דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


לבי לבי עם אהוד אולמרט 

מאת    [ 03/07/2011 ]

מילים במאמר: 426   [ נצפה 2253 פעמים ]

צר לי, ואולי גם הרבה אחרים לראות את אהוד אולמרט, ראש הממשלה לשעבר, נלחם על חייו בבית המשפט, זה לא לכבוד מדינת ישראל, כנראה למישהו או לכמה מהם יחד, מהלכי התנהלותו של אולמרט הפריעו לו, נקווה שיצא זכאי מכל בחשדות והאישומים ויחזור במהרה לשרות הציבורי.

מאת :גרשון אקשטיין

כאשר אני קורא ושומע בכלי התקשורת את עדותו הראשית של אהוד אולמרט,ראש ממשלתנו לשעבר כי "הוא נלחם את קרב חייו" לבי נחמץ בקרבי ואני נוטה להאמין לו, ואני שואל ותוהה איך הגענו למצב זה?מדוע אנו ארץ האוכלת את מנהיגיה?וזאת לתפארת מדינת ישראל וקבל עם ועולם.

מי שהבחין יכול בקלות לזהות שבכניסה לתפקידו היה לו עוד שיער על ראשו וכעת  הינו קרח לחלוטין.אכן ראש ממשלה בישראל הוא התפקיד הקשה ביותר ועל כך יכול להעיד אהוד אולמרט עצמו.הוא נלחם כעת בין היתר בחקירה הנגדית להוכיח את שווים של עטי האוסף שלו כתחביב ואת ההלוואה שקיבל והחזיר כביכול.

משום מה נראה שמספר רשויות הכריזו עליו מלחמת חורמה, מרגע שהתמנה לראש הממשלה בפועל, החל ממבקר המדינה  המשך במשטרה ובפרקליטות וכלה בחשב לשעבר,מר זליכה,אגב שני נושאים עליהם הם  שמו את הדגש באובססיות רבה  כמו: פרשת בנק לאומי והבית ברחוב כרמיה  נמצאו חסרי ראיות אבל התקשורת נטתה חסד רב למבקרים.

והמעניין הוא שכל החשדות והעבירות המיוחסות לו הינן לפני היותו ראש הממשלה, נראה שמהלכיו   כראש ממשלה הפריעו לכמה גורמים או שלוחיהם.

 למשל,לעניין "מלחמת לבנון השנייה" אילו מלחמות ישראל קודמות, כמו:"מלחמת העצמאות" או "קדש" או" מלחמת ששת הימים" ומבצעים אחרים  היו נסרקים במסרקות הברזל של "ועדת וינגורד", ניתן להניח שפני ההיסטוריה  היו שונים, כי לא כל הדמויות היו צולחים וועדות חקירה והיו נעלמים. ואולמרט למעשה צלח גם את המלחמה הזו חרף המשגים שעשה.

אין ספק שחרף הדימוי התקשורתי השלילי, יש גם טוב באיש ויעידו על כך גם שרים גם שלא ממפלגתו. אני אישית שמעתי אותם באומרם,כי הוא היה אחד הטובים שבראשי ממשלותינו. הוא משכיל, החלט, בעל כשרון רב לשמר ולהנהיג קואליציה בלתי אפשרית, להתרועע בשווה ובכבוד רב עם מנהיגי עולם, רהוט בדבריו ובהחלטותיו.מדינאי מעולה וחותר ללא לאות להסכמי שלום עם שכננו כראוי שכל ממשלה תנסה, יודע לתמרן,תחמן(גם זה צריך) אך גם איש חם ולבבי, למעשה אלה התכונות הדרושות לראש ממשלה . אז הוא גם נהנתן(ולמי אין חסרונות?)

מקומו של אולמרט בהחלט בסבב ראשי ממשלה שיהיו בעתיד ובתנאי שלא ימצא אשם באישומים שהציבו נגדו, ואני מקווה בשבילו ובשבילינו שיצא נקי מכל החשדות והוא יחזור להיות לשרות הציבורי ולמנהיגות.מדינת ישראל לא צריכה לוותר על מנהיגים בעלי יכולות כאלה.

לצורך הגילוי הנאות, הכותב אינו ביחסי רעות כל שהם עם אהוד אולמרט, הוא גם לא מכירו אישית ואני גם לא חבר מפלגת "קדימה." 

גרשון אקשטיין,רעננה

גרשון אקשטיין , ( 66 )סא"ל (בדימוס)שרות בצה"ל בסדיר בצנחנים ,בשרות קבע ,בתפקידי פיקוד,מטה והדרכה.
ביו היתר הקים ויסד את תפקיד ראש זירת העורף במטכ"ל אג"מ מבצעים.
.עם שחרורו מצה"ל, הקים את חברת "הכוון" שעסקה בייזום והקמת עסקים ,ובין היתר כתב מספר ספרים שהם מדריכים עסקיים.וכן את הספרים: סיעוד הורים בישראל" ו"קמתי ונפלתי וקמתי שוב"
בתפקידיו הציבוריים בארגון גמלאי צה"ל-"צוות" ,שימש במשך 17 שנה ,,כחבר הנהלה,יו"ר ועדת הסברה ומערכת,יו"ר ועדת ארגון ותקנון ויו"ר ועדת ביקורת ארצית וזכה לאות "יקיר צוות"
בעקבות אירוע מוחי שממנו השתקם,יצא לגימלאות בשנת 2005 ,כיום הינו סופר ופובליציסט.

אתר הספר : http://www.gershone.ios.st
אי-מייל: grshone@zahav.net.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב