דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


לקראת הקיץ - חמש דרכים להוציא את הילדים מהשגרה ולמצוא להם תעסוקה זולה 

מאת    [ 03/07/2011 ]

מילים במאמר: 472   [ נצפה 2412 פעמים ]

 

בחופש הגדול הוא יעשה טיולים, יצא לחקור תעלומות, ילך לבקר את סבא וסבתא, ישחק כל היום עם חברים, ילמד לרכב על אופניים/ לשחות/ קראטה/ לרקוד ובקיצור - בחופש הגדול הוא סוף סוף יתחיל לחיות.

למרבה הצער, כל שנה עם בוא התקופה המיוחלת "החופש הגדול" הבלש חוקר התעלומות הנודע, בעל השאיפות האקדמיות המורכבות של ללמוד בעל פה את כל שמות תנועות הקראטה הופך לבטטת כורסה שלא הייתה מביישת את האמריקאי המצוי וחוקר מקסימום את מגוון הערוצים שבחבילת הכבלים שלכם.

מדובר בתופעה שיכולה להוציא גם את ההורים השקולים והסבלנים ביותר מהכלים, אבל חשוב שתזכרו - זאת לא אשמתו.

ילדים זקוקים לאטרקציות, גירויים מתמידים, אחרת הם משתעממים. מרבית הסיכויים שהסביבה בה אתם גרים אלא אם התמזל מזלכם לגור בדיסני לנד, פשוט אינה מספיק מעניינת ומאתגרת עבור האינדיאנה ג'ונס הצעיר הפרטי שלכם.

למה שלא במקום לתת לו להשתעמם בבית תנצלו את ההזדמנות לקצת זמן איכות עם הילד? כך גם תוציאו אותו מהבית כדי שלא ישגע אתכם כשהוא משתעמם וגם תזכו להכיר אותו קצת יותר טוב.

הנה חמישה רעיונות לתעסוקה זולה לילדים בקיץ:

1.      צאו בחוץ - ילדים הם טיפוסים פעילים שאוהבים לרוץ ולהשתולל. המקום הכי מתאים לריצות והשתוללויות כמובן - הוא החוץ. פשוט קחו אותם לטיול, לפארק או לגן השעשועים הקרוב ותנו להם להשתולל קצת באוויר הצח.

2.      הביאו את החוץ לפנים- אמנם הרעיון הקודם של ללכת להתפרע עם הילדים בפארק הוא רעיון מצוין שיחזיר לכם הביתה ילד מבסוט וסמוק לחיים, אבל לא תמיד הרעיון הזה מתאים להורים העסוקים שלא יכולים להרשות לעצמם לשרוף 4 שעות בפארק באמצע היום. בדיוק בשביל הורים אלה נועד הרעיון הזה. איך זה עובד? פשוט מאוד. הנחו את הילד לבנות מבצר בסלון מכריות, סדינים, שמיכות וכל העולה על דעתו. תנו לילד לישון שם, לשחק שם ולאכול שם. תופתעו כמה תעסוקה יכולות לספק 3 כריות ושמיכת פיקה זוגית.

3.      אוכל - אוכל הוא קודם כל דבר טעים שכל ילד ישמח להתעסק בו, מעבר לכך אוכל הוא גם מטלה יומיומית שעל האמא לדאוג שתתבצע. למה לא להפוך את המטלה היומיומית של אמא לתעסוקה מצוינת לילד ולקצת זמן איכות לשניים? שתפו את הילד בבישולים ותראו איך החן וההנאה חוזרים למטלה היומיומית המשעממת הזאת. הילד יהיה מאושר.

4.      שעת יצירה - גם הילדים הפעילים יותר יוכלו להיעזר בקצת פעילות רגועה ובריכוז עמוק כמו שמאפשרת שעת יצירה. הרעיון מאוד לא מסובך, תמצאו פעילות יצירתית שהילד אוהב לעשות ועודדו אותה. אפשרות אחת טובה היא לקנות חומר מסוג "דס" שהוא מן חימר לבן שניתן לפסל בו כמו בקרמיקה אבל שמתקשה ללא צורך בשריפה ובקשו מהילד להכין לכם משהו.

5.      סבא וסבתא - אולי זה לא נשמע כמו רעיון תעסוקה אלא יותר כמו שירות בייביסיטר זול, אבל ימי הקיץ שהעברתי אצל סבתא שלי במושב עדייו זכורים לי כהרפתקה. הילד ייהנה משינוי המקום ומכל החידושים, וכמובן מהקרבה לסבא וסבתא האוהבים והמפנקים ואתם תזכו ליומיים שלושה של חופש בעצמכם וצאו לצימרים בירושלים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב