דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


יתרונותיה של התחדשות עירונית 

מאת    [ 05/07/2011 ]

מילים במאמר: 328   [ נצפה 2574 פעמים ]

רווח הקבלן

איזה יתרונות גלומים בתהליך התחדשות עירונית? והאם באמת האזרח הקטן יוצא עם רווח מכל הסיפור? ובכן, המרוויח הגדול הוא הקבלן היוזם. אם הרווח שלו לא היה מובטח הוא לא היה נכנס לכל התהליך. הקבלן מרוויח יחידות דיור רבות בשטחי מגורים עם מיקומים טובים. לאחר השבחת השטח, הן מבחינת מבני המגורים והן מבחינת הטיפוח הכללי של השכונה, ערך הנדל"ן עולה והקבלן מוכר ברווח טוב.

 

רווח המדינה והרשויות המקומיות

הרשויות המקומיות מרוויחות מתהליך התחדשות עירונית בכך ששכונות שבורות וישנות נראות טוב יותר והתשתית חודשה בהן בחינם. רשויות מקומיות רבות נרתמות גם כן לתהליך של התחדשות עירונית ומקימים סביב מרכז מסחרי, גן ילדים, בית ספר, קופות חולים ועוד.

 

כמו כן, האוכלוסייה באזור משתפרת. יש זרימה של צעירים לאזורים שעברו התחדשות עירונית. רמת הפשיעה יורדת, איכות החיים עולה ושביעות רצון התושבים גבוהה. היתרון של המדינה מהתהליך הוא בשימוש יעיל יותר בשטחי מגורים. המדינה שלנו קטנה ואין מקומות חדשים שבהם עוד לא בנינו. עדיף לבנות צפוף יותר על פני כיבוש שטחים פתוחים למטרות בנייה חדשות.

 

רווח הדיירים

מלבד היתרונות, התחדשות עירונית טומנת בחובה גם חוסר וודאות לדייר הקטן. אם הוא מפונה מדירתו לדיור זמני, שזו טרחה לא קטנה, ואם הוא חוזר לגור באותו אזור לאחר השיפוץ, אין זה ודאי שהקבלן נותן לו דירה טובה יותר משהייתה לו. לכן מומלץ לבדוק היטב כל הסכם של התחדשות עירונית. להיעזר בעורך דין שמייצג רק אתכם ולקבל חוות דעת משמאי מקרקעין מוסמך.

 

מעבר לכך,על פניו, התחדשות עירונית היא היא ללא כל ספק, יתרון גדול לדייר שגר באותו שטח מוזנח. במקרה של הריסת הדירה שלו הוא מקבל מהקבלן דירה חלופית, שבדרך כלל היא דירה שכורה ולאחר שהבנייה נגמרת הדייר מקבל מהקבלן דירה חדשה בשטח שנבנה בחינם ואיכות מחייה סביבתית גדולה יותר.

 

 

 

חברתנו מתמחה בניהול יעוץ והכוונה בכל השלבים ב פינוי בינוי: שלב התכנון ראשוני, הגשת תוכניות לרשויות, במסלול הראשות או משרד השיכון כמתחם פינוי בינוי. בראש החברה להתחדשות עירונית לישראל מכהן עמי (עמוס) כחלון, מי שהקים בשיתוף הגורמים הרלוונטיים כגון :נציגי משרד השיכון, הועדות המחוזיות ומשרד הפנים (מדינת ישראל) , את מנהלת פינוי בינוי הראשונה בישראל. יחד למדו איך בונים פרויקט שיקום שכונות למטרת פינוי בינוי, ויאמר כי בזכותו הוקמה שכונה חדשה בקריית אונו כפינוי בינוי . חברתינו לא מייצגת את הקבלן אלה את הדיירים בלבד.
החברה להתחדשות עירונית ת.ד 797, קיראון, קריית אונו 55010 מתמחה ב פינוי בינוי




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב