דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מועדון בת מצווה: משהו ללבוש 

מאת    [ 05/07/2011 ]

מילים במאמר: 355   [ נצפה 3225 פעמים ]

חייבים להודות: מי שבדרך כלל עומדת מאחורי ההכנות והתכנונים של הפקת מסיבת בת מצווה, היא בדרך כלל את, האימא של הילדה. זה לא מפתיע, משום שנשים נוטות להיות מאורגנות יותר, יש להן חשיבה מדוקדקת על הפרטים הכי קטנים. זה רק טבעי שאת תעמדי מאחורי הפקת אירוע בת מצווה. את תבטיחי שהכול יתנהל על הצד הטוב ביותר, החל מבחירת מקום מוצלח ועד בחירת אנשי מקצוע וספקים, שילוו אותך ואת משפחתך ביום מרגש וחשוב כל כך.

אז אחרי שסגרת כבר מקום לאירוע, שמצא חן בעייני כל המשפחה, ובחרת צלם ואטרקציות שונות, הגיע הזמן להתעסק בדברים הבאמת כיפים: מה לובשים לאירוע של בת מצווה? אין ספק שאת, האימא הנרגשת, תראה באירוע הזדמנות משמחת בשבילך ובשביל הבת שלך להפגין את יופייכן. באותו ערב עיניי כל האורחים יהיו על שתיכן, ותרצי שאת וביתך תראו במיטיבכן.

יש אימהות שיבואו לאירוע בת מצווה שלהן לבושות בשמלת ערב ארוכה ואלגנטית, שעלתה כמה אלפי שקלים, יש אחרות שיבחרו בשמלה פשוטה ונקייה, למשל - שמלה שחורה וקטנה שתשמש אותן לאירועים נוספים. כל אחת והטעם שלה. ההמלצה היא ללכת על משהו שהוא "בין לבין". לא שמלת ערב עם שובל, ולא ג'ינס וטי שירט. משהו שהוא גם אלגנטי אבל גם "קזו'אל".

ומה בנוגע לילדה החוגגת בת מצווה? גם כאן אין חוקים. הילדה יכולה להחליף כמה תלבושות במהלך הערב של מועדון לבת מצווה, היא יכולה להצטייד בספר אישי שיחליף לה תסרוקות כל רבע שעה. כמובן, הבעייתיות בעניין הזה היא שרוב הזמן הילדה תהיה בחדר ההלבשה ותחליף הופעות, במקום לנכוח אירוע עצמו...

לבנים החוגגים בר מצווה הרבה יותר קל ופשוט להתלבש: ג'ינס, נעליי ספורט אופנתיות וחולצה מושקעת מהווים את הלבוש הרשמי ב-99% מהאירועים המתקיימים... אבל בנות החוגגות אירוע של מועדון לבת מצווה מתחבטות הרבה מה ללבוש.

חשוב לציין, לאירוע של מועדון לבת מצווה המתקיים בשעות היום, מקובל ללכת עם הופעה בסגנון קליל. גם האיפור צריך להיות בהתאם, ולהראות טבעי ועדין. ומה בנוגע לשיער ולתספורת? אפשר להתפנק ולהזמין ספר הביתה לפני האירוע של מועדון לבת מצווה. תסרוקת יפה ומושקעת יכולה לשדרג פלאים את ההופעה שלכן. בין אם מדובר בפן מושקע או ב"בייביליס", אין כמו תסרוקת כדי לתת תחושה זוהרת ולגרום לכם "לרחף" באירוע מועדון לבת מצווה. 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב