דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


דפוס: לעצב או לא לעצב 

מאת    [ 05/07/2011 ]

מילים במאמר: 371   [ נצפה 2188 פעמים ]

דפוס הוא נושא שזר לרוב האנשים: רובנו מכירים מוצרי דפוס למיניהם ומשתמשים בהם לצרכינו האישיים או העסקיים, אבל למעט אנשים יש באמת מושג מה קורה מאחורי הקלעים של תחום דפוס.

כשאנחנו חושבים על המילה דפוס, בדרך כלל עולות בראשנו תמונות של חדר מלא במכונות גדולות ומגושמות, מדפסות ענקיות, מכונות צילום ועוד. אל תסתכלו על המכשור הזה כמיושן, שנו את דפוס המחשבה שלכם... המכונות האלו השתנו בשנים האחרונות והשתכללו, והיום כמעט כולן דיגיטליות.

למרות שתחום ה"פרינט" נמצא איתנו כבר שנים ארוכות, הרבה אנשים לא יודעים להעריך את הזמן הנדרש להפקת המוצר שהם צריכים לעצב ולהדפיס. למשל, עיצוב גרפי של תפריט מסועף ומורכב למסעדה, עם שלל תמונות והמון מלל, לא לוקח חצי שעה...לכן, תמיד כדאי לקחת מרווח זמן מספק ולא להגיע בלחץ של זמן אל בית דפוס. אל תשכחו, בית דפוס הוא מקום שמעניק שירותים למגוון לקוחות ועסקים, ואתם לא הלקוח היחיד.

אם עיצבתם את המוצר בעצמכם, התכוננו לתיקון טעויות שאתם עלולים לעשות מבלי לשים לב, כמו לסגור את הקובץ בצורה שגויה, או לגלות שהכנתם אותו ברזולוציה מאוד מאוד נמוכה ועכשיו תצטרכו להכין אותו שוב עבור בית דפוס.

בחירה בשירותים גרפיים של בית דפוס תשחרר אתכם בדרך כלל מטעויות נפוצות שאתם עלולים לעשות במידה ותעצבו את המוצר בעצמכם. כמובן, השירות הגרפי יעלה לכם כסף. השאלה האם לעצב לבד את המוצר שלכם, או למסור אותו לידי בית דפוס תלויה לחלוטין בכם, בתקציב שלכם, ביכולת הטכנית שלכם ובזמן שלכם. מלאכת העיצוב תהיה עבורכם ניסוי ותעייה, מאחר שאתם לא מורגלים בעיצוב יומיומי. אתם יכולים למצוא את עצמכם נהנים עד מעל לראש, מלאים בסיפוק יצירתי, או להפך, מבזבזים את זמנכם ולא מגיעים לשום מקום, מסתבכים עם דברים טכניים ועוד.

כדי לחסוך קצת זמן ועצבים, לפני שמעצבים מוצר אל בית דפוס, כדאי להסתכל ולגלוש קצת באינטרנט, לקבל רעיונות. אם אתם רוצים לעצב הזמנה לחתונה, אפשר לגלוש ולחפש הזמנה שהיא לטעמכם ופשוט לעצב הזמנה זהה. אם מדובר בכרטיס ביקור לעסק שלכם, אפשר בהחלט לגלוש ולראות מגוון של רעיונות בתחום, במיוחד אצל מתחרים עסקיים שלכם. כמובן, גם אם בחרתם לוותר על עיצוב המוצר בעצמכם ולהעביר אותו אל הגרפיקאי, אפשר בהחלט לצרף לו במייל תמונה שמצאה חן בעיינכם מהאינטרנט, כך הוא יוכל לעצב מוצר שמתאים לכם. מעצם ההסתכלות בתמונה, הוא ידע להעריך את טעמכם העיצובי ולקלוע לסגנונכם האהוב. 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב