דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קידום בגוגל: עבודת נמלים? 

מאת    [ 04/07/2011 ]

מילים במאמר: 385   [ נצפה 2249 פעמים ]

התחום של קידום בגוגל הוא בהחלט חזק בימים אלה, ועובדה זו מעלה שאלה לגבי האנשים שעובדים בתעשייה פופולארית זו ומזיזים את החוטים מאחורי הבמה. סקר שבוצע באחד הבלוגים הפופולאריים אודות קידום אתרים בגוגל, מצביע על כמה נתונים מעניינים אודות העובדים במקצוע:

יוצא כי חלק ניכר מהשכירים העובדים בתחום הקידום אינם גרים באזור הפריפריה אלא באזור המרכז. ובאשר לגילאים של מקדמי האתרים שתוחקרו, כך עולה מאותו הסקר, גילם של רוב העוסקים בקידום אתרים הוא מתחת לגיל 40. מסתבר שנשים לא מראות העדפה לעבודה בתחום של קידום בגוגל, ויש רוב מכריע של מקדמי אתרים גברים.

תחום זה אינו דורש תואר באוניברסיטה, ולכן לא מפתיע שרוב מקדמי האתרים הם בוגרי קורס מקצועי, או שלמדו את התחום לבדם, או שבמסגרת העבודה הם קיבלו ניסיון וידע בתחום. רובם מועסקים בחברות שמגדירות את עצמן כחברות קידום אתרים בגוגל. רוב השכירים שעוסקים בתחום קידום בגוגל עובדים במשרה מלאה. עובדי קידום אתרים המועסקים בחברות גדולות מרוויחים יותר מאלו העובדים בחברות קטנות. כדאי לציין שאדם שמעוניין לעבוד בתחום החם הזה, קידום אתרים, צריך להיות סקרן מטבעו ופתוח ללמידת דברים חדשים ולהרחבת הידע. במידה ואתה מעוניין להיות מקדם אתרים אבל מפחד משפות תכנות, גם משפה פשוטה ביותר כמו HTML – יש כאן בעיה, וההתקדמות המקצועית שלך עלולה להבלם בגלל סיבה זו. קידום בגוגל הוא לא מקצוע הדורש תואר אקדמי, ואין סיבה שתיפסל בראיון בגלל שאין באמתחתך תואר.

ישנה דרישה רבה עבור בעלי ידע בתחום קידום האתרים. הרבה אנשים שעוסקים בתחום של קידום בגוגל מחפשים עבודה שבה יוכלו להתפתח, להתקדם וללמוד עוד אודות התחום המסקרן הזה. אך יש הרבה אנשים, מצד שני, שרואים במשרה שלהם עוד תחנה שיוכלו לסיים איתה ברגע שילמדו את כל הדרוש להם. אנשים העובדים בתחום קידום האתרים הם אנשים שצמאים לידע, וכשמגיע השלב בו אין כבר מה ללמוד ולאן להתפתח מבחינה טכנית, יתכן שהם ירצו בהחלט להמשיך למשרה הבאה.

שנה של עבודה בתחום בהחלט מספיקה כדי ללמוד את התחום לעומק. אחרי השנה הזו, שבה עובדים בתעשייה האינטנסיבית, יתכן ותרצה לעבוד כעצמאי ולפתוח עסק משלך. במידה ואין לך הוצאות על עובדים, שכירת משרד, פרסום וכו' – הלקוחות שלך יכולים ליהנות ממחירים נמוכים יותר מהמחירים המוצעים להם על ידי חברות קידום בגוגל.

בחברות קידום אתרים בגוגל יש גם "נמלים עובדות", שתקופת ההכשרה שלהם קצרה ביותר. כתבי מאמרים, לדוגמא. מחליפי קישורים וכו'. לעיתים מדובר בעבודה שחורה ומפרכת, שלא ניתן להפיק ממנה ידע משמעותי כלשהוא.

Mayoo קידום אתרים 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב