דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


גירושין: המקצוען ואתה 

מאת    [ 03/07/2011 ]

מילים במאמר: 454   [ נצפה 2293 פעמים ]

ותק וניסיון הם דברים שחשובים בכל תחום, אבל במיוחד אם נאלצים לפנות אל עורך דין גירושין. הנושא של גירושין הוא נושא כאוב ומורכב, אליו מגיעים בדרך כלל עם מטענים קשים. לכל צד יש את הטענות וההסברים שלו לגבי למה העסק לא הצליח, כל אחד מרגיש מאוכזב וכועס שהנישואין  התפרקו בשעה שאנשים אחרים נשארים יחד זמן רב למרות הכול. אבל זה בדיוק העניין, לא צריך להישאר יחד "למרות הכול". לכל אחד מאיתנו מגיע איכות חיים, ולבלות את חייו עם בן או בת זוג שאוהבים ומסתדרים עמו ובאופן כללי הולכים יחד לכיוון משותף.

למרות ההבנה הזו, שבדרך כלל יש לזוגות שבאים לרבנות, הרבה פעמים בנושא של גירושין הרגש נוטה לגבור על ההיגיון ועל קור הרוח ושיקול הדעת. על אחת כמה וכמה כאשר מדובר בזוג שיש לו ילדים משותפים, ושצבר במשך השנים רכוש משותף: כל אחד נוטה להתעסק יותר ב"מה מגיע לי" ו"מה שלי, ולא שלך", ואז המטרה המשותפת של להיפרד כמה שיותר מהר עם מינימום נזקים רגשיים וכלכליים- נשכחת. לכן, אם כבר מחליטים על גירושין חשוב מאוד שכל צד יפנה אל עו"ד גירושין. עו"ד גירושין יעשה את מה שאתם כזוג העומד להיפרד לא יכול לעשות- הוא יכניס לפרידה קור רוח והיגיון וידאג שעל פיהם אתם תקבלו החלטות ועל פיהם יתנהל תהליך הגירושין כולו.

עורך דין גירושין יידע לייעץ לכם מתי כדאי לכם להתעקש ולא לוותר, ומתי כדאי לכם להלחם על הדברים החשובים לכם. נושאים כמו חלוקת ימי הביקורים עבורך, האב, או סכום המזונות שאת תקבלי כדי שאת וילדיך תחיו בכבוד, הם נושאים שעורך הדין יידע לייעץ לכם לגביהם על סמך הניסיון שצבר במשך שנים רבות. זכרו שאתם לא הזוג היחידי שאי פעם התגרש, ולמרות שלעיתים נדמה שהעולם מחולק לזוגות זוגות כמו בתיבת נוח, המציאות היא אחרת. יש חיים גם אחרי שמתגרשים ואם תסדרו ביניכם את הנושאים שישפיעו על חייכם לטווח אורך, תוכלו אחרי סיום של תהליך גירושין להמשיך הלאה בחייכם. עו"ד גירושין ידאג לטפל עבורכם בכל הנושאים האלו במהרה וללא עיכובים מיותרים.

כמו כן, עורך דין גירושין יידע מתי לפנות לבית הדין הרבני, ומתי לפנות לבית המשפט לענייני משפחה וגם כאן הוא יחסוך לכם זמן, והתעסקות בנושאים שאינכם בקיאים בו.

אתם תגלו שתהליך הגירושין לא חייב להיות כל כך כואב, אם כי הוא אף פעם לא נעים, וכי ברגע שתהיה לכם הנחייה מקצועית וגם רגשית בכל נושא של גירושין, התהליך כולו יעבור מהר ככל האפשר וללא כאב נוסף לזה שכבר חוויתם. הילדים גם הם יצאו נשכרים, כי איך שאתם תתנהגו ישפיע על האופן בו הם יחוו את תהליך הפרידה בכם. אם אתם תכנסו למערבולות רגשיות ותריבו שוב ושוב, גם הם יחוו בצורה קשה את הגירושין. אך אם תשדרו להם שחייהם ימשיכו להיות יציבים וקבועים למרות הכול, תקלו על ההתמודדות שלהם עם נושא של גירושין בצורה ניכרת. מכל הסיבות האלו עליכם לפנות אל עורך דין גירושין עם וותק ניסיון והמלצות.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב