דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הדולר יורד בגלל הקלה כמותית אפשרית 

מאת    [ 04/07/2011 ]

מילים במאמר: 532   [ נצפה 2344 פעמים ]

 

הדולר ממשיך לצנוח! כמה רחוק הוא יכול להגיע? אז למעשה הוא יכול להגיע נמוך מאוד כל עוד הוא יורד. סוחרים שמתמקדים בזיהוי המגמה הבאה ימשיכו להרוויח כסף מההחלקה הזאת.

בתור סוחר לטווח ארוך שמתמקד במסחר במגמה הבאה, אני רק באמת מעוניין במה שהמחיר עושה, לא מה שהוא אולי יעשה!. בכל זאת אני חושב שזה מאוד חשוב להבין למה המחיר זז למעלה או למטה או לצדדים. המידע הזה עוזר לי לזהות גבהים ותחתיות, פשוט ע"י קריאה.

הבוקר הזה, שתי העסקאות הפתוחות שלנו עלו ל 1,421 פיפס ברווח ולא הגענו לשם ע"י הרמת מציאות השוק, הגענו לשם בגלל שאנחנו מערבבים יסודות כלכלה במערכת המסחר שלנו.

כאשר מחירי הריבית קרובים לאפס, ומידע כל התפתחות העבודה עדיין לא משתפרת, הפדרלים יכולים לנטות לסיבוב שני של הפחתת כמויות, דבר שבטווח הארוך יכול לעזור לדולר. אבל בטווח הקצר יפחית את היחס הקרוב בין ערך הדולר למטבעות אחרים, אנרגיה, מינרלים, ונכסים אחרים.

מה הכוונה הפחתת כמויות? זה יכול להשמע כמו מערכת קסמים אבל זה בעצם נורא פשוט, למעשה בנקים מרכזיים, כאלו כמו הפדרל רזירב (הבנק הפדרלי) שמשתמש בהפחתה כמותית כדי לעורר כלכלה בעייתית כאשר דרכים מסורתיות נכשלו בפתרון הדבר. דרכים מסורתיות שכוללות הפחתת ריביות שונות. בעקרון כאשר בנק מרכזי יוזם הפחתה כמותית הם פשוט מדפיסים כסף, זה נכון! הם פשוט יוצרים כסף שלא היה קיים לפני (אתם תוהים איזה מגניב זה יכל להיות?) ומשתמשים בו בכדי לקנות נכסים מרובים כמו איגרות חוב ממשלתיות, אגרות חוב של חברות, בטחונות של משכנתאות וכולי. וכאשר הם קונים את הנכסים האלה, הם מפקידים את הכסף החדש שנוצר לבנקים שמהם הם קנו את הנכסים. הבנקים בתמורה מקבלים את כל הכסף החדש והפנוי  הזה ליתרתם והם משתמשים בו בכדי לייצר הלוואות נוספות. התקווה היא שההלוואות האלה יתנו כסף לחברות כדי שייצרו עבודה. ולאנשים פרטיים שיקנו מוצרים חדשים ושרותים חדשים מאותם חברות. מאז תהליך ההפחתה הכמותית מעלה את האספקה של הדולר מבלי לשנות את הביקוש, זה גם מוריד מהערך שלו.

דולר מתחלש מגביר את המחיר של קניית ייבוא ותוך כדי מוריד את המחיר של הייצוא. דבר זה נהפך להיות פחות ריווחי בשביל עסק שמייצא דבר שאמור לגרום להאצת העבודות בארה"ב.

כל זה נשמע מצויין, אך יש גם סיכונים משותפים לתהליך ההפחתה הכמותית.

1.דבר ראשון ייצור יותר כסף מבלי קבלת גיבוי מנכסים או תפוקה חדשה מפחיתה את הערך של הדולר ויכולה לגרום להייפר-אינפלציה. תתארו לעצמכם שאתם מוציאים 15 דולר בארה"ב על גלון דלק או שאתם קונים שם לחם ב10 דולר. (בתרגום לשקל המחיר אסטרונומי) הבנתם את הנקודה שלי אם הבנקים יוציאו יותר מידי דולרים הערך שלהם יצנח.

2. דבר שני לדעתי, זה פשוט לא יעבוד. הבנקים פשוט יאשרו לכסף החדש הזה לשבת אצלהם ולא ייצרו הלוואות חדשות. בזמנים כמו של היום כשהמחירים רק עולים הבנקים פשוט יקחו את הכסף ויידגרו עליו.

מה כל זה אומר לנו סוחרי המגמה הבאה???.. ואיך זה משפיע על איתותי המסחר הנשלחים??

זה אומר שאנחנו ממשיכים למכור את הדולר! אנחנו לא יכולים להדאיג את עצמנו באם או לא ההסכמים הכספיים יעבדו. אנחנו יכולים להרוויח מלמכור את הדולר עד שההפחתה הכמותית תתחיל לעבוד ואז נלך על קנייה לטווח ארוך. זה באמת כזה פשוט, בכל מקרה סוחרים שעוקבים אחרי אסטרטגיית זיהוי המגמה הבאה ירוויחו!!

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב