דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


נפלאות הניוזלטר האלקטרוני 

מאת    [ 05/07/2011 ]

מילים במאמר: 905   [ נצפה 2594 פעמים ]

אמצעי השיווק ה"חם" של העידן האינטרנטי החדש הוא ה-news letter  אשר בימינו משמש כחלק בלתי נפרד ממערך השיווק והתדמית של החברה. סוד הקסם של ה- news letter הוא בכך שהוא מהוה ערוץ תקשורת קריאטיבי, עדכני, אמיתי ומהווה קו תקשורת איכותי בין המוצר וקהלי המטרה שלו. חברת יחסי ציבור 'לוטן תדמיות' עלתה על הצורך הזה כבר לפני כ- 8 שנים והייתה לחלוצה בתחום. 'לוטן תדמיות' מפעילה מערך 2 של מגזינים אינטרנטיים מובילים בתחומים של תרבות, אמנות, עסקים ולייף סטייל עם קהל קוראים נאמן של 161 אלף איש.

 

רשת האינטרנט אשר חודרת לעצמותינו בעקביות כבר למעלה מעשור פורחת ומשגשגת ומשתלטת על שטחי פרסום שהיו נחלתם של העיתונים עד היום. האינטרנט כארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות ייצרה ערוץ תקשורת חד, מהיר ויעיל הרבה יותר ממה שיכולנו לעכל עד היום. העדכונים החדשותיים והמסחריים מתיישנים חמש דקות לאחר שהופיעו ומפנים את מקומם לידיעה חדשה מסעירה יותר. בנוסף, רשת האינטרנט ייצרה גם ערוצי לימוד נוספים כגון: לימוד מקוון, עיתונות מקוונת, אבטחת מידע, בניית אתרים ועוד.

 

האינטרנט הוא תחום מובהק ליחסי ציבור בעידן החדש. האפשרויות לתקשר מסרים קצרים, מדויקים, וממוקדים לקהל היעד מתאימות כמו כפפה לתחום השיווק ויחסי הציבור. ישנה גם ההופעה במנועי החיפוש באינטרנט שהיא מאוד חשובה ומשרתת היטב את הלקוח מתוך כך שהיא תמיד שם. ברגע שנכתב משהו על מישהו ברשת זה תמיד יופיע ובכל פעם ששמו יוקש יעלו כתבות גם מלפני מספר שנים להבדיל מעיתון אשר בדרך כלל הולך לפח יחד עם הכתבה גדולה וצבעונית ככל שתהיה.

 

ה-news letter  אשר בימינו משמש כחלק בלתי נפרד ממערך השיווק והתדמית של החברה. ה-news letter הוא מכתב המכיל חדשות ועדכונים מעניינים הקשורים באופן ישיר לתחום עיסוקה של החברה או הארגון שמוציא אותו לאור. המכתב ערוך באופן השובה לא רק את הלב מבחינת תכנים אלא גם את העין. יש לייחס חשיבות רבה גם לעיצוב הגראפי התואם את התדמית ואת המותג של החברה.

 

כאשר החלטנו בחברת יחסי ציבור 'לוטן תדמיות' לפני כ- 8 שנים, להרים את הכפפה ולערוך מכתב חדשותי המכיל תוכן איכותי של תכנים מגוונים של קהל לקוחותינו, קראנו למגזין - מגזין לוטן לתרבות ואמנות היות ועדיין לא היה קיים השם news letter בפורמט המקובל היום. מגזין לוטן צבר קהל קוראים נאמן ולאחר כשנתיים נוסף לנו מגזין נוסף – מגזין לוטן לעסקים ולייף סטייל. במרוצת השנים מגזיני לוטן הפכו להיות מובילים ופופולאריים מאוד בתחומם עם קהל קוראים הגדל מידי חודש. כיום יש למגזיני לוטן מעל 161 אלף קוראים המקבלים את מגזיני לוטן מידי חודש. המגזין שומר על תוכנו האיכותי ועיצוב גרפי מוקפד ונשלח למאות מובילי דעה במשק הישראלי, עיתונאים ואנשי תקשורת.

 

ה- news letter האלקטרוני מיועד לקריאה ע"י קהל הלקוחות של החברה ובעלי עניין.
news letter אשר כתוב ומעוצב היטב לא יעורר את הרושם שמדובר בכלי שיווקי מובהק. כאשר כותבים מכתב מדויק ומתאים לקהל המטרה, המנוי יקבל את המכתב, ישאב ממנו אינפורמציה וטיפים, יעיין בו באריכות ואף יעביר לאנשים נוספים ומכאן יופץ המסר של יחסי הציבור. סוד הקסם של ה- news letter הוא בכך שהוא מהוה ערוץ תקשורת קריאטיבי, עדכני, אמיתי ומהווה קו תקשורת איכותי בין המוצר וקהלי המטרה שלו.

 

כמה עובדות על ה- News letter

 

אמינות – לקוחות נוהגים לייחס למכתב חדשות אמינות גבוהה יותר מאשר למודעה.
מיצוב – חברה המפרסמת מכתב יוצרת לעצמה מיצוב (Positioning) ומבדלת את עצמה מיתר המתחרים.
שיווק אינטרנטי ישיר – news letter נקרא על ידי לקוחות ולקוחות פוטנציאליים, בסבלנות רבה יותר ומאפשר להעביר להם אינפורמציה מעמיקה ורחבה על סוג המוצרים והשירותים שאנו מספקים – "שיווק אינטרנטי ישיר".
חיי מדף ארוכים – news letter  הוא בעל "חיי מדף" ארוכים יותר משל מודעה ולכן נשמר לאורך זמן ונקרא ע"י אנשים רבים יותר (חברים, קרובי משפחה, שכנים, ועובדים של הלקוח).
מקצוענות – מכתב ערוך היטב מציג באור חיובי את עובדי החברה כמקצוענים המתמודדים עם בעיות. מכתב חדשות מצוין מצביע על מגמות חדשניות בתחום עיסוקה של החברה ולכן מושך אליו עוד ועוד קוראים המתעניינים בנושא.
תדמית – news letters  הם חלק בלתי נפרד מהמותג. news letter הוא חלק מהשפה הויזואלית והוא מעביר את המסרים והערכים של המוצר את ה- news letter מומלץ להוציא כאשר יש לך מה לחדש ללקוח ולא לבזבז אותו על אותם התכנים כל הזמן. המכתב אמור לחדש ולעניין ולא למכור. המכתב כמובן פותח את קווי התקשורת ומתוך כך מגיעים מתעניינים במוצר אך צריך להבין שמטרת המכתב היא לספר על ולא למכור את. כולנו יודעים שהלקוח לא אוהב ש"דוחפים" לו ולכן המכתב צריך להיות ערוך ומעוצב בצורה מאוד מתוחכמת אשר תגרום לכך שתגיע הסקרנות המתבקשת.

 

     מגזיני לוטן:

      http://www.lotan.org.il/lotan-magazines/

יעל לוטן, מנכ"לית ומייסדת חברת יחסי ציבור 'לוטן תדמיות'




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב