דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אימון פילאטיס מכשירים לאורח חיים בריא 

מאת    [ 04/07/2011 ]

מילים במאמר: 359   [ נצפה 3993 פעמים ]

אם נסתכל כמה עשורים אחורה, נראה כי בני האדם היו בריאים יותר, אבל בעשורים האחרונים הפכו בני האדם להיות היצורים החיים בעלי הסיכון הבריאותי הגבוה ביותר. בעוד שאחוז הסובלים מעודף משקל ורמת כולסטרול גבוה מהממוצע עולה, עוד ועוד אנשים נרשמים למכוני כושר ומשתתפים בחוגי ספורט מגוונים כדי שיוכלו לנהל אורח חיים בריא. יש מספר שיטות להיכנס לכושר, בין היתר הן: פילאטיס עם או בלי מכשירים, הליכה, ריצה, שחייה ועוד.

פילאטיס הוא שיטת אימון אהובה כל כך, ומבוקשת בייחוד על ידי נשים, כיוון שזהו אימון רגוע מאוד, שלא דורש הרבה מאמץ וזיעה, לעומת שיטות אימון אחרות כמו ריצה או אירובי. פילאטיס הגיע לתודעה של אנשים לפני כמה שנים ומאז השיטה תפסה תאוצה רבה, וכיום ניתן למצוא הרבה מכוני כושר אשר מציעים את שיטת האימון הזו.

פילאטיס יכול להתבצע ללא מכשירים, אבל המתאמן החדש צריך ללכת אל חוג פילאטיס מכשירים אשר בו האימון כולו מבוצע בעזרת מכשירים. היות ופילאטיס נועד להאריך ולחזק את שרירי הגוף ובמהלך האימון עושים מתיחות ארוכות וקשות, המתאמנים יוכלו להיעזר במכשירים כדי לבצע את כל המתיחות.

אנשים יכולים לשכור מאמן כושר פרטי ואיתו להיכנס לכושר בנוחיות הבית שלהם. במידה ובבית יש מכשירים מיוחדים לביצוע כושר, כמו מכשירי משקולות שונים, המאמן יכול לעזור למתעמל להכין תוכנית אימונים שבועית ולפיה יתעמל המתאמן בעזרתו של המאמן. מאמן כושר פרטי הוא לא לכולם, אלא מכשירי כושר מגוונים בבית, על מנת שיהיה ניתן לבצע תרגילים שונים בבית בלי צורך לצאת מהבית.

מאמן כושר פרטי יכול לייעץ לגבי השיטה הטובה ביותר להיכנס לכושר, אך יש להיות ברורים לגבי התוצאות שרוצים. אם רוצים גוף יותר חזק, המאמן יכול להמליץ על שיטות רבות, ביניהן ריצה, שעוזרת להעלות סיבולת לב ריאה, תרגילי כוח או פילאטיס מכשירים.

יש שאומרים שריצה אינה בריאה בהכרח, מפני שלא הרבה אנשים יודעים איך לרוץ נכון, ובאופן הזה הם עלולים לפגוע בברכיים שלהם. הדברים החשובים ביותר בעת ריצה הם נשימה נכונה ונעליים מתאימות לכך. גם פילאטיס דורש הכנות ויכולות מסוימות, כמו ריכוז ונשימה, אך ברור שמדובר באימון נעים ומהנה יותר.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב