דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך להקים עסק חדש ולשווק טוב יותר 

מאת    [ 10/07/2011 ]

מילים במאמר: 372   [ נצפה 2770 פעמים ]

מאת אלי שביט  

בישראל כמו ברחבי העולם המודרני, נולדים מידי שנה עסקים חדשים רבים ומגוונים, אבל לא כולם שורדים. נשאלת השאלה איך אפשר לשווק טוב יותר את העסק ולייצר באז אמיתי כדי לשרוד במלחמה על תשומת ליבו של הלקוח?

חשוב לציין כי התעשייה והקדמה מביאות עימן חדשנות וכל שנה מצטרפים עשרות אלפי עסקים, מוצרים, מותגים ושירותים שנאבקים על תשומת ליבו וכיסו של הצרכן. לתעשייה הזו מצטרפים גם הרבה מאד מנהלים, מנהלי שיווק, בעלי עסק ובעלי בית שכולם שואפים להגדיל מכירות, להגדיל רווחיות ולצמוח. כולם גם מחפשים דרך להיות כל הזמן רלוונטיים בשוק בו הם מתחרים.

זה לא סוד שאחוזים רבים מבין אותם עסקים חדשים ומוצרים חדשים נכשלים. התהליך יכול להיות מהיר וכואב אבל במקרים מסוימים עשוי להימשך מספר שנים.

ליזם צעיר, לשכיר שחולם להיות עצמאי ולכל אחד ואחת שחולמים לפתוח עסק חדש אני קורא לא להפסיק לחלום וגם לא להפסיק לעבוד למען המטרה. תאמינו לי החיים כעצמאי הרבה יותר טובים, מהנים ושלמים ולא כדאי לוותר על עצמאות. אבל חשוב לעשות את זה נכון.

עובדה היא שעסקים קטנים ובינוניים נכשלים במהלך השנים הראשונות לקיומם, אבל אם אתם מאמינים בעצמכם, מאמינים במוצר ובשירות שלכם ומאמינים כי ביכולתכם לפרוץ דרך, לחדש, לרענן ולהביא בשורה חדשה שתשפיע על העתיד של המשפחה שלכם – כדאי לכם ללכת על החלום ולהגשימו. כדאי לפתוח עסק עצמאי ורק לא כדאי לקחת סיכונים מיותרים.

אם יש בכם מחשבה להקמת עסק חדש מומלץ לכם לקרוא את התכנים בניוזלטר החינמי של אתר סטארט אפ ולהירשם לקורס סטארט אפ בו תלמדו על כל הסודות בדרך אקטיבית, חכמה ויעילה שתגדיל את הסיכויים שלכם להצליח ולא להיכנס לסטטיסטיקה של הכישלונות. בעצם תוכלו לעשות משהו אמיתי בחיים שלכם, למען עתידכם ולמען ביתכם.

חשוב מאד שתקבלו החלטה נכונה ולשנות גישה בחיים וללמוד מטעויות. על פי שיטת אלי שביט נצליח לרכוש את כל הידע לניהול מוצלח של עסק, להקמת אפקטיבית של עסק חדש ובעצם תקבלו פרופורציה בחיים על הכסף שיש לכם ועל הכסף שעדיין לא הרווחתם.

בקורס סטארט אפ של אלי שביט נצליח להגשים את הרעיון בלי לקחת סיכונים מיותרים. להרשמה לניוזלטר של אלי שביט ולקבלת מידע נוסף ניתן לגלוש לאתר  www.start-up.co.il  ולחשוף את האמת מאחורי המיתוסים של הקמת עסק חדש ועל דרכי ההקמה והשיווק האפקטיביים.

רונן הלל הינו מנכ"ל ובעלים של משרד יחסי ציבור רונן הלל תקשורת ויחסי ציבור.http://www.ronenhillel.co.il מנכ"ל משותף של חברת מיתוג אישי http://www.mitugishi.co.il  לקבוצת האתרים של רונן הלל יחסי ציבור: משרד יחסי ציבורpublic relations   http://www.googleyourname.co.il/




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב