דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


לימוד אנגלית בקיץ 

מאת    [ 05/07/2011 ]

מילים במאמר: 566   [ נצפה 3369 פעמים ]

 

לימוד אנגלית בקיץ נראה להרבה תלמידים והורים מיותר בגלל שאין כבר לחץ של מבחנים ושעורי בית מבית הספר ולמעשה כבר לא לומדים בבית הספר בכלל ולכן, לכאורה נראה שאין בכלל סיבה ללמוד בקיץ. האמת היא, שהדבר לא נכון מכיוון שבקיץ אומנם נהנים והולכים לנופשים ומטיילים ומבלים הרבה עם המשפחה ועם החברים ובכל זאת ברגע שמפסיקים לימוד אנגלית בקיץ  פתאום מתחילים לשכוח מילים באנגלית וכללי דקדוק שנלמדו בבית הספר וגם במסגרת שיעורים פרטיים. כדאי לזכור שניתן ללמוד אנגלית בחופשת הקיץ וגם להפיק מכך הנאה על ידי שימוש בשיטה ייחודית המאפשרת לתלמיד להתבטא בעל פה (אנגלית מדוברת) וכן בכתב על ידי כתיבת סיפורים קצרים וחיבורים באנגלית. בנוסף על כך, לימוד אנגלית בקיץ מאפשר לתת העשרה באנגלית באמצעות שמיעת שירים באנגלית וכן תרגול של הבנת הנקרא ותרגול אנסין באנגלית. מכל הסיבות הללו ועוד כדאי להתחיל לימוד אנגלית בקיץ לקראת החופש הגדול.

לימוד אנגלית בקיץ בעצם גם נותן הזדמנות שנייה. לא לכולכם קל עם האנגלית וייתכן שכל השנה השקעתם במקצועות הלימוד השונים ובאנגלית תמיד היה יותר קשה והשקעתם אך יכולתם קצת יותר. אתם בוודאי יודעים שאנגלית היא לא רק מקצוע שנלמד בבית הספר אלא שפה בינלאומית שמדברים בה בכל העולם ולכן הרבה מאוד מבוגרים באים לשפר את האנגלית שלהם בשלב מאוחר יותר בחיים אם זה כדי להתקדם במקום עבודה הדורש לדבר עם לקוחות מחו"ל באנגלית, או כאשר מדובר בלהתקבל למקום עבודה שדורש אנגלית ברמת שפת אם. היום הרבה מקומות עבודה דורשים אנגלית ברמה גבוהה רק כדי להתקבל לעבודה מתוך כך שחלק מהעבודה מתבצע מול חו"ל אם זה בשיחות לחו"ל או שהמדובר בעבודה שדורשת נסיעות תכופות לחו"ל , בדרך כלל מדובר בעבודות שקשורות למקצועות ההי-טק או למחקר ופיתוח בתחומים ש ונים. אם אתם עדיין בגילאי בית הספר כדאי לזכור שזה הזמן שאתם יכולים לשפר את האנגלית שלכם בלי לחץ , בלי מבחנים ובחנים אלא ממש להגיע למסגרת של לימוד אנגלית בקיץ מתוך הבנה שיש לכם חודשיים שבהם אתם יכולים להתחיל להשקיע באנגלית שלכם מתוך השקעה לעתיד ועל הדרך כמובן שאתם סוללים לכם שיפור בציונים באנגלית לקראת שנת הלימודים הבאה. אז בעצם, אפשר להגיע לשיעורי אנגלית בין הבריכה הים והחברים ותוך כדי הנאות הקיץ אתם בעצם קונים לכם ידע מאוד חשוב לחיים.

בקיץ יש לכם חודשיים שלמים כדי להשקיע במסגרת של לימוד אנגלית בקיץ ולכן,אם אתם תלמידי תיכון ורוצים לעלות ל4 יחידות או ל5 יחידות באנגלית זה הזמן שלכם ללמוד במסגרת של שיעורים פרטיים באנגלית ולהתחזק כדי לנסות לשפר את הידע שלכם של אוצר מילים באנגלית וגם לתרגל אנסין באנגלית ברמה גבוהה יותר מזו שבכיתה. האמת היא, שאם משקיעים זמן ולומדים אנגלית במסגרת לימודי קיץ אצל מורה טוב וכמובן משקיעים גם בהכנת שעורי בית וחוזרים על אוצר המילים החדש יש לכם סיכוי לא רע לעלות רמה עוד הקיץ ועדיף מאוחר מאשר לעולם לא. גם יש לזכור שהרבה יותר קל לשפר את האנגלית שלכם שאתם עדיין במסגרת של בית הספר ובתמיכתם של ההורים מאשר לשפר ולהשלים בגרויות אחרי הצבא ולכן זה הזמן הכי טוב להתחיל ללמוד אנגלית .  

בנוסף על כך, לימוד אנגלית בקיץ מיועד גם לתלמידים חלשים העומדים בפני מבחני מעבר והמעוניינים לשפר את הציון באנגלית שקיבלו בשנת הלימודית החולפת. כמו כן, הלימוד בקיץ מיועד גם לנבחנים בבחינת הבגרות באנגלית המעוניינים לגשת למועד ב'. כידוע לכם, הציון הגבוה מבין 2 המועדים בקיץ הוא הקובע כציון סופי בבגרות באנגלית ולכן כדאי להמשיך ללמוד לקראת הבגרות באנגלית ולגשת גם למועד ב'. הלימודים בקיץ מאפשרים גם לתלמידים חזקים להמשיך ולהתקדם באנגלית ואפילו לעבור את חומר הלימוד של שנת הלימודים הבאה כדי לדעת אנגלית ברמה גבוהה מאוד. מכל מקום, נראה שכדאי לכם להתחיל לימוד אנגלית בקיץ.

 

כותבת המאמר היא יעל זנו מורה לשעורים פרטיים וקבוצתיים. לשיעורים פרטיים באנגלית  - http://www.english-yael.com/    אנסין באנגלית -- http://www.english-yael.com/english-unseen.html בגרות באנגלית -- http://www.english-yael.com/bagrut-in-english.html




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב