דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קידום בגוגל: המהפכה שעוד לא הסתיימה 

מאת    [ 04/07/2011 ]

מילים במאמר: 456   [ נצפה 2715 פעמים ]

כאשר ייסדו לארי פייג' וסרגיי ברין את חברת גוגל בשנת 1997, הם עדיין לא שיערו את סדר הגודל של ההצלחה המסחררת שציפתה להם. כיום, קידום בגוגל הינו אחד מכלי השיווק החשובים ביותר ברשת.

קידום אתרים בגוגל עושה שימוש במבנה הבסיסי של גוגל. גוגל מבוססת על אלגוריתם בשם PageRank אשר סופר את דפי האינטרנט אשר קשורים בדרך זו או אחרת אל אתר כלשהוא, ומדרגת את הקישורים הללו על פי סדר חשיבותם. הקידום נועד למעשה להגדיל את כמות הקישורים שגוגל סופרת ולדאוג לכך שהם יהיו מאיכות טובה. קידום אתרים נועד להעלות את דרוג האתר ברשימת התוצאות של חיפוש מילת מפתח או ביטוי כלשהוא. ככל שהקישור אל האתר נמצא במקום גבוה יותר, כך עבודת הקידום תיחשב למוצלחת יותר. מדוע? רוב הגולשים אינם טורחים לבדוק אילו קישורים קיימים בדף השני של תוצאות החיפוש והלאה. קידום בגוגל הוא הכרחי, אם כן, למי שמעוניין שגולשים אכן ימצאו את האתר של ויגלשו אליו.

הזכרנו בכותרת את המילה מהפכה, ועל מנת להסביר זאת הבא נחזור לרגע אל הסיפור של חברת גוגל. החברה גדלה והתפתחה באופן ניכר משנת 1997, וכיום מנוע החיפוש של גוגל הוא הגדול ומשפיע ביותר בעולם. הספר "החיפוש - כיצד גוגל ומתחרותיה שינו את פני התרבות וכתבו מחדש את חוקי עולם העסקים" מאת ג'ון בטל, מתאר מדוע קידום אתרים בגוגל הפך לכלי כה חשוב. כיום, יותר משמונים אחוזים מהגולשים עושים שימוש בגוגל עבור חיפוש מידע. קחו את שמונים האחוזים הללו, ונתבו אותם אל עשרת התוצאות הראשונות של רשימת החיפוש שגוגל מייצרת... כעת אתם מתחילים להבין את הכוח העצום של קידום בגוגל.

אם אנחנו זוכרים שמידע שווה לכוח, הרי שניתן להבין כיצד קידום בגוגל הוא כלי שיווקי ראשון במעלה. קידום אתרים מבטיח לכם שתופיעו בדף הראשון של תוצאות החיפוש, אותו דף ששמונים אחוזים מקרב הגולשים מגיעים אליו. למעשה, מקצוע הקידום שינה לחלוטין את חוקי המשחק בכל הקשור לשילוב בין אינטרנט לעסקים. ללא קידום בגוגל אתרים פשוט יעלו אבק וירטואלי במרחבי הרשת מהסיבה הפשוטה כי הקידום הוא זה אשר מסייע לגולשים למצוא אותם ולעשות בהם שימוש.

אם גם אתם מבקשים לשכור את שירותיו של מומחה קידום בגוגל, כדאי שתיקחו בחשבון שלא כל מי שמציג את עצמו כבעל ניסיון בתחום של קידום בגוגל הוא אכן כזה. כיום, קידום אתרים הוא מקצוע בפני עצמו, כזה שיש ללמוד אותו לעומק. עבור מי שמחפש קידום ברמה גבוהה, ההמלצה שלנו תהיה לפנות אל חברה אשר מתמחת בהקמה ותחזוק של אתרי אינטרנט. שם אתם תמצאו את אנשי המקצוע הטובים ביותר עבור קידום אתרים בגוגל, אלו אשר יוכלו גם להציג בפניכם הצלחות של לקוחות קודמים. לעיתים ההמלצה תהיה לשלב קידום בגוגל יחד עם פלטפורמות אחרות, כמו פרסום בפורומים ופרסום ברשתות החברתיות. לעיתים תהליכים של קידום בגוגל עורכים זמן, אך בסופו של דבר הסבלנות תמיד משתלמת. לאחר שתעבדו בצמוד למומחה בתחום, מובטח לכם שיותר ויותר גולשים יגיעו אליכם ושמחזור העסקים שלכם יצמח.

Mayoo קידום אתרים 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב