דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


משחקים אונליין ברשת האינטרנט 

מאת    [ 07/07/2011 ]

מילים במאמר: 445   [ נצפה 1979 פעמים ]

משחקים אונליין ברשת האינטרנט


בעבר היו נוהגים ילדים לשחק במשחקים שונים שהיו מתקיימים בחוץ, בפארקים השונים ובשכונה, או במשחקים שונים בתוך הבית, שכללו משחקי הרכבה, מכוניות או בובות. בעידן המודרני, בו התקשורת עברה כמעט רובה ככולה לתוך נבכי המחשב, גם הילדים מושפעים מכך, ומחפשים בעולם הוירטואלי את שחשקה נפשם.


אם בעבר, היה נצמד ילד לשולי שמלתה של אימו ומבקש לעזור לה בהכנת העוגה במטבח, היום הוא מפתח אחראיות רבה ומשכלל את יכולת ההבנה שלו כיצד לעשות זאת באמצעות משחקי הכנת עוגות אונליין במחשב.


משחקים אונליין הם אוסף של משחקים שונים, שבחלקם נראים פשוטים ותמימים ביותר, לנו המבוגרים במבט מהצד, אך לילד הם עולם ומלואו. אם בעבר הייתה יכולה ילדה להלביש את בובתה במשך שעות בבגדים שונים, כיום נפרש לפניה עולם חדש ומופלא של מגוון בגדים עצום שממנו היא יכולה לבחור כיצד להלביש את בובתה. בכך היא מפתחת יחס אישי לבובה, אחראיות למלבושיה, וגם הרבה עניין.


משחקים אונליין- בשביל ההורים


בעבר, היו ההורים צריכים לשעשע את הילדים במשך שעות אחר הצהריים והערב, ולדאוג לביטחונם, אם מדובר על יציאה למשחק בחוץ, או אפילו לפעמים בבית. כעת, בעידן שבו משחקים אונליין פזורים כך ברשת ללא הגבלה, ניתן להורים להניח את ילדם מול המחשב ולהנות מזמן איכות ופנאי בו יוכלו לעסוק בעניינם. בזמן זה תוכל האם לבשל, לכבס, ולהכין את ארוחת הערב בניחותא, מבלי להזדקק לעניין את ילדה בכל דקה.


חמימות המשחק עם הילדים מעט מתעמעמת, ולכן, חשוב לתת לילד מספר שעות מוקפד בכל יום לשחק במגוון משחקים אונליין, ולוודא שהוא אכן נהנה מפעילויות אחרות, פיזיות או שכליות.


ההצלחה של משחקים אונליין היא ביכולתו של ילד לשבת ולהתרכז במסך ובמה שקורה בתוכו, ולדעת להפעיל את עולמו, מבלי להצטרך את עזרת המבוגרים סביבו. להורים, שאינם פוחדים שהילד ישבור צלחת לדוגמא, בעת הבישול, אלא מקסימום העכבר לא יקליק ברגע המתאים לילד, יש נחת גדולה ויכולת לתת לילד מרחב גדול יותר.


משחקים אונליין לחידוד המחשבה


משחקים אונליין מועילים לחידוד המחשבה ואף מעבר לכך, ליכולת מיקוד גדולה שלעיתים אינה מצויה כיום. היכולת להתמקד ולהתרכז בנעשה במקום מסוים, מפצה על העמידה של הילד בעולם שבו סף הגירויים הוא גדול ביותר, ולעיתים קצת מתעתע בו, עד לכדי הפרעות שונות. כיום, ניתן למצוא אצל אחוז גדול מהילדים הפרעות קשב וריכוז, שלעיתים קשורות לכך שאין להם אתגר שיושיב אותם וימקד את תשומת ליבם.


חידוד המחשבה באמצעות משחקים אונליין והעלאת יכולת החשיבה העצמאית של הילד הן בראש ובראשונה, חלק מרכזי מחינוך מערבי מודרני, שמלמד את הילדים להיות בעתיד חלק מחברה חושבת ומתנהלת על ידי ניהול מחשבתי. משחקים אונליין אכן מציעים פתרון יעיל מעבר לשעות הלימודים, לשם כך.


 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב