דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיפים למחפשי עבודה מיואשים 

מאת    [ 03/07/2011 ]

מילים במאמר: 521   [ נצפה 2051 פעמים ]

 

עייפים, מיואשים, מרגישים כאילו לעולם לא תמצאו עבודה?
צריכים עבודה, אבל נראה כי כל המאמצים שלכם הם לשווא?

ישנן חברות אשר עשויות לגייס עובדים חדשים, אך הן אינן מפרסמות מודעות, לא באתריהן ולא בלוחות הדרושים. הרחבת החיפוש תעזור לכם להגיע למשרות פתוחות שאינן מפורסמות ותאפשר לכם לחפש באופן ייזום תעסוקה בחברות בהן אתם חפצים.
כאשר אתם נמצאים בתקופה קשה בה אתם לא מוצאים עבודה או אפילו משרות מתאימות לפנות אליהן, חשוב להרחיב את החיפוש. אל תגבילו את עצמכם בפנייה למשרות המתפרסמות בלוח הדרושים באינטרנט.

הכינו לעצמכם רשימה של חברות פוטנציאליות
אם אין לכם עדיין רשימה של חברות פוטנציאליות- רשימה קצרה של חברות בהן תהיו שמחים לעבוד, שווה לקחת את הזמן ולערוך מחקר על פרטי החברות וליצור מתוך כך רשימה של חברות אותן שמתם למטרה בחיפוש העבודה. כל האינפורמציה שאתם צריכים קיימת ברשת, ומאוד קל למצוא פרטים על מעסיקים פוטנציאלים באינטרנט.
ברגע שיש לכם רשימה, השלב הבא הוא לנסות ליצור קשרים בחברה. השתמשו בקטגוריית החברות ב LinkedIn ככלי למציאת מידע על החברה. תוכלו לראות את האנשים בחברה, גיוסים חדשים שנעשו, הצעות עבודה וסטטיסטיקות של החברה. בדקו את אתר החברה ואף בצעו חיפוש של החברה במנועי החיפוש כדי למצוא אנשי קשר ומעסיקים פוטנציאלים שעשויים להעסיק אתכם.

עבדו על רשימת החברות שלכם
התחילו לעבוד על הרשימה בצורה אקטיבית, כדי לנסות ולפתוח לעצמכם את הדלת. פרד וולן, מאמן, מגייס והכותב של הספר "Goal! Your 30 Day Game Plan for Business and Career Success"
מציע "אם יש לכם תוכנית פעולה עבור כל יום, תחושת התכלית החדשה נאבקת בייאוש שמגיע מהתחושה שאין שם בחוץ דבר עבורכם."
פרד היה נדיב דיו כדי לחלוק את הטיפים שלו לגבי בניית תוכנית בה תוכלו להשתמש כדי ליצור קשר ולהתעדכן עם מעסיקים פוטנציאליים.

צרו תוכנית יצירת קשר:


1.
 שילחו אימייל (או הודעה בLinkedIn) לאדם שפוטנציאלית יעסוק אתכם. האימייל צריך להיות ספציפי עבור כל חברה, ציינו את הסוגיות איתם הם מתמודדים ואת האופן שבו הרקע שלכם יכול לעזור להם. לדוגמא, נניח שאתם אנשי מכירות: "בתפקידי הקודם כאיש מכירות, הצלחתי להגדיל את היקף המכירות לאחוז גבוה יותר מהממוצע בתעשייה. אני יודע שהחברה שלכם מנסה באופן אגרסיבי להעלות את המכירות, ולאור הניסיון שלי אני יכול לעזור להשיג את המטרה". הקפידו על אימייל קצר. "Intro and More" זוהי כותרת טובה למייל או להודעת ב LinkedIn.

2.
 המשיכו באמצעות שיחת טלפון לחברות אליהן כבר שלחתם מייל. התקשרו לאדם ששלחת לו הודעה בשבוע שעבר. השיחה צריכה להיות מעין הצהרה מדוע אתם מעוניינים במשרה ואיך הרקע שלכם יכול להוות להם ערך מוסף.

3.
 הפגשו עם אדם אחד לפחות מאנשי הקשר אליהם פניתם. זה צריך להתבצע על כוס קפה, או במשרדם או בבית קפה. בפגישה אישית, אנשים יאמרו לכם דברים שהם לא יאמרו בטלפון או במייל. תיידעו אותם במה אתם עושים ובמה אתם מחפשים. הציעו לעזור להם במשהו שהם יצטרכו. זה יעזור לכם להישאר אצלם בתודעה. בנוסף בקשו מהם שם של אדם נוסף איתו ניתן לעשות היכרות, זה ישפר משמעותית את רשימת אנשי הקשר שלכם.

4.
 מצאו מישהו שמנהל בלוג עבור חברה שבה אתם רוצים לעבוד, והגיבו לבלוג שלהם. מנהלי בלוגים מאוד מעריכים תגובות, וזה יעצים אתכם בעיניהם. מעבר לכך, הפגשו עם אנשים כמוכם, מחוץ למעגל התעסוקה והחליפו איתם רעיונות ורשמים לגבי מה עובד ומה לא בחיפוש עבודה.

תרגום מאמר מאת אליסון דויל, פורסם ביוני 2011 בhttp://jobsearch.about.com

 

We R Hunting מתמחה בהד הנטינג וגיוס בכירים ומשרות הייטק, החל מתפקידי פיתוח דרך בניית צוותים, גיוס מובילים טכנולוגיים ותפקידי הנהלה בכירים. We R Hunting הינה חברה שותפה לרילוקיישן ג'ובס והחיבור יחדיו מבטיח יכולות גיוס הן לישראל והן בעולם ליצירת קשר , אנא פנו אלינו ב: href="mailto:general@werhunting.com" General@werhuting.com">target="_blank">General@werhuting.com




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב