דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ביטוח חיים לאיכות החיים! 

מאת    [ 06/07/2011 ]

מילים במאמר: 354   [ נצפה 2187 פעמים ]

תוחלת החיים התארכה בקרב רוב אוכלוסיית העולם. בעולם המודרני של תחילת המאה העשרים ואחת אנו חיים יותר ופעילים יותר עד לגילאים מתקדמים. כל אחד ואחת מאיתנו עובר במהלך חייו תהפוכות כאלו ואחרות המשפיעות באופן ישיר על חייו, בריאותו ואופן תפקודו בתחומי החיים השונים.

ביטוח חיים נועד להגן עלינו מפני כל סכנה כזו או אחרת האורבת לנו במהלך החיים. בענף הביטוחים קיימים מסגרות רבות לצרכי ביטוח חיים, החל מביטוחים המכסים למקרים של אובדן כושר עבודה ומוות, דרך ביטוחים המיועדים למטרות חיסכון לגילאי פרישה מהעבודה ועד לביטוחים למקרים חריגים של נכות כתוצאה מתאונות אישיות כאלו או אחרות. ביטוח חיים נעשה בדרך כלל על ידי אנשים באמצע החיים שמתחילים להבין שחייב להיות גורם שימשיך לתמוך בפרנסת המשפחה במקרה והם יעברו אירוע כזה או אחר שימנע זאת מהם. ביטוח חיים מותאם על פי צרכי הלקוח ובהתאם לאופי התנהלות חייו הפרטיים.

לצד ביטוח חיים המעניק כיסוי במקרים מיוחדים הנקבעים מראש בפוליסה, ישנו את נושא ביטוח בריאות בסיסי, מקיף, סיעודי וביטוח כנגד מחלות קשות. ביטוח בריאות בסיסי זכאי לקבל כל תושב ישראל הרשום באחת מקופות החולים השונות. במסגרת ביטוח זה מקבל האזרח כיסי בסיסי עבור שירותי רפואה בסיסיים. ביטוח בריאות מקיף מכיל את כלל השירותים הנלווים של הקופות שאינם נמצאים במסגרת הביטוח הבסיסי, לרבות, בדיקות הריון, רפואת שיניים, בדיקות מעבדה ובדיקות מקיפות. סל השירותים המוצעים במסגרת זו משתנים מקופה לקופה ומהווים כיסוי חלקי או מלא בכפוף להחלטת הקופה אליה אתם רשומים.

ביטוח בריאות פרטי וסיעודי הינו הסכם ביטוחי בין המבוטח לבין חברות הביטוח השונות. פוליסה זו מעניקה לכם את כלל השירותים הרפואיים שלא מוענקים על ידי קופות החולים בישראל, לרבות, ניתוחים, בדיקות וטיפולים על ידי מומחים בחו"ל, החזר הוצאות על רכישת תרופות שאינן בסל הבריאות, פתרונות רפואיים במקרים של מחלות קשות, ביטוח סיעודי למקרים בהם נזדקק לשירותי סיעוד מסביב לשעון ועוד.

ביטוח בריאות פרטי לצד רכישת פוליסת ביטוח חיים מסוג כזה או אחר תבטיח לכם איכות חיים לאורך כל החיים. חברות ביטוח שונות מציעות לכם חבילות ביטוחי בריאות וחיים שונות ומגוונות, בדקו את ההצעות השונות, בצעו השוואת סעיפי פוליסה וכיסוי וקבלו החלטה שתשפר לכם את איכות החיים לכל החיים והכול בשביל שנמשיך להיות בריאים!

 

דניאל מוריץ




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב