דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מועדון בת מצווה: תמונה אחת שווה אלף מילים 

מאת    [ 04/07/2011 ]

מילים במאמר: 373   [ נצפה 2989 פעמים ]

כשהילדה שלכם תגיע לגיל בת מצווה – בדרך כלל תארגנו לה אירוע, תזמינו את כל החברים שלה מהכיתה, המשפחה, חברים ומכרים שלכם. בת מצווה היא אירוע מרגש, ולא משנה באיזה סדר גודל מדובר. גם אירוע צנוע וקטן הוא מרגש לא פחות מאירוע גדול ומפואר. כל האנשים הקרובים לכם מגיעים במיוחד כדי לחגוג ולהשתתף בשמחתכם. באותו ערב, הילדה שלכם תזהר ותנצוץ כמו יהלום בכתר...ההתרגשות והציפייה המתוקה יגרמו לה לפרוח, תהיו בטוחים.

הרבה ילדות המגיעות לגיל בת מצווה עושות בוק צילומים לפני האירוע המרגש. מדובר בעצם בצלם מקצועי, שלוקח את הילדה (שבדרך כלל מגיעה עם מלווה, אימא או אבא, שעוזרים לסחוב את הדברים...) ללוקיישן יפה.
הלוקיישן לצילומי בת מצווה תלוי בהחלטה של הילדה וההורים. הצלם יכול לייעץ ולחוות דעה, ובדרך כל יש לו ניסיון מצוין, הוא יבחר מקום מעניין שיש בו תאורה טבעית ומחמיאה. הילדה תידרש להגיע עם מלתחה כדי שהצילומים יהיו מעניינים ומגוונים. כדאי להביא "אקססורייז", כמו משקפי שמש, כובע מדליק, בנדנה ועוד...
הצילומים מאותו אירוע בת מצווה בדרך כלל יאוגדו למצגת פוואר פוינט ויוקרנו בליווי שיר מתאים על הקיר של האולם. לאחר מכן הצילומים יעוצבו באלבום על ידי הצלם. כמובן, לא חובה להוציא אלפי שקלים על אלבום, ואפשר גם להדפיס אותם לבד, באמצעות אחד משפע האתרים המציעים הדפסת אלבומי תמונות. החיסרון באלבומים אלה הוא בדרך כלל עובי הדפים – הם דקים למדיי. היתרון? מחיר נוח ואטרקטיבי, ואם יש לכם חוש עיצובי, תוכלו ליהנות מאוד מעצם העשייה שלו. כך תהיה לילדה הזדמנות ולמשוך את ההתרגשות, גם אחרי שאותו האירוע של מועדון לבת מצווה יגמר.

האלבום המעוצב יכלול גם תמונות מהערב של מועדון לבת מצווה. בדרך כלל מקובל שבני המשפחה עושים צילומים מקדימים בתחילת קבלת הפנים אצל מועדון לבת מצווה. כמובן, הכי כייף לפרסם את התמונות מאותו ערב מושקע של מועדון לבת מצווה בפייסבוק ולקבל תגובות חמות מכולם. כל זאת בהנחה שלקחתם צלם טוב ויצאו תמונות יפות... הרבה אנשים מתפשרים על איכות הצילום ובוחרים צלם שהוא לא בדיוק לטעמם.
האם כדאי להשקיע בצילום של אירוע מועדון לבת מצווה או להתפשר? האם להוציא אלפי שקלים  על ערב אחד? האם לוותר לגמרי על שרותי הצלם? ההחלטה כולה שלכם. גם אם החלטתם לוותר לגמרי על צלם, כדאי למצוא חבר או מכר עם מצלמה מקצועית ולבקש ממנו לצלם באירוע. תרצו מזכרות מהאירוע המרגש, אין ספק...




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב