דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ילדים יוצרים 

מאת    [ 07/07/2011 ]

מילים במאמר: 439   [ נצפה 3486 פעמים ]

לפניכם רעיונות להפעלות מחוץ לבית, לקייטנות וגם לפעילויות בבית ובטבע. בברכת שפע יצירה והנאה.

מתוקאיה בבית זרע- יצירה בבצק סוכר:
את מתוקאיה שבקיבוץ בית זרע מפעילה איה סגל שלאחר שנים של עבודה כמיילדת מוסמכת עשתה הסבת מקצוע מתוקה ביותר. איה מכינה עוגות מקסימות לשלל אירועים ובנוסף מפעילה סדנאות יצירה בבצק סוכר לילדים ולמבוגרים. סדנאות הילדים מפעילות את הדמיון, משפרות את המוטוריקה העדינה ומאפשרות יצירה וחדווה בבצק מתוק בשלל צבעים.
איפה: מתוקאיה, קיבוץ בית זרע, עמק הירדן, מתי: ימי א'- ה', שבת- 10:00-18:00, ימי ו' 10:00-17:00, אין צורך בתיאום מראש, טלפון לפרטים: 04-6775422.

מלאכות קדומות בעין יעל:
בנחל רפאים שבירושלים שוכן המוזיאון הפעיל עין יעל. באתר טרסות חקלאיות, רחוב רומי משוחזר, בוסתנים, מעיין, שרידים ארכיאולוגיים כמו וילה רומית, פסיפסים ועוד. כל אלו מתעוררים לחיים בזכות מגוון הפעלות וסדנאות המתרחשות במקום ועוסקות בשחזור אומנות וחקלאות קדומה. באתר מתקיימות מידי יום סדנאות מרתקות בהתנסות בקרמיקה, יצירת פסיפס, אריגה, קליעה, בנייה בבוץ ועוד. במהלך חודש אוגוסט תתקיימנה חגיגות הכורמים שהפן האמנותי בהן יתבטא בצביעת צמר בתמציות עלי גפן. כמו כן בימי שישי מתקיים אירוע "שישי משפחתי" שכולל בין השאר יצירת נרות לערב שישי, שזירת פרחים, הכנת שקיות להבדלה ועוד. המעוניינים בהעמקה וחשיפה גדולה יותר יוכלו להצטרף לקייטנות המתקיימות במקום.

איפה: עין יעל (ליד גן החיות התנ"כי), מתי: 10:00-16:00, טלפון לפרטים: 02-6451866.
סדנא יצירתית במוזיאון תל אביב לאמנות:

מוזיאון תל אביב לאמנות מצטייר בעבורנו כמוזיאון המיועד לשוחרי אומנות בלבד. אך לא כך הדבר, המוזיאון מנסה לפנות לקהל רחב ובין השאר לילדים. מידי יום שלישי מתקיים במוזיאון אחר צהריים של הורים וילדים אשר כולל הדרכה חוויתית באגפים השונים ברחבי המוזיאון, משחקים והפעלה יצירתית. הורים המעוניינים בפעילות יצירתית ממושכת יותר עבור ילדיהם יוכלו לשלוח את הילדים לקייטנות אומנות וכיף המתקיימות בשני מחזורים במהלך הקיץ.

איפה: מוזיאון תל אביב לאמנות, מתי: ימי ג' בין השעות 17:00-18:30, כמה: 65 ש"ח למבוגר + ילד (55 ש"ח ללא פעילות יצירה), 10 ש"ח בעבור כל ילד נוסף, טלפון לפרטים: 03-6077020.

אפשר גם בבית:

בל נשכח שלא צריך להגיע למוזיאונים או אתרים שונים לטובת פעילות יצירה לילדים. יצירה ניתן לעשות גם בבית, הרבה יותר בזול ובלא פחות הנאה. בעבור ילדים קטנים עפרונות צבעוניים או צבעי פנדה הם עולם ומלואו שניתן ליצור עימם במשך זמן ממושך. לגדולים יותר ניתן להוסיף פימו, חרוזים, צביעה על עץ, צבעי גועש, בצק צבעוני והאפשרויות למעשה הן בלתי נגמרות. מה שחשוב זה אורך רוח, נכונות ללכלוך ובלגאן וכל השאר יסתדר לבד.

אפשר גם בטבע:

יוצאים לצימרים למשפחות, קמפינג, או למספר שעות בטבע? גם את היציאה לטבע ניתן להפוך לחגיגה של יצירה. תוכלו לאסוף זרעים, בלוטים, צדפים ועלים ולהפוך אותם למובייל ססגוני. תוכלו לצבוע אצטרובלים, להכין פסלים טבעיים, להדביק עלים ועוד. כל שצריך זה הרבה יצירתיות ומעט ציוד בסיסי.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב