דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מועדון בת מצווה: סיבה למסיבה 

מאת    [ 04/07/2011 ]

מילים במאמר: 369   [ נצפה 2245 פעמים ]

כל משפחה מתייחסת לאירוע בת מצווה באופן שונה. יש משפחות שיראו באירוע של בת מצווה הפקה גדולה, מרשימה ומפוארת, שלא נופלת מחתונה. משפחות כאלו יקדישו תקציב לא קטן עבור הפקת מסיבת בת מצווה, ובשבילן מדובר באירוע בלתי נשכח, שלא יחזור על עצמו.
משפחות אחרות לא נוטות להתרגש מכל העניין הזה של בת מצווה, והן אפילו יכולות לוותר על כל ההכנות המקדימות לפני האירוע עצמו: מאפרת צמודה, תסרוקת מושקעת, מניקור, פדיקור וכו'.  משפחות שאפילו יוותרו על שירותים של צלם מקצועי ויטילו את מלאכת הצילום על הדוד, ועל הסבא – צילום וידאו.

מה שמשותף כמעט לכל המשפחות, גם כאלה המשקיעות וגם כאלה שרק רוצות לעשות "וי" ולהמשיך הלאה, הוא שכולן בוחרות מועדון לבת מצווה, זהו המקום המועדף למסיבה.
מועדון לבת מצווה הוא מקום נוח למדיי עבור המשפחות. הוא מיועד לילדים, בנוי לילדים וכל הקונספט שלו הוא צעיר, קליל וכייפי. אפשר להזמין אטרקציות שונות אל מועדון לבת מצווה, והאורחים מאוד אוהבים אטרקציות מסוג אלה: שולחן ביליארד, משחקי ווי, משחקי פוקר, דוכני מניקור – כל העולה על הדמיון... כמובן, גם הצעירים ברוחם ייהנו מהאטרקציות האלו...מאוד מקובל להזמין אטרקציות. גם משפחות שיוותרו על צלמים, שמלות ערב, החלפת תלבושות ומופע ריקודים סוער, לא יוותרו בדרך כל על אטרקציות מרתקות.

אירוע של מועדון לבת מצווה יכול להתקיים בכל יום מימות השבוע, אבל מובן שרוב האירועים מתקיימים בדרך כלל בשעות הערב, שהן שעות שבהן יותר קל לאורחים להגיע אחרי העבודה. כמובן, אירוע של מועדון לבת מצווה יכול להתקיים בשישי או בשבת, הכול בהתאם לבחירה של החוגגים. אירוע של מועדון לבת מצווה המתקיים ביום שישי בצהריים, למשל, יקבל גוון קליל יותר, נינוח. מסיבה של מועדון לבת מצווה שתתקיים ביום חמישי, תשדר יותר מסיבת מועדון ריקודים...
ומה לגבי הצילומים? גיל בת מצווה מסמל למעשה את המעבר של הילדה מילדות לבגרות, זוהי ההתחלה הרשמית של גיל ההתבגרות. הרבה הורים רוצים להנציח את הבת שלהם בתמונות יפהפיות באלבומים מושקעים. בניגוד לכלה ולחתן, שעושים את הצילומים המקדימים כמה שעות לפני החתונה ומגיעים לאולם מיד אחרי הצילומים, הצילומים של הילדה יתקיימו בדרך כלל כמה ימים לפני האירוע עצמו. מכיוון שבגיל הזה אין ממש צורך באיפור מוגזם ובתספורות מושקעות, ובדרך כלל הכי יפה לצלם טבעי, נקי. הלוקשיינים הנבחרים הם בדרך כלל חופי ים, ממש כמו הלוקשיינים הפופולאריים של חתונות...




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב