דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


צנתורי לב פרטיים בישראל 

מאת    [ 06/07/2011 ]

מילים במאמר: 458   [ נצפה 4613 פעמים ]

מחלת הלב הדורשת צנתור הינה מחלת לב כלילית, נכון להיום מספר החולים במחלת לב כלילית בישראל עומד על 500 אלף איש. הסיבה למחלת לב כלילית הינה לרוב שומן אשר חוסם או גורם להצרה של העורק אשר מעביר דם וחמצן אל הלב.

ניתוח ה צנתור הינו ניתוח אשר פותח את העורק החסום ומאפשר בעקבותיו מעבר מחודש של דם וחמצן אל הלב. ניתוחי אלה כוללים צנתור אבחנתי בלב אך גם צנתור אבחנתי לעורקים אחרים אשר מובילים דם אל המוח, הכליות, הבטן או הגפיים ונסתמו.

לצורך אבחון מחלת הלב, משרת את הקרדיולוגים וחולי הלב צנתור וירטואלי. צנתור וירטואלי נעשה על ידי בדיקת סורק ממוחשבת הנותנת צילום חד ברזולוציה גבוהה של כל עורקי הלב על זויותיהם השונות. צנתור וירטואלי מאפשר זיהוי של מחלת לב כלילית וצורך דחוף בניתוח של צנתור לב.

אופן ביצועו של ניתוח של צנתור לב

ניתוח צנתור לב נעשה בעזרת החדרה לגוף של צנתר ? צינורית ארוכה. הצנתר מוחדר דרך עורק המפשעה או דרך עורק ביד. ניתוח הצינטור נעשה במעבדת צנתורים ותוך כדי שימוש בציוד רפואי מיוחד כגון מצלמת רנטגן ומסכים אשר מאפשרים לרופאים לצפות בניתוח הצנתור ובמהלכיו.

הצוות הרפואי בצנתור כולל קרדיולוג מנתח, אחות צנתורים ושני טכנאים. מוות עקב ניתוח צנתור הינו נדיר ביותר. הסיכונים בניתוח צנתור הם החמרה של מחלת הלב, זיהומים, התקף לב או שטף דם במוח. רוב ניתוחי הצנתור עוברים כשורה ויוצרים תוצאות טובות ומיידיות עבור המטופל.

ניתוח צנתור לב בניתוח פרטי

ניתוח צנתור לב יכול להיעשות בבית חולים ציבורי או בבית חולים פרטי על ידי מנתח פרטי. ניתוח צנתור לב פרטי מוודא למעשה כי המנותח יטופל על ידי טובי הרופאים בתחום, יבדק בתשומת לב מירבית, יקבל מענה לכל שאלותיו ובעיותיו ויאושפז בחדרי ניתוח והתאוששות ברמה גבוהה ביותר.

גם הציוד הרפואי בו משתמשים בבתי החולים הפרטיים הינו ציוד רפואי חדשני ביותר. במידה וניתוח הצנתור אינו מכוסה ברובו דרך הביטוח הרפואי של קופת החולים, ישנם מטופלים רבים השוקלים ברצינות הוספה של סכום כסף נוסף תמורת ניתוח איכותי ובטוח בבית חולים פרטי.

כמובן שניתוח של צנתור לב פרטי הינו נגיש באופן מלא גם עבור כל מטופל ומנותח אשר יהיה מוכן לשלם את מלוא המחיר ללא כל קשר לרמת הכיסוי הרפואי אותו הוא עשוי לקבל מצד שירותי הבריאות של קופת החולים בה הוא חבר ומבוטח. 

בחירת מרכז רפואי פרטי ומנתח פרטי לניתוח צנתור לב.

בבחירת מרכז רפואי או בית חולים פרטי לביצוע ניתוח צנתור לב רצוי לשים לב לכמה דברים עיקריים. בררו אלו רופאים מומחים מטפלים בבית החולים ומהם שמותיהם, בררו אודות רופאים אלו ונסו להשיג המלצות עליהם. מנתחים פרטיים רבים עובדים כיום גם בבתי החולים הציבוריים.

בדקו מהי רמת הציוד הרפואי במקום ומה קורה במקרה של סיכון מיידי בעת הניתוח. בנוסף לכך, בדקו מהי רמתו של חדר ההתאוששות לאחר הניתוח. בתי החולים הפרטיים בארץ כגון אסותא או מדיקל סנטר, נותנים את מיטב השירותים בתחום. יש לציין כי כל הנאמר במאמר זה הינו בגדר של המלצה בלבד.

מדיקל סנטר - רופאים מומחים / בית חולים פרטי, מבצעים ניתוחי צנתורי לב עם מנתח פרטי.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב