דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ביזיון המיסטיקנים 

מאת    [ 04/07/2011 ]

מילים במאמר: 1183   [ נצפה 3210 פעמים ]

שמעתם את הסיפור שנבחנתי לזמן מיסטיקה ?לפני כ 5 שנים חשבתי שהתוכנית זמן מיסטיקה יכולה למנף לי את הקריירה . התקשרתי וקבעתי ראיון עם המנחה ועורכת התוכנית .
הסברתי להם שאני רוצה להגיע על תקן פותר חלומות בלבד ולא מתקשר שעונה לצופים מה יקרה להם ומתי ... הם סירבו וטענו שאפשרי רק כמתקשר . באמצע הראיון בבית קפה ידוע מאוד בת"א על הכביש הן אמרו לי :"אוקיי . תתקשר עלינו" עניתי :"מה זאת אומרת תתקשר - זה לא תקשור בהזמנה , יש פה עשרות בני אדם . זה לא עובד כך ! אם תרצו אפתור לכם חלום כולל ניתוח האופי מהחלום עצמו . "קודם תתקשר" הן ענו לי . כמובן שנגררתי לסיטואציה המביכה שנראתה ממש גרוע . אמרתי להן שיש עשרות נשמות מסביב וזה לא כמו שהן חושבות . בכל מקרה לאחר מכן פתרתי להן חלום ושם ממש קלעתי לאופי שלה אבל זה לא העניין . העניין הוא שאני שמח מאוד שלא התקבלתי לאבסורד הזה .

ולמה - אתחיל בכמה בדיחות :

שמעו בדיחה :

צופה מתקשר לטלוויזיה ושואל את המתקשר/אסטרולוג/קורא בקלפים או רואה בכוכבים מתי יהיה לו שפע כלכלי .

ואיש המקצוע מתחיל :"קלף החרבות על ההר מראה לי שאתה איש מאוד קשה עם עצמו . החרב הגבוהה מעל לשמש מתארת שאתה שופט את עצמך , שאתה מאוד לחוץ ..."

הצופה :"נכון נכון . אני לחוץ מזה שאין כסף . אבל מתי זה יסתדר?"

איש המקצוע :"לפי המפה שהכנתי עבורך אני רואה שטלה נכנס בסרטן בראש השנה לכן כבר תוך כמה חודשים מהיום , ממש נובמבר-דצמבר סוף השנה אתה נכנס לתקופה של שפע כלכלי ושגשוג והצלחה ".

הצופה :"תודה , תודה רבה אני מת על התוכנית שלכם . תענוג ...".

עוד בדיחה :

הצופה :"אני רוצה לדעת מתי תהיה לביתי זוגיות".

איש המקצוע :"לפי ירח בכוכב נפטון אני רואה שהבת שלך בררנית מידי . היא צריכה להשתחרר אבל אל דאגה כבר ב- 2012 מאדים נכנס לשביל החלב ואני רואה שהכל יסתדר..."

הצופה :"וילדים יהיו לה ?"

איש המקצוע :"אני רואה 2 ילדים בגורל . מיד עם החתונה כבר בשנה הראשונה יהיה הריון ..."

הצופה :"אוי תודה תודה לך , אני מתה עליך , ממש קלעת בול . תודה רבה..." .

בדיחה לסיום :

הצופה :"אני מבקש לדעת מתי אמצא עבודה" .

איש המקצוע :"תשמע עליך לחפש עבודה עם אנשים . אתה טוב עם אנשים ..."

הצופה :"נכון , נכון" .

איש המקצוע :"אל תהיה בדיכאון היום אני איש בשורות , לפי המפה שהכנתי לך אתה בשנה לא טובה . שנה של חיפוש עצמי . בגלל שהירח באמצע הסיבוב ובדיוק אז מאדים נכנס למגננה אני רואה שכבר בחודשיים הקרובים אתה מוצא עבודה " .

הצופה :"וואו וואו תודה , תודה רבה . אין אין עליכם" .

עכשיו תגידו לי אני שואל אתכם שאלה –

מה זו הבדיחה הזו שכל יום אנו רואים בטלוויזיה - מה הקטע הזה של אנשים שיגידו להם מה שהם רוצים לשמוע וכאילו אם אומרים להם זה קורה . מישהו בדק פעם מה קרה אחרי חודשיים באמת - ואחרי חצי שנה ?

האם אתם יודעים שבתוכנית מסויימת כאשר גלנט היה במירוץ להיות רמטכ"ל עוד לפני שהסתבך כולם ניבאו בפירוש קבל עם ועולם שהוא הוא יהיה הרמטכ"ל . איך זה יכול להיות - אם כולם יודעים שם מה יהיה איך כ ו ל ם טעו ?

פשוט מאוד – כי הם מתאימים את עצמם למה שקורה ... ואומרים מה שנכון לכולם כמו : "אתה טוב עם אנשים , אתה לחוץ , אל מלחיץ את עצמך , אתה תמיד צריך להיות בפעולה , כשאתה הולך אתה הולך עד הסוף ... אתה טוטאלי , בראיונות עבודה אתה משדר חוסר ביטחון , זו תקופה קשה בשבילך אבל כבר תוך כמה חודשים אתה יוצא מזה ויש שגשוג ...".

שמעו סיפור אמיתי שכבר כתבתי במאמר לפני כמה שנים : ביום מן הימים אני מקבל טלפון בצהרי היום : האישה בצד השני של הקו - "אלעד . אני מתחננת . תעזור לי " . אני - " בשמחה . איך אני יכול לעזור - " האישה - "שמי ____ אני מתחננת . אני לא מחזיקה מעמד . תציל אותי" אני - "ספרי לי מה קרה" האישה - "אין לי כסף לחיות . המשפחה שלי בגדה בי . הבת שלי גנבה לי את הכסף" . אני - "לאט לאט ( האישה מתחילה לבכות בכי מתגלגל קורע לב) , תקחי רגע אויר ותני לי לדבר..." האישה - "אתה תעזור לי אני יודעת אבל אין לי כסף לשלם . לא סתם הגעתי אליך" אני - "עזבי לרגע את הכסף וספרי לי מה קרה" האישה - "אין לי כבר תקווה . אין לי כסף לשלם חובות ואני גרה לבד " אני - "אני יכול להרגיע אותך . אגיע עד אלייך ואתן לך ברכה ומשפטים לקרוא לפני השינה כדי שתת המודע אצלך יירגע קצת ותתחילי לנשום אוויר . אנא רק ספרי לי מה קרה ..." אני חוסך את שאר השיחה ומגיע לעיקר לצורך מאמר זה : האישה - " הייתי אצלו . הוא נתן לי קמע . גם לבת שלי הוא נתן קמע . לפני שנה הייתי אצלו והוא אמר שתוך שנה הכל יסתדר . הייתי בסדר עם הבת שלי . הוא אפילו אמר לה לשנות את השם . כך כתוב בגורל הוא אמר . הוא אפילו נתן לי במתנה כמה מוצרים מהחנות שלו " אני - " נו אז תגשי אליו ותספרי לו שזה לא עזר . ההבטחות שלו לא עזרו ואפילו נהיה גרוע יותר בינך ובין ביתך " האישה - " אני מנסה כבר כמה חודשים . אי אפשר לתפוס אותו ...אין כבר תקווה . אני מיואשת . אין לי בשביל מה לחיות " .

הבנתם עד כמה הוליך המקובל את האישה שולל - היא האמינה למה שסיפר לה אותו מקובל שהקמע יפתור את הבעיות כי ספר הגורלות אמר כך – המצב שלה עכשיו הרבה יותר גרוע כי היא האמינה ועכשיו כבר הפסיקה להאמין שיהיה טוב !!!

את המאמר הזה כותב מתקשר ומרצה על העולם שמעבר בניגוד למאמרים דומים המופצים ברשת על ידי כאלה שזה סתם מרגיז אותם ... תפנימו !

המאמר מוקדש לכל מי שאי פעם :

- קנה קמיע או אחד ממוצרי קבלה מעשית .

- שמע מה צופן לו העתיד מפי איש מקצוע .

- השביעו מלאכים עבורו או השתמשו ב - 72 שמות השם כדי לשפר את גורלו .

- אמרו לו שיש לו עין הרע .

- פתחו לו בספר הגורלות .

- הלך למחזיר אהבות או עושה ניסים .

אם גם אתם התנסיתם ב"חוויות" כאלו - גם אתם מסתכנים !!!

איך יכול להיות שפתאום כל מיסטיקן מתחיל הופך בן יום עם הקשרים המתאימים והדמות העוברת מסך פרשן האומה ולחוזה עתידות ?כי נותנים לו - אז מה אכפת לו - הוא לא חייב להבין מה הוא אומר ומפזר תחזיות לכל עבר . בסוף גם משלמים לו על זה . תאמינו לי גם אתם יכולים . קצת תרגול וזה הכל .

אני נדהם לראות בכל איש מקצוע שני את חוסר הביטחון שהוא עצמו מפגין כאילו מתחנן שהצופה יאשר לו שמה שהוא אומר זה נכון כי הוא בעצמו לא כל כך בטוח . הסברתי וציטטתי מהמקורות בכמה מאמרים בעבר מדוע זה אסור ולא אחזור על כך במאמר זה .

אני פשוט תוהה לעצמי ומאוד מעניינת אותי דעתכם בעניין – האם אנשים באמת מאמינים לתחזיות האלה ששופכים בפניהם - ולא אכפת להם מי יגיד מה העיקר שזה יהיה מה שהם רוצים לשמוע - ואם הם לא מאמינים למה בכל זאת הם עושים זאת ?

טבע האדם הוא מסובך ומורכב . זה יישאר כך לעד כנראה וכל התעשייה הזו ממש עוד קצת לא הרבה , תרד לטימיון בגלל אנשי מקצוע כאלה .

חבל ... אל תיפלו למלכודת -?

אלעד כהן - מפתח שיטת הפשטות שבאושר על ידי כוחו של תת המודע , מתקשר ופותר חלומות . "דע - כי האדם עצמו הוא הרוחניות אשר בתוך הגוף , והגוף הוא לבוש האדם , ואיננו האדם עצמו" . http://www.eladcohen.co.il

אלעד כהן - מפתח שיטת הפשטות שבאושר על ידי כוחו של תת המודע , מתקשר ופותר חלומות . "דע - כי האדם עצמו הוא הרוחניות אשר בתוך הגוף , והגוף הוא לבוש האדם , ואיננו האדם עצמו" . www.eladcohen.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב