דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


המלצות על טיולי משפחות קלילים לימים חמים - 

מאת    [ 07/07/2011 ]

מילים במאמר: 431   [ נצפה 2986 פעמים ]

הבעיה היא שלא תמיד יודעים מה לעשות עם הילדים, כי מצד אחד הם בחופש ויהיה מגניב ללכת איתם לטייל ולבלות איתם קצת זמן איכות משפחתי, מצד שני לא כל המסלולים בארץ מתאימים לילדים, וצרך להתאמץ לבחור מסלול שלא יתיש את הקטנים.
הנה מספר מסלולים מצוינים שיתאימו לטיול משפחתי קצר וקליל אפילו בקיץ:

- פארק נשר - הפארק היפהפה של נשר נמצא, בהתאם לשמו, בסמוך לעיר נשר, כ - 10 דקות נסיעה מחיפה. בפארק תוכלו למצוא מסלול טיול מעגלי, קליל ויפה העובר ביערות הכרמל. משכו של המסלול הוא כשעה וחצי של הליכה נינוחה ושלווה  בינות לעצים ולוואדיות שביער הירוק והיפה. לכל אורכו של המסלול פזורים שולחנות פיקניק עגולים הנגישים לנכים ומוגבלים בתנועה. ממש בתחילת המסלול תוכלו למצוא את האטרקציה העיקרית שלו שתלהיב את הקטנים ותרגש גם את הגדולים והאמיצים בדמות שני הגשרים התלויים עוצרי הנשימה. גשרים אלו, המגשרים מעל ואדיות הכרמל מספקים נקודת תצפית מרהיבה ויוצאת דופן לנוף הירוק והפורח.

- פארק אפק: פארק אפק נמצא במרכז הארץ ובסמוך לפארק מקורות הירקון, דבר המהווה יתרון נוסף לזכותו של הפארק המקסים ממילא. בפארק תוכלו לטייל ולשוטט על השבילים היפיפיים המלאים בצמחיה ועצים. במרכזו של הפארק הירוק נמצא מבצר עות'מאני מהמאה ה- 16 אליו ניתן לעלות הודות לרמת השימור הגבוהה שלו. במבצר יוכלו הילדים הנלהבים להציץ דרך חרכי הירי לכיוון השוק הרומי שהקים הורדו בעיר אנטיפטרוס ולדמיין את הקרב המסעיר במהלכו כבש צבא דוד את המקום מידי הפלשתים. המבצר העתיק מהווה נקודת תצפית מצוינת על הסביבה ועל האגם המלא בעונת החורף ועל חורשות האיקליפטוס המקיפות את המבצר. מדרום לשוק הרומי תוכלו למצוא אנדרטה לזכר חיילי ההגנה שנפלו בעת כיבוש המקום. אנדרטה זו מהווה נקודת תצפית נוספת לעבר מבני הובלת המים העתיקים. מדובר בתמהיל מושלם בין היסטוריה, לעתיקות, לקרבות עקובים מדם ולטבע שבטוח ילכוד את תשומת ליבם של הילדים.

- נחל החצבאני - בחצבאני תוכלו למצוא מסלול מעט יותר ארוך מהקודמים אבל מושלם לימי קיץ. המסלול היפה מוצל כמעט לכל אורכו, הודות לצמחיית הגדה העשירה הצומחת על גדותיו והוא משלב בין הליכה שלווה על גדות הנחל ולבין הליכה ורחצה בנחל עצמו.
מדובר במסלול שמשכו כ- 3 שעות של הליכה רגועה ושלווה המציע רמות קושי משתנות. הילדים הקטנים יותר ישמחו לצעוד על גדות הנחל המוצלות ואילו הילדים הבוגרים, האתלטיים וחובבי האתגרים ישמחו לעבור לצעוד בתוך הנחל בחלקים הרבים של המסלול בהם הדבר מתאפשר.

מי הנחל קרירים וצלולים כיוון שמדובר במי הפשרת שלגים ומהווים תענוג מרענן במיוחד עבור הקטנים וגם עבור הגדולים.
בקיצור, די עם התירוצים, קחו נעלי הליכה נוחות, מימיה מלאה, כובע, קרם הגנה וצאו עם הילדים לקצת זמן גיבוש משפחות בחיק הטבע. המסלולים בארץ הינם יפים, מגוונים ונוחים, והקיץ לא מהווה סיבה להפסיק לפקוד אותם.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב