דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אומנות המכירה - קווי כיווני המכירה 

מאת    [ 25/09/2007 ]

מילים במאמר: 504   [ נצפה 3890 פעמים ]

למכור , ובייחוד למכור נכון - זהו דבר לא קל כלל וכלל. לשם מיטוב ההבנה נחוצה זווית ראייה רחבה למדי. ככל שזו מתפתחת , כך, לצידה ננשאת יכולת המכירה אל עבר אופקים רחבים ומוצלחים הרבה יותר. 

כל מכירה של משהו : חפץ , רעיון מוצר או שרות או אפילו של עצמך למישהו - היא דבר לא פשוט. ככל שתדע יותר איך לבצעה, כך תצליח יותר במהלכה. שליטת הידע שלך בתהליך ובייחוד מיקום נקודת התצפית שלך עליו , הן תוך כדי שהוא מתרחש והן בתיכנונו מראש (בהסתמך על ידע מתאים) ישפרו עבורך את השגת הדברים.

דרכי המבט הטובות ביותר להכוונת מבט לוגי אומציונאלי נכון בתהליך מכירות הינן:

1. כאשר אתה מוכר משהו תוכל להתייחס ישירות לדבר הנמכר

 

2. כאשר אתה מוכר משהו תוכל להתייחס להמשכי הדבר : מה הוא עושי לספק למקבל אותו (בתחומים שונים ובזמנים שונים)

 

3. כאשר אתה מוכר משהו תוכל רק ליצור תחושת מכירה ואווירה אשר אוטומטית תגרום לו לקנות ממך דברים

 

4. כאשר אתה מוכר משהו תוכל לנסות לדבר אל חלקי אופי ה"קונה" - למצוא את המקום המתאים ביותר להפעלה בתוכו , או את "שרשת" מיקומי האופי הטובה ביותר.

 

5. כאשר אתה מוכר משהו תוכל ליצור תנועת התייחסות של "סובבי הקונה" בדמות מצבים נפשיים אשר סביבו , גורמים נוספים אשר סביבו (במרחב הזמן, במרחב קיום הסביבה הפיזית : חבריו, משפחתו).

 

6. כאשר אתה מוכר משהו תוכל ליצור תנועת התייחסות מקדמת בתוך פריט כלשהו של חלק כלשהו של 

מצבים נפשיים אשר סביבו , גורמים נוספים אשר סביבו (במרחב הזמן, במרחב קיום הסביבה הפיזית : חבריו, משפחתו).

 

7. כאשר אתה מוכר משהו תוכל לנסות להציג את המוצר , הדבר הרעיון ולמתוח ממנו אל הקונה קווים של התייחסות אשר עליהם תיתלה עם אטבי כביסה את "בגדי" תוכן השכנוע.

 

8. כאשר אתה מוכר משהו תוכל לנסות לבצע את התהליך הפוך : דווקא מן הקונה העתידי לנסות למתוח את הקווים אל המוצר (ההתאמה ההפוכה).

 

9. כאשר אתה מוכר משהו תוכל לנסות ליצור "חיבורי קשרים אוטומטיים" משני צידי העניין : כלומר לנסות למשוך בו זמנית חצי קו התהוות מן המוצר, ובו זמנית למשוך חצי קו התהוות מן ה"קונה" על מנת שיתחברו ביניהם אוטומטית.

כל אלו, הן כנקודות מבט והן כ"יחס" מתכוונן כלפי משהו , עשויים להימתח לרשת קווים כקואורדינטות של "ידע עולם המכירה".

 

את הקווים הללו תוכל לנסות לחבר ע"י :

1. דיבורך ושיווקך את הדברים

2. ע"י גרימת תאוצה לחיבורם על יצירת מצבים פסיכולוגיים פנימיים בקונה או ע"י סביבתו המשפיעה עליו

3. ע"י תיווך גורמי הבנה או גורמי אובייקטים הסובבים אותו חיצונית (ואשר הוא נמשך אליהם או שהם משפיעים עליו ונטמנים לתוכו)

 

כאשר אתה מוכר משהו תוכל לגרום למוצר ל"הכנס" אל תודעת הקונה או הפוך מכך : לגרום לקונה ל"היעטף במוצר" (אלו הן שיטות שונות).

 

ישנן דרכים שונות ומגוונות למכירת דבר כלשהו וככל שהמודעות לאופני התצורה השונה של בניית המכירה או לידע המכירה וקוויותו ומהלכיו האפשריים מתגברת ומשתפרת , כך גם תנועת המכירה האוטומטית בכל מהלך המכירה משתפרת ומתחדדת. כדי למכור טוב צריך לראות כיוונים שונים של תצוגת הדברים וסיבובם לא אחת על קווי רבים ובאפשרויות שונות תצוגתיות ומתחלפות. אם תנסה להשתמש בכיוונים הרבים הנזכרים פה לחילופין, תוכל להתקדם מעט יותר בתהליך המכירה.

 

 

ממציא,
נולדג'וויזר - מנתח ידע ומפתח ידע (מלומד עצמי 13 שנה)
כותב מקצועי (חבר ארגון הכותבים הישראלי)

http://www.arikshani.fav.co.il


התמצאות עומק משולבת בתחומי ידע רבים
ראו אודותיי בלחיצה על שמי (המסומן בכחול בראש המאמרים).

http://www.LiveCity.co.il/a/ark



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב