דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הפלגה לכל מטרה! 

מאת    [ 06/07/2011 ]

מילים במאמר: 335   [ נצפה 2465 פעמים ]

דמיינו את הסיטואציה הבאה: שעת לילה מאוחרת, השמיים נראים כמו שטיח מנצנץ של כוכבים, אור הירח המלא נשקף על פני המים ואתם עומדים מחובקים עם אהובת ליבכם על סיפון אונייה העושה את דרכה ללב ים. שייט תענוגות הפך לשיטת בילוי וחופשה פופולארית ביותר בשנים האחרונות בקרב נופשים ישראליים.

הפלגות רבות יוצאות מדי יום מנמלי חיפה ואשדוד אל לב ים. ספינות עמוסות נופשים עושות את דרכן אל חופשות  מרעננת בערי חוף שונות. הפלגה, בניגוד לטיסה, מאפשרת לנופשים ליהנות משפע של פעילויות המתקיימות במהלך שייט כזה או אחר. חופשות על גבי ספינה מעניקות לכם מכלול של אטרקציות הכלולות בהפלגה, לרבות, מופעים ומחזות המוצגים באוניה,מועדון ריקודים וקזינו, בריכות שיזוף על סיפון האוניה,חדרים מאובזרים וסוויטות מלכותיות, מזנונים,חדרי אוכל ועוד. כלל השירותים המוצעים הופכים את האונייה לבית מלון יוקרתי השט על הגלים בלב הים.

הפלגות רומנטיות

מרחבי הים מתקשרים באופן טבעי לתחושות חופש, שחרור ורומנטיקה. עבור אנשים רבים הים מהווה את המקום הרומנטי ביותר. גם בתורת הפסיכולוגיה של פרויד מקור מים מהווה סמל לאהבה ותשוקה. בשנים האחרונות החלו מפעילי יאכטות (סקיפרים) להעניק שירות רומנטי וייחודי לזוגות אוהבים. במסגרת הפלגה קצרה על היאכטה נהנים בני הזוג מערב, בוקר או צהריים רומנטיים בלב ים. במהלך שייט רומנטי כזה מוגשת לבני הזוג ארוחה רומנטית לשניים, אור הירח והכוכבים מלמעלה והשתקפות האור על גבי גלי הים מעצימים את החוויה והופכים אותה לסוג של פינוק על המים.

כמו כן, מתקיימות הפלגות לקהלים שונים. כיום, תוכלו למצוא אוניות קטנות או יאכטות המעניקות שירותי הפלגה לכל מטרה, לרבות מסיבות רווקים או רווקות עם המים, מפגשי חברה שונים, הפלגות לצורך קיום פגישות עסקיות ועוד. הים הנושק לאורך רצועת חוף מרהיבה מנהריה בצפון ועד לפאתי אשקלון בדרום מעניק מרחב שיוט למספר שעות רבות ככל הנדרש.

הפלגות למטרות שונות הפכו ליעד מבוקש בקרב ישראלים רבים הרוצים לגוון את אופי החופשות והבילויים שלהם. טיול נעים על פני המים מהווה אלטרנטיבה מצוינת לשבירת השגרה ומאפשר לכם ליהנות מחוויית בילוי או חופשה עם ארבעה כיווני אוויר מלאים, נוף כחול ופתוח ואטרקציות רבות על פי טעמכם האישי. הפלגה נעימה!

דניאל מוריץ




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב