דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מארחים? חשבתם על ספות נפתחות? 

מאת    [ 03/07/2011 ]

מילים במאמר: 416   [ נצפה 2372 פעמים ]

 

מארחים הרבה? צריכים פתרונות אירוח שגם נראים טוב? ספות נפתחות הן הפתרון המומלץ עבורכם.

ספות נפתחות – נוחות מעוצבת

כולנו מסכימים, שכאשר מדובר ברהיטים סלוניים, עליהם להיות גם פונקציונאליים וגם מעוצבים. זאת משום שהסלון שלנו הוא ה"פנים" של הבית, החדר החשוב ביותר שכל מי שנכנס אל הבית מגיע קודם כל אליו. מכיוון שאין כמו רושם ראשוני, הרי שעל מנת להשאיר רושם ראשוני שגם יימשך הלאה, חשוב לנו בדרך כלל לרכוש מערכות ישיבה שיהיו קודם כל נוחות, אבל גם שייראו טוב. אם דיברנו על פונקציונאליות של הרהיטים הסלוניים, הרי שאם אתם נוהגים לארח אנשים רבים ואין לכם חדר אורחים ייעודי, הרי שמומלץ לכם מאוד לרכוש ספות נפתחות, שתאפשרנה לאורחים שלכם לישון בנוחות. אם בעבר הביטוי "ספות נפתחות" העלה אצלנו קונוטציות של ספות בד שהקשר בינן לבין מערכות ריהוט סלוני יוקרתיות הינו מקרי בהחלט, הרי שהיום השתנו פני הדברים לחלוטין. היום תוכלו למצוא מגוון רחב של ספות נפתחות, שהן לא פחות יפות מספות סלוניות אחרות שאינן נפתחות, ולבטח תמצאו כאלה שימצאו בעיניכם אף יותר. אמנם, נכון שכנראה לא תמצאו ספות נפתחות העשויות עור, משום שעל עור מאוד לא נוח לישון, אבל תוכלו בהחלט למצוא כאלה העשויות מבדים מעוצבים יפהפיים, שיהפכו לפריט עיצובי נהדר בסלון הפרטי שלכם.

ספות נפתחות – לא רק בסלון

היום, מפאת העובדה שהבנייה החדשה מאופיינת בחדרים קטנים, מאוד קשה להכניס לחדר השינה הזוגי גם מיטה זוגית, גם ארון וגם שידה או שתיים, בשביל הנוחות. לכן, אנשים רבים בוחרים להציב בחדר השינה הפרטי שלהם ספות נפתחות, וליהנות מכל היתרונות. הדבר מאפשר להם להכניס לחדרם את כל הרהיטים שהם מעוניינים שיהיו בו, ולפתוח את המיטה רק בלילה, כשהולכים לישון. זוגות שעשו זאת יגידו לכם את מה שאתם בוודאי כבר יודעים: הרבה יותר נוח לשבת על ספה דו מושבית כשרואים סרט, מאשר להתחיל לחפש את התנוחה הנוחה לצפייה כשנמצאים על מיטה זוגית. כך, באמצעות בחירה ברהיט הנכון, הופכים את החדר לפונקציונאלי-אבל-נעים, ונהנים מכל רגע.

ספות נפתחות – לא לוותר על האיכות

בגלל הביקוש הרב, השוק מוצף היום בחברות המשווקות ספות נפתחות. על מנת שתוכלו ליהנות מהספה שלכם לאורך זמן, ועל מנת שהאורחים שלכם לא ימצאו את עצמם יום אחד ישנים על ספה קרועה ובלויה, חשוב מאוד לרכוש ספות נפתחות אך ורק מחברות המשווקות רהיטים איכותיים. אל תתפשרו על האיכות בתמורה למחיר נמוך יותר, כי יכול מאוד להיות שבעתיד זה הלא-כל-כך-רחוק לא ישתלם לכם, פשוט כי תצטרכו לרכוש ספה חדשה. דבר חשוב נוסף שכדאי להקפיד עליו הוא, שלא משנה מאיזו חברה רכשתם את הספה, דרשו תעודת אחריות שתבטיח לכם קבלת שירות במידת הצורך. תתחדשו ו... לילה טוב! 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב