מרצון.

במבט קוסמי, אתם מחוברים, ניזונים ומאוחדים עם אנרגיית החיים האוניברסאלית ומהווים חלק מהשלם, מהאחד.

במבט קוסמי, אתם חוד החנית של העידן החדש. כל אחד מכם, הוא קסם מיוחד ובימאי מוכשר.

במבט קוסמי, הבריאה מגשימה את התוכנית האלוהית-בריאתית. ואתם, בני האדם, חלק מתוכנית זו.

במבט קוסמי, אין חומר – רק אנרגיה. עולמכם הוא פרי הדמיון המובע בכל התסריטים האנושיים היורדים לחוויות חיים, כאשר התסריט הכולל של כדור הארץ, מורכב מכל התסריטים כולם. עד כדי כך פתלתלה, סבוכה ומורכבת החוויה האנושית על פני האדמה. שכן, מדובר בחיבור רב שכבתי של כל האלמנטים שבכל התסריטים.

והכול יחדיו מתחבר לכדי תסריט על, המחבר בין כל עלילות המשנה השונות והמשונות שבני אנוש חוו לאורך כל התקופות וכל החוויות מאז האדם הראשון. החוויה האנושית בהתגלמותה – משחק החיים של האדם, בעידן אדמה ומים (המסתיים).

במבט קוסמי, מתחלף עידן בבריאה. משמעות הדבר, טרנספורמציה נוספת, אותה עובר האדם, חלק מהתמורה הבריאתית. זהו שלב אבולוציוני נוסף, בהמשך לתהליכי השינוי המתרחשים בבריאה, ואשר משפיעים על היקום בו חי האדם, ובכך מהווים כחלק מהגורמים לאותה אבולוציה נדרשת.

במבט קוסמי, הנשמות של בני האדם, התאימו את תסריטי החיים שלהן, בתקופה זו, לאותם שינויים ותמורות החלים בבריאה ובתלת ממד. לכל נשמה יש תפקיד ואת החלק שלה, בסיום תהליכי עידן אדמה ופתיחת תהליכי עידן חדש – אש ואוויר.

במבט קוסמי, כל נשמה מקבלת את היכולת, הכוח, הכלים וההדרכות לצורך ההתפתחות המואצת. לכל נשמה, ניתנות הזדמנויות רבות לצמיחה, התפתחות והעלאת המודעות האישית והקולקטיבית.

במבט קוסמי, בני אדם צריכים להתעורר ולפקוח את העיניים; להביט מה קורה איתם ובעולם בו הם חיים. להבין, כי המציאות שנדמתה להם, הינה חלום וכי הגיע הזמן להתעורר משינה בת כמה וכמה אלפי שנים.

על האדם להבין, כי הגיעה העת לקחת אחריות על כל תהליכי החיים ולהתייחס ברצינות המתבקשת, כלפי התפקיד הבריאתי, שהוא לקח על עצמו (ברמת הנשמה); להיות שותף פעיל בבריאה רבת מישורים, רבדים ויקומים מקבילים.

במבט קוסמי, לאדם כלים ויכולות לקבל את ההדרכה אשר תסייע בידו להסיר את הלוט מין העיניים ולהביט באמת נכוחה – החיים הם אשליה. אשליה אנושית תודעתית. אך המציאות האמיתית רבת פנים היא ואינה נתפסת בהכרה האנושית המודעת.

לעומת זאת, תת המודע האנושי-קולקטיבי, מבין ומכיר את הרבדים העמוקים של המציאות. זאת מאחר ואין הוא נתקל במחסומים שהמודע האנושי הלביש על עצמו, לצורך קיום זכות הבחירה ברובד בו אתם חיים.

כלומר, שאם ברצונכם להיחשף לרבדים העמוקים הללו, יש ועליכם לצלול לעומקו של תת המודע שלכם.

במבט קוסמי, הנכם תופעה ייחודית בבריאה, בעלי יחס מיוחד וקרבה אינסופית לאור הבריאתית המרכזי. ובשל כך, בעלי חשיבות עליונה.

במבט קוסמי, אתם בשלים לעשות את ההחלטה להתנער מקורי השינה ולראות את תכלית קיומכם חלק מהקיום הבריאתי הכולל. להתפקח מאשליית הנפרדות ואשליית החומר, שהייתה נדרשת לעידן המסתיים.

הנכם בשלים, להבין את מקורה, מהותה, תכליתה ותפקידה של נשמתכם. להכיר בייעודכם האישי והכללי כאחד.

במבט קוסמי, הגיעה העת כי תחלו להתכונן לשלב הבא בבריאה – כניסתו של עידן האש לתוככי הבריאה ולממד השלישי, בו הנכם פועלים. להתכונן לשינוים הפיסיים והמטאפיסיים אשר מתרחשים וימשיכו להתרחש ביתר שאת בעולמכם. לתהפוכות העתידות להתרחש, בהמשך לשליטה הנרכשת של הרוח על החומר. ולפריצת המסגרות של העידן שנחתם ותחילתם של תהליכי התפתחות חדשים, המבשרים את הקפיצה הבאה של הבריאה ולטובה.

 

 

בברכת אהבה ושלום

קבוצת האינטליגנציה הקוסמית

 

 

 

 

 

 הועבר ע"י שלומית זקן

 

שלומית זקן = מדריכה ומטפלת רב תחומית


 050-2184877 href="mailto:zaken_shlomit@walla.co.ilzaken_shlomit@walla.co.il">">zaken_shlomit@walla.co.il


 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב