דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


רופאים מומחים בישראל 

מאת    [ 06/07/2011 ]

מילים במאמר: 432   [ נצפה 3685 פעמים ]

וודאי שאף אחד מאיתנו לא מעוניין להזדקק אל שירותיו של רופא, עם זאת רבים מאיתנו נעזרים במהלך החיים בשירות זה. יכולה להיות זאת מחלה כלשהי אשר תצריך בדיקה של רופא מומחה ויכולה להיות זאת גם בדיקה שגרתית רק כדי לוודא כי הכל בסדר.

שירותי רופאים בישראל ניתנים דרך קופות החולים השונות: שירותי הבריאות של קופת חולים כללית, שירותי הבריאות של קופת חולים מכבי, שירותי הבריאות של קופת חולים לאומית ושירותי הבריאות של קופת חולים מאוחדת. ארבע קופות החולים בישראל מכסות את מרבית השירותים הרפואיים עבור כל מבוטחי הקופות.

שירותי רפואה פרטיים בישראל

עם זאת, לעיתים נזדקק או נבקש שירותי רפואה פרטיים. שירותי רפואה פרטיים הם כאלה אשר המחיר שלהם ואיכותם חורגים מן הביטוח הרפואי אשר רכשנו בקופת החולים אליה אנו שייכים. לעיתים קופת החולים תשתתף בהוצאות הטיפול או בחלק מהן ולעיתים נאלץ לממן את כל הטיפול מכיסנו הפרטי.

שירותי רפואה פרטיים הינם שירותי רפואה איכותיים במיוחד הכוללים את טובי הרופאים, טובי בתי החולים, חדרי ניתוח פרטיים ולעיתים גם מנתח פרטי. שירותי רפואה פרטיים יבטיחו שתקבלו שירות מצויין אשר לרוב עולה על זה הניתן דרך קופות החולים.

בנוסף לכך, לעיתים קופות החולים אינן מבצעות שירותים פרטיים מסויימים הניתנים אך ורק במרפאות הפרטיות. שירותים אלו עשויים להיות ניתוחים פלסטיים או ניתוחים מסויימים כדוגמת ניתוח לייזר הנעשים גם במרפאות הפרטיות משום שאינם ממומנים על ידי ביטוחי הבריאות הרגילים.

ניתוחים פלסטיים במרפאות פרטיות

עולם הניתוחים הפלסטיים הולך ותופס תאוצה רבה בשנים האחרונות. הניתוחים הפלסטיים המוצעים כיום לציבור הינם מגוונים ביותר. החל מניתוחי אף, הרמת עפעפיים, מתיחת פנים, דרך ניתוח הגדלת או הקטנת חזה ועד לניתוח פיסול פנים, עיצוב שפתיים והרשימה עוד ארוכה.

רוב הניתוחים הפלסטיים נעשים במרפאות הפרטיות. הסיבה לכך נעוצה בעובדה שהם מוכרים כניתוחים אשר אינם עבור צרכים רפואיים. ניתוחים פלסטיים רפואיים כגון הקטנת חזה או ניתוח אף עשויים להיות בהשתתפות עצמית של קופת החולים. המרפאות הפרטיות בישראל מציעות שלל ניתוחים באיכותיות ומחירים משתנים.

המרכז הרפואי מדיקל סנטר - הרצליה

מדיקל סנטר הינו בית חולים פרטי הממוקם בהרצליה פיתוח בסמוך אל חוף הים. מדיקל סנטר מעניק רפואה אישית אשר מתמקדת בכל צרכי המטופלים. חדרי הניתוח בבית החולים הינם מהחדשניים ביותר ומוחזק בהם הציוד הרפואי המתקדם ביותר. חדרי האשפוז וההתאוששות הינם יוקרתיים ומפנקים בהחלט.

לבית החולים מדיקל סנטר ניסיון רב ברפואה פרטית. מדיקל סנטר מחזיק בחדרי ניתוח, מחלקות לאשפוז, יחידה לטיפול נמרץ, מחלקת התאוששות, מכון רנטגן, מכון רפואה גרעינית, יחידת הפרייה, יחידת גנטיקה, מעבדת פתלוגיה ויחידות אחרות.

הרופאים העובדים במדיקל סנטר הינם מבכירי הרופאים בארץ. חלקם מנהלים מחלקות ויחידות ציבוריות בבתי החולים הציבוריים בארץ. כולם עורכים ניתוחים רבים בשנה ופעולות כירורגיות שונות. בתי החולים מדיקל סנטר מעניק מקסימום נוחות לכל מטופל תוך שימת לב לכל פרט ופרט.כל הנאמר במאמר זה הינו בגדר המלצה בלבד.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב