דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מסיבת רווקות בחמישה שלבים-רעיונות וטיפים למסיבת רווקות 

מאת    [ 10/07/2011 ]

מילים במאמר: 876   [ נצפה 2947 פעמים ]

1המוזמנות.

אני מניחה כי כרגע את בטח מודאגת:" 3 חברות מהצבא,  2 מהלימודים, 1 מהגן , בנות דודות, האחות של החתן ואולי אפילו  גם האמא או יותר מלחיץ האמא של החתן . מה לעשות ?" קחי נשימה עמוקה. ברוב המקרים עדיף במצבים כאלו להזמין מנחה מקצועית וכריזמתית  שתוכל לגשר את קיבוץ הגלויות הזה. אך לא משנה מה תחליטו קראו את הכתבה הבא לעזרה מיידית.

2. כסף

גובה התקציב הוא תמיד נושא קצת קשה להחלטה במיוחד שיש בדרך את החינה, המקווה וערב החתונה. לרוב גם רוצים לקנות מתנה חוץ מההפעלה. בסה"כ אתן רוצות ערב פצצה שיכאיב לכיס לא כמו פצצה. מזל טוב - אתן ישראליות אמיתיות.

ולעניינינו....בממוצע כל אחת תצטרך להוציא כ150 ש"ח (פחות או יותר - תלוי במספר המשתתפות ובמה שעושים). בשיחה הראשונית ידעי בכך את הבנות, הסבירי כי אם הייתן יוצאות למסעדה, פאב הייתן משלמות אולי קצת פחות אך ההנאה היתה גם קצת פחות. תסבירי שזה לא יהיה סתם ערב ואת רוצה לעשות משהו מיוחד שיתרום לכל הבנות וכמובן לכלה האהובה. את יכולה להגיד שאת מתכוונת להזמין מנחה מדליקה ומעניינת או לעשות את המסיבה במקום מגניב. חברי את הבנות לאהבתן לכלה ולרצון שלהן לשמח אותה. כסף בא והולך אך אהבה לעולם נשארת. בדרך זו גם המלאכה תיהיה נעימה וגם תתקלי בפחות התנגדויות, מה שיהפוך את הדבר להרבה יותר קל.

 

3. מיקום וקישוטים

.ישנם אפשרויות רבות שבוודאי ידועות לך: החל מספא, צימר או חדר בבית מלון, חוף הים ואפילו לופט או חדר מיוחד במסעדה. הכל תלוי בתקציב, אופי הבנות, כמות הבנות והיכולות של הבנות להיות ניידות. למשל אם מדובר בצימר אז חשוב שכל הבנות יהיו ניידות ויוכלו להגיע עד אליו.

לרוב בשיחות הטלפון שאני מנהלת עם לקוחותינו אני ממליצה על בית חם והפעלה. לרוב זה פשוט ונוח, זול יותר והכי חשוב את הכסף אפשר להשקיע בפעילות מגניבה  עם מנחה מקצועית שלרוב בטוח תיהיה יותר מעניינת ממשחקי חברה שהחברה מעבירה. בכל המסיבות שעשיתי בבית הבנות יצאו ב"היי" מטורף, ויצא לי לשמוע שהן אומרות "פעם עשינו מסיבה בספא והיה משעמם, אך הפעם  אנחנו מבסוטות אש".

אם החלטתן לעשות את האירוע בבית אז מצפה לכן משימה. בכדי לתת לסלון אופי מיוחד, לא די בנרות ומפות לבנות. אני תמיד ממליצה להשקיע קצת יותר מאמץ ולארגן ולקשט את הבית כך שהערב יהיה באמת מיוחד.  אני בטוחה שיש לך רעיונות רבים, אך תמיד טוב לקבל עוד מניסיונם של אחרים. את מוזמנת לקרוא בקישור קישוטים למסיבת רווקות  את ההצעות שלנו שבהן משתמשות רבות מלקוחותינו ותמיד יוצאות מרוצות.

 

4. אוכל ושתייה.

נתחיל עם אוכל. יש לי שלוש מילים בשבילך: "לחסוך לחסוך לחסוך". מניסיוני, הרבה אוכל נזרק.

אם אתן בעניין של פיגורה אז אל תבנו על תפריט של בורקסים, בגטים ואינסוף פשטידות. אפשר לבקש מהבנות להכין מטעמים (כמו: ממרחים מיוחדים , סלטים מיוחדים, מיני מאפים וכו') ולאיו דווקא מנות עיקריות. אופציות נוספות הם להזמין סושי, פיצות, המבורגרים.

לנשנושים פזרו צלחות קרקרים וחטיפים ברחבי הסלון. תדאגי גם להפתעות מתוקות כמו כדורי שוקולד, ובמקום עוגה (או בנוסף) אפשר להתפנק בגלידה.

אפשר לקחת ממתקי גומי להשחיל בקיסם גדול בכל מיני צורות ולהניח בתוך אגרטל. זה גם יפה וגם טעים, ותמיד בא טוב עם אלכוהול.

 

לגבי השתייה יש לי דבר אחד לומר: לחסוך!. גם אלכוהול יצא לי לראות מבוזבז. בקבוקים רבים נשארים יתומים. חבל על הכסף. יש נטייה לחשוב שצריך להשתכר בכדי להיות שמח, שצריך לשתות הרבה כדי שיהיה כיף. תסלחו לי על התגובה : ב ו ל ש י ט !!! עשיתי מאות מסיבות שלאורכן לא שמתי דגש על אלכוהול בכלל ותאמינו או לא הבנות היו משוחררות, שמחות ובסוף הערב גם זכרו את הכל. מנחה טובה יכולה לפתוח את הלב ולגרום לבנות להשתגע בטבעי.

 

טיפ נוסף על אלכוהול והרגלי שתייה. אני יודעת שרד בול וודקה זה קוקטייל מאוד פופולארי, אך מה שאתן לא יודעות שזה גם לא בריא. אם כבר וודקה אז תערבבו אותה עם תפוזים או כל משקה קל אחר. ממליצה לכם להתחיל עם האלכוהול בקטנה ולא להתלהב על ההתחלה. הייתי בהרבה מסיבות שבהן הבנות היו מאוד שיכורות על ההתחלה ותוך חצי שעה הם דיברו עם הספה. אם תשתו לאט ובחכמה תקבלו ראש קליל ושמח ולא זיכרון מעורפל של ערב באסלה.

 

 

5. קונספט

כמובן שהדרך הקלה והמיוחדת היא להזמין הרפתקה בדמות מנחה מנוסה. האפשרויות גם כאן רבות: סטנדאפיסט, שף מקצועי שיבשל עם הבנות, רקדנית, קריוקי, פותחת בקלפים וכמובן סקסולוגית. בררו היטב עם המנחה מה אופי הפעילות ועד כמה היא יכולה להתאים להרכב הבנות. כמו שכתבתי בהתחלה לקרב בין כל הבנות, לעניין לשמח ולפתוח לבבות. חשוב להבין גם מהמנחה אם אופי הפעילות היא כהרצאה שבה הבנות יושבות או מדובר בהפעלה שתקים את הבנות מהספה.

 מתנות למסיבת רווקות אפשר לקנות או להיות יצירתיות ולהכין לבד, הנה רעיונות למתנה לפי סוג הכלה.

ואל תשכחי את הברכה למסיבת רווקות, ברכות מקוריות ומצחיקות כתבנו לכן במיוחד כדי להקל עליכן את החיים.

וטיפ אחרון וחשוב ביותר....

החשש שמלווה אותך בארגון מסיבת הרווקות, כנראה נובע מהרצון העז להפיק מסיבה מוצלחת, שכולם ייהנו וירגישו בנעימים, ובראש ובראשונה את הכלה. יש מצב שהחשש הפך מדאגה קטנה (ויש לומר מוצדקת, כי אחרת לא היית מצליחה לקדם עניינים) להיסטריה שיצאה מפרופורציה, ובכך מעיקה על רוחך.רבי נחמן מברסלב אמר: " אתה נמצא במקום בו מחשבותיך נמצאות, על כן וואי תמיד כי מחשבותיך נמצאות במקום בו אתה רוצה להיות". ובקיצור, חשבי טוב יהיה טוב. כמובן שיותר קל להגיד מלבצע, אך השתדלי לחשוב חיובי בלב פתוח, ויהי מוכנה לשינויים והפתעות. האמיני כי ברצון טוב וקלילות מצדך, הן ארגון המסיבה והן הערב עצמו יצאו נפלאים.

 

 

לילה מיכל ליאור מחברת סקסמיסטי


מזמן כבר יצאנו מארון האביזרים...אנחנו מגדירות מחדש את המשמעות של מסיבה עם סקסולוגית! תשכחו מהרצאות יבשות ומשעממות אנחנו צוות של מנחות יפות תוססות ומצחיקות עם ניסיון של מאות מסיבות ואירועים מאחורינו ולפנינו..., ביחד יצרנו ערב מקורי עם שילוב מנצח של משחקים, סקסולוגיה ומיסטיקה. שמתאים למסיבת רווקות, ימי הולדת, ערבי חברה וגיבוש וכל סיבה למסיבה! באהבה צוות סקסמיסטי"  מסיבת רווקות




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב