דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


החופשה הבאה - חלק 1 

מאת    [ 11/07/2011 ]

מילים במאמר: 427   [ נצפה 2157 פעמים ]

 

רחוק או קרוב? לבד או עם הילדים? נופש על חוף הים או טיול עירוני? החיים המודרניים, הכוללים עבודה מרובה וזמן איכות קצתר מדי עם המשפחה, הופכים כל דקת חופשה ליקרה מפז, ובהתאם לכך – גם ההצלבטות, כיצד לנצל את דקות החופשה האלו, גדלה. בסדרת מאמרים זו ננסה לתת מענה להתלבטויות אלו. ובמאמר זה: טיסה לברצלונה, טיסה לאמסטרדם, טיסה לניו יורק.

 

חופשה אמנותית - טיסה לברצלונה

ברצלונה היא בירת הקהילה האוטונומית קטלוניה והעיר המאוכלסת ביותר בה. העיר היא השנייה בגודלה בספרד. טיסה לברצלונה נוחה שכן העיר ממוקמת על חוף הים התיכון. ברצלונה היא עיר מפוארת ורומנטית, יש בה גם האנרגיה וחיי הלילה האופייניים לעיר נמל. האדריכלות הייחודית של גאודי, עבודותיו של פיקאסו, השדרה ההדורה לה ראמבלה והכיכרות פלאסה דה סנט ז'וזפ אוריול ופלאסה ריאל, בהן תוכלו לחוש את דופק העיר. את מועדון הכדורגל המפואר בעולם האיצטדיון והאווירה שאסור להפסיד. טיסה לברצלונה בדרך כלל כוללת בתוכה גם מקום נוסף שלאוהבי הים והשמש אסור לפספס והם חופיה המפורסמים של קטלוניה באיזור המכונה קוסטה ברווה.

 

חופשה לבליינים - טיסה לאמסטרדם

אחד היעדים התיירותיים הפופולריים ביותר בקרב ישראלים היא ללא ספק אמסטרדם. העיר ההולנדית מושכת אליה מידי יום מגוון רחב של אנשים העולים על טיסה לאמסטרדם במטרה לבקר בעיר המיוחדת. עבור צעירים ישראלים רבים, טיסה לאמסטרדם היא אחת הטיסות המבוקשות ביותר כטיול שחרור מהצבא, או כסוף שבוע של שחרור מוחלט. הקשר ההדוק שנוצר בקרב צעירים בין חופש ושחרור לאמסטרדם נוצר בעקבות המדיניות הליברית במיוחד הנהוגה בעיר. אמסטרדם נחשבת לאחת הערים הליברליות בעולם כולו והשקפותיהן המשוחררות של המקומיים ניכרים במגוון רחב של תחומים. צעירים רבים בכל העולם עולים על טיסות לאמסטרדם במטרה לחוות את השחרור המפורסם של אמסטרדם מיד ראשונה.

 

חופשה אורבנית - טיסה לניו יורק

טיסה לניו יורק היא אחד המוצרים המבוקשים ביותר בעולם התיירות. כל תייר שרוצה להגיע לניו-יורק בין אם זה למטרות עסקים או עבודה , או אולי בגלל שהחליט להתחיל ללמוד במוסד אקדמי כלשהו בניו-יורק או אולי פשוט בגלל שהוא רוצה לבקר בניו יורק בתור תייר. טיסה לניו יורק היא מוצר מבוקש ונדרש שמיליוני אנשים משתמשים בו כל שנה. אלפי אנשים משתמשים מגיעים לניו יורק כל יום. אפשר לומר שחברת תעופה שלא מציעה ללקוחותיה טיסה לניו-יורק היא חברת תעופה שיש לה סיכויים נמוכים לשרוד בעולם התחרות בין חברות התעופה השונות. האטרקציה המרכזית בניו יורק היא כמובן גורדי השחקים שלה – נפלא להסתובב בה ברחובות ולבקר באתרים כמו האמפייר סטייט בילדינג, או כיכר טיימס. אתרים נוספים בהם נהוג לבקר במהלך חופשה בניו יורק הם הסנטרל פארק, מוזיאון המומה והמטרופוליטן, פסל החירות, אתר הגראונד זירו ועוד.

דניאל מוריץ




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב