דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ברמנים 

מאת    [ 07/07/2011 ]

מילים במאמר: 549   [ נצפה 1584 פעמים ]

ברמנות היא דוגמא מצוינת לעבודה המשלבת באופן מובהק את ההנאות הקטנות והמתוקות של החיים. מי מאיתנו, היושבים במשרדים מאחורי שולחן ומחשב, לא חלם על לעבוד בשעות לא שגרתיות, מוקף בצעירים וצעירות, לצלילי מוזיקה, לערבב משקאות אלכוהוליים תוך כדי ריקוד ועוד לקבל שכר מצויין על זה.

צעירים רבים מסיימים את שירותם הצבאי וטרם היציאה לטיול הגדול, הםמחפשים עיסוק כיפי שגם יעזור להם להרוויח כסף תוך זמן מוגדר. בית הספר לברמנות הוא הזדמנות לרכוש מקצוע וידע בתחום האלכוהול, בתחום בו קיים ביקוש די גבוה לעבודה מתגמלת וכיפית. בתי ספר רבים מציעים הטבות לצעירים המעוניינים ללמוד בבית הספר תוך שהם מציעים לקבל את התשלום על חשבון הפקדון הצבאי הניתן לחיילים משוחררים. כמו כן מקבלים הצעירים את ההזדמנות לחוות את חיי הלילה מנקודת מבט מקצועית המשלבת אחריות ויצירתיות.

לימודים ב- בית ספר לברמנים יתנו לך ידע אשר לא ילך לאיבוד אף פעם. ידע אודות משקאות אלכוהולים וההבדלים בינהם, הכנת קוקטליים מובחרים, ההיסטוריה של אלכוהול לימודי יין והבנת תהליכי הייצור וההגשה שלו. כמו כן לומדים את עולם הבירות המקומיות והזרות וההבדלים ביניהן.

בתי הספר שמים דגש על תרגול העבודה בזמן אמת ועל כן שולחים את הסטונטים להתלמדויות בשטח עצמו. הם מתלויים לברמנים בעבודה, לומדים את אופי העבודה וכך בעצם מתאמנים באופן מעשי בעבודת הבר האמיתית. כמו כן נותנים כיום דגש על שיטות מכירה ושיווק של אלכוהול, וכן על הדינמיקה שבין הלקוח לברמן.

הלמידה נעשית תוך הדמיה של עבודת הברמנים באופן מעשי וכוללת אימון מהיר ואינטנסיבי כאשר ברקע מושמעת מוזיקה.

אם פעם היתה דרישה לברמניות מהמין הנשי בלבד, הולכת וגוברת הדרישה לברמנים גברים. אשר על כן, מורכבים הקורסים בשילוב של בני שני המינים באופן שווה ככל שניתן. ברמן טוב, ללא קשר למינו, צריך לדעת לקרוא את הלקוח מולו, צריך לדעת להתאים לו את המשקה הנכון לו בהתאם לשפת הגוף ולדינימיקה בינהם. הלקוח היושב על הבר מסתמך על הידע של הברמן ומצפה ממנו להכנת המשקה הטובה ביותר. חשוב כי הברמן יהיה בטוח בעצמו וידע לערבב את הכמויות הנכונות של כל משקה ביחד לאדם היושב מולו.

כיום קיימים קורסים מתקדמים לברמנים אשר למדו את היסודות, המשדרגים את עבודתם ובהן נלמדים להטוטים מרשימים (פליירינג) עם בקבוקים ושיטות מזיגה שונות.

הופעתו של ברמן מקצועי, מעבר לידע המקצועי שברשותו תורם לאווירה השוררת בבר ומשלהבת את הלקוחות לשתות יותר. כמו כן לומדים הברמנים המנוסים שיטות שיווק ומכירה מתקדמות וקורס מנהלי בר.

בתי הספר מקושרים למועדונים וברים שונים ומבטיחים לבוגרי בית הספר עזרה בהכוונה מקצועית. לפני שבוחרים היכן ללמוד להיות ברמן מקצועי, כדאי לבחון כי בית הספר הינו מוכר בתחומו ונותן בסיום הלימודים תעודת סיום לימודים.   

חולמים להיות ברמנים? מחפשים מידע ומבצעים אודות קורס ברמנים,  הפורטל המקיף ביותר לקורס ברמנים נותן לכם את כל המידע  http://www.bartenders.co.il/




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב