דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קייטנות קיץ, איך בוחרים? 

מאת    [ 04/07/2011 ]

מילים במאמר: 341   [ נצפה 2202 פעמים ]

קייטנות קיץ, איך בוחרים?

אני חושבת שעד סוף הימים אני אזכור את יום האינדיאנים שהיה לנו כל שנה בקייטנה. בנינו אוהלים, ירינו בחץ וקשת, צבענו את הפנים והכנו אוכל על מדורה שהדלקנו לבד. חזרנו הביתה יחד עם ריחות של עשן ויער ונרדמנו תוך שניות עייפים וצרודים.

לכל אחד יש את זיכרונות החופש הגדול שלו. יש כאלו שנסעו לקיבוץ ויש כאלו שעברו מהמושב לחודש בעיר. חלק הלכו כל בוקר לנקודת המפגש ליום של הפתעות בקייטנה העירונית או לטיול ללונה פארק וחלק בכלל טסו לחו"ל לדודים באמריקה.

כשאני הייתי ילדה לקייטנות לא היו נושאים כמו מדעים, טבע, הישרדות, אפייה או קרקס. הן היו קייטנות כלליות שהיה בהן הכל מהכל. היום הכל קצת יותר ממוקד. אנחנו יותר ממוקדים בשוני בין הילדים השלנו ובצרכים המשתנים שלהם, שאינם נעלמים בחופש הגדול. לכן, בשנים האחרונות ישנן יותר ויותר קייטנות אשר מתמקדות בנושאים מסוימים ועוסקות בהם תוך שילוב נסיעות לפארקים ומגוון משחקים.

את הקייטנות של היום מפעילים גופים פרטיים לצד עיריות ותנועות נוער. בד"כ על הקייטנות הפרטיות שהן גם הנושאיות משלמים יותר, אבל לעיתים התמורה גם היא גדולה יותר ובאה לידי בשעות נוספות בקייטנה, בנסיעות מרובות יותר ובארוחות נוספות או מגוונות יותר.

את כל הפרטים הללו שווה וחשוב מאד לבדוק לפני שרושמים את הילד לקייטנה. צריך לעשות חישוב לא רק על ימים הקייטנה אלא גם על האוכל שצריך לשלוח איתו, על שעות הצהריים שבהן יהיה לבד בבית במידה ויום הקייטנה הסתיים וכדומה. אלמנט נוסף שחשוב לבדוק הוא מי מהחברים של הילד נרשם לקייטנה. נכון, הוא לא חייב ללכת לקייטנת כדורגל רק בגלל שהחברים שלו שם, אבל בגילאים מסוימים חשוב לשבת עם הילד ולהציג בפניו את האופציות ולהתייעץ איתו ("קייטנת כדורגל שכבר היית בה שנה שעברה, שם תהיה עם יוסי, דני וארז או קייטנת ספורט כללית עם שחר...").

לקייטנות מתחילה ההרשמה כבר בחודש מאי ולכן רצוי להתחיל ולברר עליהן. הורים שבוחרים לעשות קייטנת בית צריכים גם הם להתכונן מראש לחופש וכמו בכל קייטנה להכין לילדים לוח זמנים מפורט של הפעילויות והנסיעות המתוכננות. כך הילדים לא ישאלו כל יום מה עושים מחר וכן יוכלו להביע את דעתם על החופש המתוכנן ולעזור להורים עם רעיונות שהם בטוח ייהנו מהם.

פורטל קורס הינו אתר אובייקטיבי המאגד בתוכו מגוון רחב של קורסים, לימודי תעודה ולימודי הנדסאים. הקורסים נוגעים בתחומי עניין שונים ומוצעים על ידי המוסדות המובילים בארץ. האתר מאפשר לגולשים לחפש קורסים שמעניינים אותם לפי מוסדות לימוד, איזור גיאוגרפי או תחום עניין וליצור קשר עם מוסדות הלימוד ללא התחייבות!




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב