דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שיהיה לך יום PAUL FRANK שמח  אפליקציה חדשה לאייפון מבית Moblin תאפשר לאוהדי הקוף החייכן לעצב כרטיסי ברכה אישיים לחברים ולמשפחה בפייסבוק 

מאת    [ 03/07/2011 ]

מילים במאמר: 336   [ נצפה 2632 פעמים ]

Julius, הקוף החייכן, הסמל המוכר של מותג האופנה והאקססוריז, PAUL FRANK, כבר כבש כמעט כל פינה בחיי הצעירים המעודכנים. הטרנד הלוהט מופיע בשלל עיצובים פופיים ועכשוויים המזוהים מרחוק, על ארנקים, טי שירטס, יומנים ועד כיסויי המגן של הסמארטפונים ומשגע מיליונים ברחבי העולם - וגם ובישראל. ועכשיו, הוא גם מככב באפליקציה אייפון צבעונית ומהנה שפותחה על ידי חברת Moblin, המובילה את תחום השיווק והפרסום הסלולרי בישראל, יחד עם זכיינית מותג PAUL FRANK - "סבן מותגים ישראל בע"מ".
 
אפליקצית האייפון החדשה של PAUL FRANK מאפשרת לכל אוהד לעצב כרטיסי ברכה מדליקים תוך שימוש בעשרות רקעים, דמויות, אביזרים ומסגרות, להוסיף תכנים אישיים ולשלוח לחברים ולחברות במייל, או לפרסם אותה על הקיר של שלהם בפייסבוק.

האפליקציה ניתנת להורדה בחינם בגרסתה הבסיסית ואף ניתן לשדרגה לגרסה המלאה שכוללת את כל חבילת העיצובים במחיר של 0.99$
 
להורדה
http://qr.moblin.com/pf/dl.aspx

אודות Moblin
Moblin מובילה את תחום השיווק והפרסום הסלולרי בישראל ופעילה גם בזירה הבינלאומית. החברה מספקת פתרונות מלאים לכל הההיבטים הקשורים בשיווק ופרסום סלולרי: בניית אסטרטגיית מותג מלאה וארוכת טווח במכשירים ניידים, קריאיטיב, פיתוח, הפקה, קנייה תכנון ופריסת מדיה במדיום הסלולרי, איפיון, עיצוב ופיתוח אפליקציות (כל הפלטפורמות) ואתרים סלולרים, שירותים מבוססי מיקום למותגים וחברות ועוד. Moblin עובדת בשוק הבינלאומי ביותר מ- 65 מדינות ועם 200 מפעילים סלולרים. בין לקוחות החברה ניתן למצוא מפרסמים ומותגים מובילים דוגמת: שטראוס, מפעל הפיס, פרוקטר אנד גמבל, קוקה קולה, נוקיה, מבשלות בירה בינלאומיות, הבנק הבינלאומי, מגדל, אוויס, קבוצת הבנק הבינלאומי ועוד. החברה, המוחזקת על ידי חברת דאטומו בע"מ, מחזיקה בנוסף פלטפורמה לשילוב סלולר עם תכני טלוויזיה ואתרי אינטרנט.
 אתר: ?www.moblin.co.il
 
אודות ?SABAN BRANDS?
?SABAN Brands? העולמית עוסקת ברכישה, ניהול ופיתוח של מותגי בידור בינלאומיים מובילים לשם מינופם וקידומם באמצעות ערוצי קמעונאות לצרכנים בכל הגילאים. ?SABAN Brands? מספקת שירות מלא כולל ניהול, שיווק, קידום ופיתוח עסקי ואסטרטגי באופן ייחודי עבור כל מותג. החברה בישראל מתמקדת בפיתוח השוק המקומי, אסטרטגיה ושיווק המותגים הבינלאומיים ופועלת להבאת מותגים בינלאומיים נוספים לישראל. החברה מספקת מגוון שירותים הכוללים, פיתוח מותגים, ניהול המותג המסחרי ושמירה על זכויות יוצרים ואכיפה, פיתוח קמעונאי, יוזמות צרכניות,   מכירות, הרחבת המותג וקשר עם יצרנים וקמעונאים נוספים

דוניצה תקשורת שיווקית




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב