דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בריכות זרמים, מערכות ספא וג'קוזי 

מאת    [ 06/07/2011 ]

מילים במאמר: 431   [ נצפה 4257 פעמים ]

מי מאיתנו לא היה רוצה במתחם ספורט אישי ופרטי ממש בתוככי ביתו? מי מאיתנו לא היה רוצה במתחם של ג'קוזי ומערכת ספא ממש באותה המתכונת? וודאי שכולנו היינו שמחים בכך. מתחם ספורט קטן המשולב עם בריכה, ג'קוזי וספא הינו מוצר בהחלט יוקרתי המעיד על רמת חיים גבוהה.בריכות הזרמים הפכו לאחרונה לשם דבר בתחום הפינוקים והמותרות בבתים פרטיים. בריכת זרמים פרטית הפכה פופולרית במיוחד משום שהיא משלבת בין שני אלמנטים. הראשון הוא אלמנט של ספורט וכושר ואילו השני הינו אלמנט של רגיעה ונעימות.

יתרונותיה של בריכת זרמים

בריכת זרמים משלבת בחובה בריכה רגילה המתאימה לשכשוך ושחייה ביחד עם ספורט אתגרי המאפשר שחייה כנגד הזרם. בריכת זרמים מפעילה מצד אחד של הבריכה זרמים בעוצמות שונות. שחייה אל מול זרמים אלו מדמה שחייה אתגרית כדוגמת שחייה נגד הזרם.שחייה זו שורפת קלוריות רבות, יוצרת פעילות אירובית משמעותית ואף מהווה מקור לאתגר, עניין וכיף עבור השוחים. בריכות זרמים מוצבות לרוב בחצרות הבתים תחת פינה מקורה או פתוחה לחלוטין. תדירות החלפת המים בבריכות זרמים הינה נמוכה מתדירות ההחלפה בבריכה רגילה.

ישנן בריכות זרמים מאורכות המותאמות לשחייה ולשחייה נגד הזרם בלבד. לעומתן ישנן בריכות זרמים המחולקות לשניים כאשר חלק אחד הינו מאורך ומיועד לשחייה ואילו החלק השני הינו מרובע, קטן יותר ומיועד עבור הג'קוזי.

מערכות ספא ביתיות

מערכות ספא ביתיות הינן לרוב מערכות של ג'קוזי. ג'קוזי הינו מעין אמבטיה גדולה או בריכה רבועה קטנה המכילה בתוכה מים חמימים וברזים קטנים בדפנותיה. הפעלת הברזים בג'קוזי יוצרת זרמי מים אל תוך המתקן. הישענות כנגד זרמי מים אלו הינה משחררת שרירים תפוסים, מרפה ומעניקה רוגע, שלווה ונינוחות. ג'קוזי ניתן להתקנה בתוך הבית א מחוצה לו. דווקא בשנים האחרונות, הופכת לפופולרית יותר התקנה של ג'קוזי בחצר הבית. ג'קוזי כזה עשוי להיות מחופה עץ ומעוצב בצורה יוקרתית. מה נעים משכשוך בג'קוזי מתחת לכיפת השמיים כשהוא מחומם ונעים בכל מצב ועונה?

בחירה נכונה בבריכת זרמים ובמערכת ספא מתאימות

מערכות ספא ביתיות כמו גם בריכת זרמים ביתית הן תענוגות אמיתיים הדורשים כסף רב עבורם. ברכישה של אלו רצוי לוודא קודם כל כמה פרטים עיקריים. ההמלצה הראשונית בעניין זה היא לערוך סקר שוק קצר והשוואת מחירים של כמה דגמים דומים. השוואת מחירים דרך האינטרנט למשל תתן לכם אינדיקציה ראשונית לגבי מחירן של הבריכות ומערכות הספא. בדקו מהי כמות המים הנדרשת למילוי הבריכה או הג'קוזי ומהי תדירות ההחלפה המתבקשת. עלות הבריכה ומערכת הספא אינה מסתכמת רק ברכישה הראשונית אלא גם בהוצאות המים עבור מתקנים אלו.

כמו כן, וודאו מהי התחזוקה השוטפת עבור הבריכה והג'קוזי והאם תוכלו לעמוד בה. בדקו מהו המקום בו אתם מעוניינים להציב את הג'קוזי ובריכת הזרמים והאם המתקנים אותם אתם מבקשים לרכוש מתאימים למידות אלה. יש לציין כי כל האמור במאמר זה הינו בגדר של המלצה בלבד.

ספרטה ספא משווקים מערכות ג'קוזי ובריכות זרמים, ממיטב המותגים בעולם.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב